BadCat Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) "Det funker for meg så da funker det for alle andre også." Siden mitt område er service på andres PC-utstyr tør jeg påstå at det funker der også. Endret 23. desember 2012 av BadCat Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Å misste alle savene på et spill og måtte starte fra null igjen!! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Er du interessert i en fyllekule med meg og Bob førstkommende lørdag? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Når man kommer hjem fra SHM konsert til snø storm! Makan til deprimerende... Du er i Kristiansand, ikkesant ? Du får bare si ifra om du trenger tauing, har hjulpet 3 BMW'er, 1 Q7 og diverse andre biler allerede Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Er du interessert i en fyllekule med meg og Bob førstkommende lørdag? Det er merkelig det der, at man behøver å bli fjern fra virkeligheten for å bli glad. Jo mer ruset man er, jo gladere blir man, hvor mye i virkeligheten er det man blir glad over egentlig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Filosofidelen av forumet er den veien - - - - - - > 2 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Jeg har ikke begynt å filosofert enda, det som for deg er filosofi, er for meg hverdagssnakk. Om vi skal ta en veldig lett filosofi på det. 1. Kom ta en øl, nå er vi x gladere og x fjernere. og y bevisst. y=5, x=1 2. Ta en til øl, x = 2, y = 4 3. Ta en drink, x = 4, y = 2 4. To øl til. x = 5, y = 1 Årsaken til at X (Glede) er høy er fordi Y (Selvbevissthet) er nær bunnen. Når Y er nesten i bunnen så tillater vi oss å si og gjøre hva som helst, og det frigjør mennesker, men det frigjør kun mennesker som i hverdagen ikke er fri. Jeg er for tiden fri, så jeg behøver ikke øl for å utfolde meg, jeg kan være med i en fyllekule, men jeg vil nok ikke delta så mye i drikkingen. Men ta ikke feil av det å "føle seg fri" midt i en fyllekule, og det å være sosial. Du er ikke sosial når du ligger i koma. Ekte menn er sosial på ekte vis. Endret 23. desember 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) wtf Endret 23. desember 2012 av Skrujernet 5 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Jeg har ikke begynt å filosofert enda, det som for deg er filosofi, er for meg hverdagssnakk. Om vi skal ta en veldig lett filosofi på det. 1. Kom ta en øl, nå er vi x gladere og x fjernere. og y bevisst. y=5, x=1 2. Ta en til øl, x = 2, y = 4 3. Ta en drink, x = 4, y = 2 4. To øl til. x = 5, y = 1 Årsaken til at X (Glede) er høy er fordi Y (Selvbevissthet) er nær bunnen. Når Y er nesten i bunnen så tillater vi oss å si og gjøre hva som helst, og det frigjør mennesker, men det frigjør kun mennesker som i hverdagen ikke er fri. Jeg er for tiden fri, så jeg behøver ikke øl for å utfolde meg, jeg kan være med i en fyllekule, men jeg vil nok ikke delta så mye i drikkingen. Men ta ikke feil av det å "føle seg fri" midt i en fyllekule, og det å være sosial. Du er ikke sosial når du ligger i koma. Ekte menn er sosial på ekte vis. Kult! Endret 23. desember 2012 av Gjest Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Enig? Om du er enig kan jeg ta 2 øl og en pærecider. Endret 23. desember 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Ekte menn er sosial på ekte vis. Oh my, så vis du er, som vet hva ekte menn er, i et samfunn der vi alle er individer. Hvordan kom du frem til dette? Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Cakenommy, is it a crime to know? Siden det er så utbredt og vanlig å drikke for å oppnå noe, så kan vi vel trygt si at det ikke er en individuell ide, men et mønster som ikke begrunnes i noe individ. Endret 23. desember 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Cakenommy, is it a crime to know? Siden det er så utbredt og vanlig å drikke for å oppnå noe, så kan vi vel trygt si at det ikke er en individuell ide, men et mønster som ikke begrunnes i noe individ. Siden du er så filosofisk; blir det ikke litt ironisk å si at du vet? Endret 23. desember 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Å vite er ikke synonymt med etablert viten. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg snakker om at du tydligvis vet hva en ekte mann er, ikke om rus. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Du har virkelig vekket noe i meg nå...når jeg drikker pleier jeg alltid å gjøre så mye rart og dumt og så husker jeg ikke alltid hva jeg har gjort dagen etterpå. Jeg pleier alltid å prøve meg på masse folk som ikke er interessert eller har kjærester og er veldig insisterende, jeg ypper til bråk og en gang ble jeg kastet ut fra Nach for å ha tisset i noens seng. Kanskje det er fordi jeg har det dårlig med meg selv og jeg gjør alle disse tingene fordi jeg egentlig er trist., 3 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Når jeg sier "ekte mann" så er det jo helt tydelig at du ikke kan måle det på noen måter, så litt "kommunikasjonsevner" kan vi vel ha her? Det jeg mener er at det er enklere å drikke seg full for å oppnå noe, du spares for mange ting som ville vært vanskeligere uten alkohol. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Jeg hadde en øl i fjor faktisk på byen (vent litt, jeg hadde 2 øl), så jeg er ingen motstander av det. Og jeg tror jeg hadde noen pære cider her hjemme noen lørdagskvelder på rad. Men er som regel aldri full. Endret 23. desember 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Har du glemt at du kommuniserer over nett? Hvordan kan jeg vite at det er tydelig for deg? Etter et par innlegg fra deg, skal jeg visst være klar over hva som er tydelig for deg og ikke. Den lille setningen du skrev om ekte menn i starten, sier ingenting om hvorvidt det er tydelig for deg og ikke. Endret 23. desember 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå