Cakenommy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er 1.73 høy. Heller det en høy, kvisete, feit og stygg. Er 1.70. Liker ikke å gå med hæler, føler meg som en kjempe. LOL Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Åhhhh herregud! Jeg sitter og fucker rundt i Windows og prøver å gjøre det brukbart. Jeg har derimot ett stort problem, jeg finner ikke en brukbar vindusbehandler. This is going to be a frustrating affair. Tenker du på noe slikt som Total Commander? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Tenker du på noe slikt som Total Commander? Han tenkte nok på unix baserte systemer. Nå trengte han bare sin daglige dose med Linux er best Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Tenker du på noe slikt som Total Commander? Nei, det er en filbehandler, og den bruker jeg. Han tenkte nok på unix baserte systemer. Nå trengte han bare sin daglige dose med Linux er best Det har ingenting med det å gjøre, det har med at Windows sitt WM krever ekstremt mye manuelt arbeid på noe som burde være automatisk. Det er frustrerende. EDIT: UNIX-systemer er forøvrig irrelevant til vindusbehandler og Linux er ikke UNIX. Jeg kan trøste meg med at jeg endelig fant sshfs for Windows. Endret 18. desember 2012 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er 1.70. Liker ikke å gå med hæler, føler meg som en kjempe. LOL Enig, jenter over 1,60 burde ikke gå med hæler. Da slipper jeg å føle meg så liten. Gutter over 1,80 burde også fått amputert deler av bena. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Enig, jenter over 1,60 burde ikke gå med hæler. Da slipper jeg å føle meg så liten. Gutter over 1,80 burde også fått amputert deler av bena. Finnes det voksne folk på > 1.60? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Enig, jenter over 1,60 burde ikke gå med hæler. Da slipper jeg å føle meg så liten. Gutter over 1,80 burde også fått amputert deler av bena. Jeg nekter å amputere noe. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Finnes det voksne folk på > 1.60? Nei, dverger er bare en myte. Endret 18. desember 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Nei, dverger er bare en myte. De er dverger ikke voksne folk :-P 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 De er dverger ikke voksne folk :-P Så du mener at man bare er "voksen", om man er over dverghøyde? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er 1.73 høy. Heller det en høy, kvisete, feit og stygg. lol du er seriøst lav Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Så du mener at man bare er "voksen", om man er over dverghøyde? YEAH! Nei, men serr, lider ikke dverger av en sykdom som gjør dem til dverger? Altså da vil det jo være litt andelenes. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Nei, men serr, lider ikke dverger av en sykdom som gjør dem til dverger? Altså da vil det jo være litt andelenes. De lider av en sykdom, ja. Man kan definere det å være voksen på flere måter for eks mentalitet, alder. Finnes folk i 50-60 årene som har mentaliteten til en tenåring til eks. Når du er barn, vil du kanskje definere det å være voksen etter høyde. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Nei, det er en filbehandler, og den bruker jeg. Det har ingenting med det å gjøre, det har med at Windows sitt WM krever ekstremt mye manuelt arbeid på noe som burde være automatisk. Det er frustrerende. EDIT: UNIX-systemer er forøvrig irrelevant til vindusbehandler og Linux er ikke UNIX. Jeg kan trøste meg med at jeg endelig fant sshfs for Windows. Lol du er sinna Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Er 1.70. Liker ikke å gå med hæler, føler meg som en kjempe. LOL Jeg er også 1.70. Jeg elsker å gå med hæler, hvis ikke føler jeg meg så kort! blir ikke noe kjempe hvis du er 1.70 ? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 *ser ned på dere lave mennesker* Oh noes, høydeskrekk på mine 1.83 ;( Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg er også 1.70. Jeg elsker å gå med hæler, hvis ikke føler jeg meg så kort! blir ikke noe kjempe hvis du er 1.70 ? Føles slik ut. Men nå har jeg ei venninne på 1.55, så har sikkert en god del med det å gjøre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 De lider av en sykdom, ja. Man kan definere det å være voksen på flere måter for eks mentalitet, alder. Finnes folk i 50-60 årene som har mentaliteten til en tenåring til eks. Når du er barn, vil du kanskje definere det å være voksen etter høyde. Det er vel mer en genfeil, enn en sykdom? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det er vel mer en genfeil, enn en sykdom? Sikkert, giddet ikke å google. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Ble ringt opp av privatnummer, men svarte med opptattsignal ved en feiltagelse. HVEM FAEN KUNNE DET VÆRT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg må bli lagt inn hvis jeg ikke blir ringt opp snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå