Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Har selv valgt å jobbe så da melder jeg meg ikke syk. Bah så fort tiden går, og samsungen er noe dritt og skrive med, må jo korrigere hvert enesye ord.

Lenke til kommentar

At det skal dunke så jævelig i fingeren etter at jeg fikk et kutt i den.. Som om ikke kuttet var irritasjonsmoment nok..

Har redusert "følelse" i ytre del av fingeren etter at jeg kappa den opp og måtte sy 5 sting for å få den sammen igjen her :p. Irriterende greie

Lenke til kommentar

Har redusert "følelse" i ytre del av fingeren etter at jeg kappa den opp og måtte sy 5 sting for å få den sammen igjen her :p. Irriterende greie

Enda kjipere :p

Jeg har 1 cm langt kutt som går skrått inn i fingeren, blødde som faen, men bare å surre med plaster og trip, og la vær å bøye fingeren for da åpner det seg igjen..

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar

No worries! De tar også mastercard! :)

Har de? OMG, da er det håp!

borat-swimsuit.jpg

næt..

Hvorfor ikke? :p

Godt spørsmål.. :hm:

Suger, for vil kjøpe et skjermkort derifra, var tilbud, meeeeeeeen det blir det ikke noe av nå.. Får jeg heller bruke enda mer cash på samme greia :(

Lenke til kommentar

Du hakke noe å klage over, jeg jobbet 11-16 julaften og 1330-2145 25. og 26. ;) På n' igjen i dag :)

Du har ikke noe å klage over. Jeg har vært på jobb fra 12:00 24 desember, og vil være på jobb til 31 desember 12:00.

Hva er det dere jobber med som gjør at dere må jobbe på fridagene i jula?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...