Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Får faen ikke tak i Prison Break sesong 1 til en kompis. Det var det han sa han ønsket seg, så får jeg faen ikke tak i. Vært innom mange butikker unntatt Platekompaniet i byn..

Skal jeg bare kjøpe en annen serie? Hva anbefaler dere? Han har sett The Walking Dead btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får faen ikke tak i Prison Break sesong 1 til en kompis. Det var det han sa han ønsket seg, så får jeg faen ikke tak i. Vært innom mange butikker unntatt Platekompaniet i byn..

Skal jeg bare kjøpe en annen serie? Hva anbefaler dere? Han har sett The Walking Dead btw.

De har Prsion Break sesong 1 på Elkjop Giganten i Åsane/Bergen området mener jeg, om du ikke bor så langt ifra. Og på Platekompaniet har de det nok. Det er jo evig med Serier og DVD¨er der inne.

Dexter er btw kongebra!

Endret av Zoku
Lenke til kommentar

De har det på Netflix.. Koster 79kr, og da får du med masse annet godis også.
Lenke til kommentar

De har det på Netflix.. Koster 79kr, og da får du med masse annet godis også.

Skal ha på DVD :)

Nen Zoku, ya Åsane blir litt for langt, 20min kjøring en vei for en DVD serie blir for mye :p

Irriterer meg så jævlig at jeg ikke vinner på disse kalenderne. Har deltatt på over 10 kalendere på nett, hver dag siden 1. desember og ikke vunnet en helvetes dritt. Har deltatt i flere år uten å vinne. Faen ass. Bare Flax kalenderne jeg vinner sånn 25,-, wohoo.. -.-

Lenke til kommentar

I denne kulden??? Nei er man singel nå så må man bare bite i det sure eplet og vente til våren.

Vinter er for kaldt til å date.

Våren har for mye pollen.

Om sommeren er alle damer på ferie eller opptatt.

På høsten er det bare vått og depressivt.

Tungt å være singel.

Lenke til kommentar

Ser på det store korslaget, og i de fleste korene ser det ut som samtlige står der og har rykninger, og skal til å krepere.

Og det er vel ikke akkurat et kor, bare mange mennesker i samme rom som synger samme sang.

STÅ I RO FOR FAEN. Kor er disiplin.

luther_college_nordic_choir.jpg

Der er et fuckings kor. Men klassiske kor er vel ikke kult nok for hjernedød TV.

Kunne tenkt meg å se kor fremføre vakre klassiske verk som Agnus Dei, Op. 11.

Men TV ER FULLT AV DRIT FAEN

Endret av coyotemannen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En gylden regel som er god å ha med seg, er at for hver ting du blir irritert over, faller du 1 poeng på visdomsskalaen. Jo flere ting som irriterer deg, jo flere ting er det du ikke forstår.

Det å LETE etter ting å bli irritert over, det er en enda verre sak, da har man virkelig lite å gjøre. Bare min mening. :)

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

En gylden regel som er god å ha med seg, er at for hver ting du blir irritert over, faller du 1 poeng på visdomsskalaen. Jo flere ting som irriterer deg, jo flere ting er det du ikke forstår.

Det å LETE etter ting å bli irritert over, det er en enda verre sak, da har man virkelig lite å gjøre. Bare min mening. :)

Hvor fant du denne universale visdomsskalaen?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...