Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Snakke og fappe til bildene av BARNA ja. Det gjør de vel allerede. Hvor kommer TEGNESERIEFIGURENE inn?

bleewh.... noen har privacy policy på ganske strict, så man må være venn med de for å se bildene, da de adder dem som venn blir de avvist vanligvis gjetter jeg. men om de har samme profilbildet (temagruppe elns hvartfall) har de større sjans for å bli godkjent, da de er venn med de kan de runke til bildene dems. ok?

uansett, nok om det pedodritet, var garantert ikke det anyways..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva hjelper det mot barn å skifte bilde uansett? Blir som "tenn et lys for kreftpasienter". Folk tror de bryr seg, folk tror det hjelper. Folk med kreft dør uansett, og små barn blir voldtatt uansett hvordan profilbilde man har.

Enten så kan du støtte en sak med penger/gjøre noe, eller drite i det. Seriøst.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva hjelper det mot barn å skifte bilde uansett? Blir som "tenn et lys for kreftpasienter". Folk tror de bryr seg, folk tror det hjelper. Folk med kreft dør uansett, og små barn blir voldtatt uansett hvordan profilbilde man har.

Enten så kan du støtte en sak med penger/gjøre noe, eller drite i det. Seriøst.

I dont think you get the point...

Lenke til kommentar

Ja, det var vel et annen variant. Men…

(...) Dette er en kampanje for å stoppe vold mot barn! Jeg deltar - gjør du?

Dette jeg siktet til.

Og, én ting til. Er det bare jeg som tenkte KUK her? Jeg er sjokkert over at ingen har kommet med en kommentar på dette, altså.

post-121390-0-70977100-1291585603_thumb.jpg

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...