Primer4 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Flekkistan Blir faen meg ikke mye lenger sør enn det! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 TV-reklamen for bensbingo.com, faen så dårlig. Lite begavede folk som har lagd den. Fikk ikke jobben i Pixar som de sikkert drømte om. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Flekkistan Blir faen meg ikke mye lenger sør enn det! Flekkefjord altså? Er i allefall mer riktig enn de som kaller Oslo for sørlandet Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 TV-reklamen for bensbingo.com, faen så dårlig. Lite begavede folk som har lagd den. Fikk ikke jobben i Pixar som de sikkert drømte om. De er sannsynligvis flinkere enn du noen gang kommer til å bli. Kvaliteten er ikke nødvendigvis representativt for talentet til de som står bak produsjonen. Det verste jeg vet er folk som klager på andre uten å være bedre selv. Gå foran som et godt eksempel ved å gjøre det bedre selv. Det er så nært toppen av dumskap man kan komme. "Nr 5 i verden er så mye dårligere enn nr 1 altså. Han er nesten helt ubrukelig. Selv er jeg nummer to-milliarder-trehundreogfemtini-millioner nihundreogsytten-tusen-tohundreogseks i verden. Min mening er legitim." 4 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Flekkistan Blir faen meg ikke mye lenger sør enn det! Har hytter i det hølet der. Snakk om en gudsforlatt plass Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Det stemmer vel ikke. Man kan kommentere feil og mangler ved andres verk selv om man ikke er super god i det selv. Skal jeg sitte og syntes alle filmer og serier jeg ser er jævlig bra fordi jeg ikke kan lage noe bedre selv? Selv om jeg ikke liker serien? Forbanna tåpelig argument det der med at "du kan ikke gjøre det bedre sjæl". 7 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 De er sannsynligvis flinkere enn du noen gang kommer til å bli. Kvaliteten er ikke nødvendigvis representativt for talentet til de som står bak produsjonen. Det verste jeg vet er folk som klager på andre uten å være bedre selv. Gå foran som et godt eksempel ved å gjøre det bedre selv. Det er så nært toppen av dumskap man kan komme. "Nr 5 i verden er så mye dårligere enn nr 1 altså. Han er nesten helt ubrukelig. Selv er jeg nummer to-milliarder-trehundreogfemtini-millioner nihundreogsytten-tusen-tohundreogseks i verden. Min mening er legitim." Lol jeg driver ikke med animasjon en gang, hvorfor skal jeg være bedre? Får jeg ikke lov å klage over dårlig kvalitet? Du har vel sikkert aldri klagd over en dårlig film, spill eller dårlig musikk selv om du ikke kunne gjort det bedre... HYKLER. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Twilight og Justin Bieber er mye bedre enn hva jeg kunne laget selv. Det skyldes ikke at de er bra, men at jeg ikke driver med film og musikk. Jeg tillater meg å ikke like dem. Endret 25. desember 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Å ikke like dem, er ikke det samme som å si at "De er kjempedårlige til jobben sin". Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Du kan kommentere eller mislike noe uten å si at de som står bak er talentløse. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hele poenget med kommentaren hans var at reklamen var dårlig. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg kommenterte den delen der han mener at andre er talentløse. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Du er en ekte drittsekk. Gledelig jul til deg også! Jeg er enig med deg, men samfunnet våres er også drittsekk, hey, IKKE gi meg julegaver for jeg vil ikke gi dere noe og heller kjøpe meg noe jeg vet jeg trenger. Det fungerer absolutt ikke idag. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg tillater meg å si at jeg er bedre enn de fleste i det meste. Fordi jeg er best. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fått SSD, men har ikkje peiling på korleis eg skal få overført windows på ein enkel måte. Må vel flytte 1TB med filer over på ekstern kun for å klone nokre få windows-mapper over til SSD'en... Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 At jeg er deprimert igjen, og har ingen mulighet for å få hjelp før om lenge. Holdt på å brøt sammen igjen i går. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 At jeg er deprimert igjen, og har ingen mulighet for å få hjelp før om lenge. Holdt på å brøt sammen igjen i går. Fastlegen har mulighet til å skrive ut medisiner uten noe venteliste om det er behov for det, selv om det kan være litt risky å ikke gå gjennom spesialist (som tar enormt mye tid pga ventelister) om du ikke er fullt utvokst med hjernen og alt det der og om du bor i en kommune som ikke er veldig liten burde det være tilgjengelig gratis psykologi på helsestasjon elns. Lykke til! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fått SSD, men har ikkje peiling på korleis eg skal få overført windows på ein enkel måte. Må vel flytte 1TB med filer over på ekstern kun for å klone nokre få windows-mapper over til SSD'en... Når man har fått seg ny SSD er det beste å reinstallere Windows på den. Just sayin' Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Når man har fått seg ny SSD er det beste å reinstallere Windows på den. Just sayin' Når man har fått seg ny SSD er det best å installere Gentoo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 At jeg er deprimert igjen, og har ingen mulighet for å få hjelp før om lenge. Holdt på å brøt sammen igjen i går. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852530 Kanskje noen kan bidra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå