Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TV-reklamen for bensbingo.com, faen så dårlig. Lite begavede folk som har lagd den.

Fikk ikke jobben i Pixar som de sikkert drømte om.

De er sannsynligvis flinkere enn du noen gang kommer til å bli. Kvaliteten er ikke nødvendigvis representativt for talentet til de som står bak produsjonen.

Det verste jeg vet er folk som klager på andre uten å være bedre selv. Gå foran som et godt eksempel ved å gjøre det bedre selv.

Det er så nært toppen av dumskap man kan komme. "Nr 5 i verden er så mye dårligere enn nr 1 altså. Han er nesten helt ubrukelig. Selv er jeg nummer to-milliarder-trehundreogfemtini-millioner nihundreogsytten-tusen-tohundreogseks i verden. Min mening er legitim."

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det stemmer vel ikke. Man kan kommentere feil og mangler ved andres verk selv om man ikke er super god i det selv. Skal jeg sitte og syntes alle filmer og serier jeg ser er jævlig bra fordi jeg ikke kan lage noe bedre selv? Selv om jeg ikke liker serien? Forbanna tåpelig argument det der med at "du kan ikke gjøre det bedre sjæl".

• Liker 7
Lenke til kommentar

De er sannsynligvis flinkere enn du noen gang kommer til å bli. Kvaliteten er ikke nødvendigvis representativt for talentet til de som står bak produsjonen.

Det verste jeg vet er folk som klager på andre uten å være bedre selv. Gå foran som et godt eksempel ved å gjøre det bedre selv.

Det er så nært toppen av dumskap man kan komme. "Nr 5 i verden er så mye dårligere enn nr 1 altså. Han er nesten helt ubrukelig. Selv er jeg nummer to-milliarder-trehundreogfemtini-millioner nihundreogsytten-tusen-tohundreogseks i verden. Min mening er legitim."

Lol jeg driver ikke med animasjon en gang, hvorfor skal jeg være bedre?

Får jeg ikke lov å klage over dårlig kvalitet?

Du har vel sikkert aldri klagd over en dårlig film, spill eller dårlig musikk selv om du ikke kunne gjort det bedre...

HYKLER.

• Liker 3
Lenke til kommentar

At jeg er deprimert igjen, og har ingen mulighet for å få hjelp før om lenge. Holdt på å brøt sammen igjen i går.

Fastlegen har mulighet til å skrive ut medisiner uten noe venteliste om det er behov for det, selv om det kan være litt risky å ikke gå gjennom spesialist (som tar enormt mye tid pga ventelister) om du ikke er fullt utvokst med hjernen og alt det der og om du bor i en kommune som ikke er veldig liten burde det være tilgjengelig gratis psykologi på helsestasjon elns. Lykke til!

Lenke til kommentar

Fått SSD, men har ikkje peiling på korleis eg skal få overført windows på ein enkel måte. Må vel flytte 1TB med filer over på ekstern kun for å klone nokre få windows-mapper over til SSD'en...

Når man har fått seg ny SSD er det beste å reinstallere Windows på den. Just sayin'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...