Mannen med ljåen Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Dét får sex-folkene betale selv. Og det må bygges på et sted som ikke kan forveksles med vanlige, offentlige toaletter. Endret 18. desember 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Eller hva med å lage egne sex-båser? Skaphomsene trenger et sted å ha seg, uansett, så hvorfor ikke? Nei de kan bare komme ut og sexe i senger og sofaer og i busker sånn som alle andre. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Boret hull i dovegg på rasteplass for å ha sex Idioter som gjør slikt ødelegger for alle som trenger å bruke dassen til normale formål. Tips til vegvesenet: Gjør veggene så tykke at selv om de borrer høl, er ikke penis lang nok til å komme gjennom! 30 cm vegger altså? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ja. I hvert fall veggen mellom to båser. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Slike folk: Jeg er ikke stolt over at han er norsk heller. Satan så irriterende. Det må respekteres at noen har en politisk mening om at det er for mye innvandring. Men "white power!"? Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ganske overraskene at han klarte å bestå 10. klasse. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg er ikke stolt over at han er norsk heller. Satan så irriterende. Det må respekteres at noen har en politisk mening om at det er for mye innvandring. Men "white power!"? Han hadde hatt god utnytte av å se American History X. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hilsen en med 2 i standpunkt i norsk muntlig, skriftlig og nynorsk. Kjerring av en lærer. For å få 2 i standpunkt må du ihvertfall ha gjort noe selv. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det er ikke sikkert du. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det må respekteres at noen har en politisk mening om at det er for mye innvandring. Men "white power!"? Man kan aldri respektere at noen er rasister, og ja jeg vet at det er forskjell på å synes det er for mye innvandring - og det å være åpenhjertig rasist. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Personer som ikke trekker ned på do! Er dere vokst opp i en låve?! For ordens skyld, jeg snakker ikke om offentlige toalett, men om private toaletter i private hus eid og bebodd av private folk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Man kan aldri respektere at noen er rasister, og ja jeg vet at det er forskjell på å synes det er for mye innvandring - og det å være åpenhjertig rasist. Uh, det var vel akkurat det som var poenget i det jeg skrev? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Det er ikke sikkert du. Hvordan er det da mulig? Jeg hadde forstått en 3-er eller 4-er, men for å få 2 må man virkelig både være lite aktiv i timene og bomme på alle prøver. Og norsk er jo ikke bare rettskrivning og stiler, det er jo også kunnskap om historien til både språket og kulturen. Halvparten av prøvene vi fikk i norsk var å svare på spørsmål fra de temaene, og da er det snakk om enten riktig eller galt svar, ikke lærerens subjektive mening om deg. Og hvis man fortsatt får 2-er til tross for god egeninnsats og gode resultater på faktaprøver, så må det jo være en klagesak. Endret 18. desember 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er snart 22 og kjøpte mitt første par med pumps, først i år. Hender jeg bruker wedges da, men det er ikke så ofte. Åj, å bruke hæler, syns jeg "piffer" opp antrekket, og jeg har en stygg uvane å gå med skuldrene lave... så får en penere kroppsholding med hæler! jeg synes jeffrey campbell sko, er sykt fint! men er ikke noe godt å gå med! man må vel lide for skjønnheten! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Åj, å bruke hæler, syns jeg "piffer" opp antrekket, og jeg har en stygg uvane å gå med skuldrene lave... så får en penere kroppsholding med hæler! jeg synes jeffrey campbell sko, er sykt fint! men er ikke noe godt å gå med! man må vel lide for skjønnheten! Føler meg like pen med hæler, som uten. For min del er det ikke hælene som utgjør helheten av hvordan jeg føler meg, er rak i ryggen og går med hevet hode uansett. Synes ikke det er vondt å gå i hæler, når skoene er "gått inn", og man ikke bruker det bare ên dag eller noe, men heller over en lengre periode. Eneste ulempen er at det blir litt vondt å venne seg på converse og sneakers igjen. Jeffrey Campbell har noen fine sko, men synes ikke det er like moro i å investere i noe alle andre har. Tar meg heller tiden til å lete opp noe annet, om ikke penere. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Mote og velvære er den veien ===> Mote og velvære 3 Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Mote og velvære er den veien ===> Mote og velvære Hehe, beklage! skal gi oss nå! jenter, sko! trenger jeg å si mere? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hehe, beklage! skal gi oss nå! jenter, sko! trenger jeg å si mere? Jeg synes det er irriterende, så dere er jo on topic. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå