haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, det var vel et annen variant. Men… (...) Dette er en kampanje for å stoppe vold mot barn! Jeg deltar - gjør du? Dette jeg siktet til. Og, én ting til. Er det bare jeg som tenkte KUK her? Jeg er sjokkert over at ingen har kommet med en kommentar på dette, altså. du ville ikke være den første som påpekte det? ser den. neida tja, har nok lien effekt, men er litt gøy da Lenke til kommentar
Reow Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 At STEAM BANNER MEG UTEN FUCKING GRUNN. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 De har nok en grunn. Hva sto det i ban-en? Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 De har nok en grunn. Hva sto det i ban-en? jeg tipper på "Recorded cheat on Counter Strike 1.6 blablabla ur banned, ok? get over it." Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) edit: trykka 2 ganger på post knappen Endret 5. desember 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 At STEAM BANNER MEG UTEN FUCKING GRUNN. Sure.. sure.. Enten har du vært uforsiktig og fått lite kule programmer, eller så har du en bror/venn/søster/lærer/hund som tilfeldigvis lånte accounten og jukset litt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 En katt som hoppet opp på tastaturet kanskje? 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 At STEAM BANNER MEG UTEN FUCKING GRUNN. Sure.. sure.. Enten har du vært uforsiktig og fått lite kule programmer, eller så har du en bror/venn/søster/lærer/hund som tilfeldigvis lånte accounten og jukset litt. Jeg fikk permban på kontoen min en gang, fordi noen svenske tisper whina litt mye.. Permban trenger ikke bety permanent fant jeg ut. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 NEI FOR SVARTE FAEN -.- Hadde Css, half life deathmatch 2, gmod tf2 og portal som jeg plutselig banned fra uten og i det hele tatt være på... Har ikke vært så aktiv på accounten da jeg har spilt black ops på en annen account. FAEN ta steam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Husker engang jeg spilte css på en av kompisene mine sin account. Fikk en flashbang rett i hue, skøyt som en gal rundt meg og fikk 3 headshots. Instant ban. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Var det på et spill med Punkbuster? Jeg vedder på at det var på et spill med Punkbuster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Aner ikke. Det er noen år siden det skjedde. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mente til han fyren som nylig ble bannet. VAC banner ikke av at du gjør syke ting som å få tre headshots under flash, men du kan bli kickbannet fra enkteltservere. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Juleavatar irriterer meg faktisk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Beklager, det kan ikke fungere mellom oss. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) But Pokey, I love you! EDIT: Til alle dere der ute som tror Nord-Korea er kommunistisk, hold kjeft. Dere aner faen ikke hva dere snakker om når dere sier slikt. Nord-Korea er ett feudalistisk samfunn som gjemmer seg bak kommunisme. Endret 5. desember 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 EDIT: Til alle dere der ute som tror Nord-Korea er kommunistisk, hold kjeft. *Snooork*, dette gjelder alle som har meninger. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 NEI FOR SVARTE FAEN -.- Hadde Css, half life deathmatch 2, gmod tf2 og portal som jeg plutselig banned fra uten og i det hele tatt være på... Har ikke vært så aktiv på accounten da jeg har spilt black ops på en annen account. FAEN ta steam. Ånei for et tap. Count your losses and move on. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Meninger? Du kan ikke ha meninger om noe som er fakta. Vet du hva ideologien til kommunisme er? Det er ihvertfall ikke hva Nord-Korea kjører for øyeblikket. Det er ett faktum at Nord-Korea ikke er kommunistisk. Forøvrig er det jævlig teit gjort av deg å sitere en liten del av innlegget mitt for at du skal få rett i utsagnet ditt om meninger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Meninger? Du kan ikke ha meninger om noe som er fakta. Vet du hva ideologien til kommunisme er? Det er ihvertfall ikke hva Nord-Korea kjører for øyeblikket. Det er ett faktum at Nord-Korea ikke er kommunistisk. Forøvrig er det jævlig teit gjort av deg å sitere en liten del av innlegget mitt for at du skal få rett i utsagnet ditt om meninger. Poenget mitt var at dette gjelder alle 'meninger'. For eksempel hva en elektronisk musikk sin undersjanger er, hvordan bayernaise lages på den korrekte måten, hva sushi betyr, styreformen til Nord-Korea, hva anarkisme er, hva en vitenskapelig teori er osv osv. Visse ting må vi bare godta at vi ikke kan belære folk og gi opp. Og det at jeg siterte slutten av ditt innlegg for å ha 'rett' er irrelevant. Jeg kunne såklart tatt med hele, men valgte å ikke gjøre det pga det ikke hadde med noe jeg ville si. Det var heller ikke rettet spesifikt mot deg, men heller småpirket. Såklart vil en professor i historie vite mer om historie enn meg, men det betyr ikke at jeg ikke kan uttale meg selv om jeg ikke treffer spikeren helt på hodet. At nettet av en eller annen grunn er ufattelig tregt. Er smertefullt å sitte her. Kan ikke streame, må ventel enge på å laste små websider osv buuuuuuh. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå