Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Faen jeg klarer ikke å se 90% av serier lenger. Alle serier skal forklare seerne alt.

 

"So what you are saying is bla bla bla?"

 

DUH. Klarer kanskje å se en episode før jeg må gi opp og finne noe annet. Når man føler at de forklarer det til OSS og ikke til hverandre så har hele serien faila, evt. passer best til 13-åringer som må få inn alt med teskje.

Endret av coyotemannen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt ærlig litt ekkelt å bruke samme hendene til mynter og maten din.

Det synes jeg og. Den eneste Bigbite plassen jeg har vært og spist no særlig på (Busstasjonen) så har de alltid en person som står i kassen og en annen som lager maten sånn at det aldri blir noe sånt ekkelt.

 

Irriterer at jeg har fått influensa, greide så vidt å røre meg i går. Har vært så jævlig mye syk de siste ukene at jeg ikke har fått levert inn en dritt på skolen og nå er karakterene satt så jeg kan ikke bare vente til jeg ikke er syk.

Lenke til kommentar

Skjerpings så dere ikke får renslighetssyken og blir stående ved en vask halve dagen, da blir det ikke så mye tid til andre gjøremål. Det er garantert mange biologiske fremmedlegemer på hud og gjenstander, men det er ikke mulig å beskytte seg med mindre man tar på en drakt og blir til en boblegutt eller jente.

Vårt immunforsvar har en hensikt, get over it.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg har syke tvangstanker for å vaske meg på henda før jeg spiser noe. Klarer ikke ta i noe jeg skal putte i munnen uten å vaske hendene/bruke engangshansker. Samme med hvis jeg skal bruke snus.

 

Problemet er at man ikke vet om de ansatte er renslige eller ikke, stort sett skygger jeg unna slike steder pga. hygienen er manglende og de ansatte gir generelt faen.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Jeg har syke tvangstanker for å vaske meg på henda før jeg spiser noe. Klarer ikke ta i noe jeg skal putte i munnen uten å vaske hendene/bruke engangshansker. Samme med hvis jeg skal bruke snus.

 

Problemet er at man ikke vet om de ansatte er renslige eller ikke, stort sett skygger jeg unna slike steder pga. hygienen er manglende og de ansatte gir generelt faen.

 

Tror du har huket av på feil kjønn på profilen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har syke tvangstanker for å vaske meg på henda før jeg spiser noe. Klarer ikke ta i noe jeg skal putte i munnen uten å vaske hendene/bruke engangshansker. Samme med hvis jeg skal bruke snus.

 

Problemet er at man ikke vet om de ansatte er renslige eller ikke, stort sett skygger jeg unna slike steder pga. hygienen er manglende og de ansatte gir generelt faen.

 

De ansatte er garanert ikke renslige. Dersom gjensand A har berørt gjenstand B er det garantert fult av bakterier.

Uansett tar kunde som regel på betalingsterminal som er en av de overflatene med høyest bakterietetthet. Det er verre å ta på terminalen enn at den som lager maten nylig har klødd seg bak.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Film ja, heldig du er da.

Her går det i prøver og masse annet FAENSKAP mot jul. Å gå helt til fredag, og til og med ha timer den dagen, er helt forjævlig.

 

 

Annet som irriterer meg er vannkjølingen min. Skulle ALDRI kjøpt det! Ikke bare er det et helvete og har skiftet tank 3 ganger nå, men så har jeg faen meg ødelagt parketten under PCen hvor væsken har rent gjennom de gangene de lakk :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...