haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Snakke og fappe til bildene av BARNA ja. Det gjør de vel allerede. Hvor kommer TEGNESERIEFIGURENE inn? bleewh.... noen har privacy policy på ganske strict, så man må være venn med de for å se bildene, da de adder dem som venn blir de avvist vanligvis gjetter jeg. men om de har samme profilbildet (temagruppe elns hvartfall) har de større sjans for å bli godkjent, da de er venn med de kan de runke til bildene dems. ok? uansett, nok om det pedodritet, var garantert ikke det anyways.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fyfaen folk (dere) er paranoide. Helt sykt. Det irriterer. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Dobbelpost. Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fyfaen folk (dere) er paranoide. Helt sykt. Det irriterer. det er ingen her som tror det er pedoer som har funnet det opp, men pokey må få det inn med teskje hvordan det kunne ha gagnet pedofile Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Teskje er et verktøy som brukes mye av pedofile når de lokker barn til seg med mat, da vanlige skjeer er for store for barn. 1+1 da man! ER JO KLART PEDOFILE BRUKER TESKJEER FOR Å LOKKE TIL SEG BARN! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Teskje er et verktøy som brukes mye av pedofile når de lokker barn til seg med mat, da vanlige skjeer er for store for barn. 1+1 da man! ER JO KLART PEDOFILE BRUKER TESKJEER FOR Å LOKKE TIL SEG BARN! Sitter du mens du tisser også eller? 4 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Folk som er ekstremt dumme irriterer... irriterer meg at vi har spanskprøve i morgen Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Folk som er ekstremt dumme irriterer... irriterer meg at vi har spanskprøve i morgen ER DET I MORRA!!!! Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Folk som er ekstremt dumme irriterer... irriterer meg at vi har spanskprøve i morgen ER DET I MORRA!!!! nei, det er på torsdag edit: serr, det er på torsdag Endret 5. desember 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Folk som er ekstremt dumme irriterer... irriterer meg at vi har spanskprøve i morgen Irriterer at jeg har eksamen i morra. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg har eksamen til tirsdag, torsdag og torsdag neste uke. Endret 5. desember 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva hjelper det mot barn å skifte bilde uansett? Blir som "tenn et lys for kreftpasienter". Folk tror de bryr seg, folk tror det hjelper. Folk med kreft dør uansett, og små barn blir voldtatt uansett hvordan profilbilde man har. Enten så kan du støtte en sak med penger/gjøre noe, eller drite i det. Seriøst. 2 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hva hjelper det mot barn å skifte bilde uansett? Blir som "tenn et lys for kreftpasienter". Folk tror de bryr seg, folk tror det hjelper. Folk med kreft dør uansett, og små barn blir voldtatt uansett hvordan profilbilde man har. Enten så kan du støtte en sak med penger/gjøre noe, eller drite i det. Seriøst. I dont think you get the point... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Nei, poenget var at det hele var en aksjon av pedofile for å lure barn! Endret 5. desember 2010 av Ajaco 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nei, poenget var at det hele var en aksjon for pedofile for å lure barn! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Ja, det var vel et annen variant. Men… (...) Dette er en kampanje for å stoppe vold mot barn! Jeg deltar - gjør du? Dette jeg siktet til. Og, én ting til. Er det bare jeg som tenkte KUK her? Jeg er sjokkert over at ingen har kommet med en kommentar på dette, altså. Endret 5. desember 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 http://www.facebook.com/event.php?eid=174122475939621 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, det var vel et annen variant. Men… (...) Dette er en kampanje for å stoppe vold mot barn! Jeg deltar - gjør du? Dette jeg siktet til. Og, én ting til. Er det bare jeg som tenkte KUK her? ehm.. det var helt tilfeldig hehe... Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Gøy med Pikachu som profilbilde da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå