Lami Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Får faen ikke tak i Prison Break sesong 1 til en kompis. Det var det han sa han ønsket seg, så får jeg faen ikke tak i. Vært innom mange butikker unntatt Platekompaniet i byn.. Skal jeg bare kjøpe en annen serie? Hva anbefaler dere? Han har sett The Walking Dead btw. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Får faen ikke tak i Prison Break sesong 1 til en kompis. Det var det han sa han ønsket seg, så får jeg faen ikke tak i. Vært innom mange butikker unntatt Platekompaniet i byn.. Skal jeg bare kjøpe en annen serie? Hva anbefaler dere? Han har sett The Walking Dead btw. De har Prsion Break sesong 1 på Elkjop Giganten i Åsane/Bergen området mener jeg, om du ikke bor så langt ifra. Og på Platekompaniet har de det nok. Det er jo evig med Serier og DVD¨er der inne. Dexter er btw kongebra! Endret 23. desember 2012 av Zoku Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Får faen ikke tak i Prison Break sesong 1 til en kompis. Det var det han sa han ønsket seg, så får jeg faen ikke tak i. Vært innom mange butikker unntatt Platekompaniet i byn.. Skal jeg bare kjøpe en annen serie? Hva anbefaler dere? Han har sett The Walking Dead btw. De har det på Netflix.. Koster 79kr, og da får du med masse annet godis også. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Men det er jo litt digg å ha de gode seriene i hylla da Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Har mye mer hår under høyre arm enn under venstre, så i et førsøk på å gjevne ut forskjellen, så kuttet jeg meg under armen Gleder meg til å gni deo-sticken under der nå! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Har mye mer hår under høyre arm enn under venstre Du er heldig, monobrynet mitt veks like raskt som skjegget. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Prøvde å spå fremtiden min med tjenesten ADAM. Rallysjåfør my ass. Har ikke lappen enda engang. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 De har det på Netflix.. Koster 79kr, og da får du med masse annet godis også. Skal ha på DVD Nen Zoku, ya Åsane blir litt for langt, 20min kjøring en vei for en DVD serie blir for mye Irriterer meg så jævlig at jeg ikke vinner på disse kalenderne. Har deltatt på over 10 kalendere på nett, hver dag siden 1. desember og ikke vunnet en helvetes dritt. Har deltatt i flere år uten å vinne. Faen ass. Bare Flax kalenderne jeg vinner sånn 25,-, wohoo.. -.- Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Vant 500 kroner på et flax lodd engang, og kassedama bare: Det er ikke mulig! Hun kunne like gjerne sagt: Det må være en trykkfeil, fordi flax lodd er jo bare svindel. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Kom deg ut og møt noen damer I denne kulden??? Nei er man singel nå så må man bare bite i det sure eplet og vente til våren. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Når man kommer hjem fra SHM konsert til snø storm! Makan til deprimerende... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 I denne kulden??? Nei er man singel nå så må man bare bite i det sure eplet og vente til våren. Vinter er for kaldt til å date. Våren har for mye pollen. Om sommeren er alle damer på ferie eller opptatt. På høsten er det bare vått og depressivt. Tungt å være singel. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 taper En ting som irriterer meg, er at jeg var på Meny i går, og så hadde de ikke Dr. Pepper! Jeg har sluttet å drikke brus selv, men hadde vært fint å ha litt Dr. Pepper nå i julen til de som drikker brus, og kanskje jeg hadde drukket bittelitt selv. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Blir en julaften uten verken akevitt, gin, vin, 60, eller cognac fordi alt er allerede drukket opp av noen uansvarlige sjeler Har i hvertfall spart to juleøl som jeg måtte verne med livet som innsats. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Ser på det store korslaget, og i de fleste korene ser det ut som samtlige står der og har rykninger, og skal til å krepere. Og det er vel ikke akkurat et kor, bare mange mennesker i samme rom som synger samme sang. STÅ I RO FOR FAEN. Kor er disiplin. Der er et fuckings kor. Men klassiske kor er vel ikke kult nok for hjernedød TV. Kunne tenkt meg å se kor fremføre vakre klassiske verk som Agnus Dei, Op. 11. Men TV ER FULLT AV DRIT FAEN Endret 23. desember 2012 av coyotemannen 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Skulle spille Halo 4 med søsteren og fetteren min på Xboxen hennes så var det ikke plass til å installere multiplayer på harddisken wtf. Trodde hele greien med konsoll var at man ikke trengte å installere. Ubrukelig maskin. 2 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) En gylden regel som er god å ha med seg, er at for hver ting du blir irritert over, faller du 1 poeng på visdomsskalaen. Jo flere ting som irriterer deg, jo flere ting er det du ikke forstår. Det å LETE etter ting å bli irritert over, det er en enda verre sak, da har man virkelig lite å gjøre. Bare min mening. Endret 23. desember 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 En gylden regel som er god å ha med seg, er at for hver ting du blir irritert over, faller du 1 poeng på visdomsskalaen. Jo flere ting som irriterer deg, jo flere ting er det du ikke forstår. Det å LETE etter ting å bli irritert over, det er en enda verre sak, da har man virkelig lite å gjøre. Bare min mening. Hvor fant du denne universale visdomsskalaen? 3 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Jeg fant den i livet mitt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Du høres ut som en veldig artig kar å tilbringe tid med 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå