Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater at pga jeg bor i blokk, så betyr det at jeg vil ha postkassen min fylt til randen med religiøs krap. Og banking på døren av folk som vil tre sin jehovas nedover halsen min.

Om jeg var interessert så hadde jeg tatt kontakt!

Vurdere om jeg skal plassere en lapp på postkassen.

"IKKE INTERESSERT I NOEN AV DERES RELIGIØS CRAP!"

Lenke til kommentar

Jeg hater at pga jeg bor i blokk, så betyr det at jeg vil ha postkassen min fylt til randen med religiøs krap. Og banking på døren av folk som vil tre sin jehovas nedover halsen min.

Om jeg var interessert så hadde jeg tatt kontakt!

Vurdere om jeg skal plassere en lapp på postkassen.

"IKKE INTERESSERT I NOEN AV DERES RELIGIØS CRAP!"

Du vet vi som bor i hus også får dette søppelet?

Lenke til kommentar

Tror ikke de har som mål å plage hele befolkningen, det har de ikke nok folk til.

Så da tar de heller dem som er i nærområdet, og de bryr seg ikke om du bor i blokk eller hus.

de vil ikke plage. De vil bare informere om Jesu gode budskap. De gjør det fordi de vill at alle skal komme til himmelen. Hvis du ikke liker det kan du bare ignorere det som kommer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

de vil ikke plage. De vil bare informere om Jesu gode budskap. De gjør det fordi de vill at alle skal komme til himmelen. Hvis du ikke liker det kan du bare ignorere det som kommer.

Tatt fra satanismens ellevte bud. :-)

Når du går på åpent territorium, ikke plag noen. Hvis noen plager deg, be ham slutte. Hvis han ikke slutter, ødelegg ham.
Lenke til kommentar

Dere som sier sånt kan holde dere i Politikk og samfunn :p

Så akkurat ferdig The Walking Dead, 2 måneder til neste episode...

Så den siste akkurat i det den kom ut og jeg viste ikke engang at det ikke skulle komme ut nye før i februar da jeg satt den på. :p

Jævlig det der ja ;)

Lenke til kommentar

Synes vi blir nok informert om det som det er i media, skole etc.

Om jeg er interessert i en dypere forståelse for Jesus budskap, oppsøker jeg det selv. At noen kommer og ringer på døra og prøver å presse troen sin på meg, har jeg lite respekt for.

Hva vet vel de om at akkurat troen deres, gjør at man kommer til himmelen?

Lenke til kommentar

Jeg vil veldig ofte informere personer som driver med oppsøkende salg og informasjon om å dra rakt til helvete (kort forumvennlig versjon av det jeg egentlig har lyst å si), men jeg har såpass mye folkeskikk at jeg lar være og bare sier et høflig nei takk i stedet for. Skulle ønske de som drev med slik var like høflige. Og med høflig mener jeg at de kan godt la være å ringe på døren min. Jeg får så dårlig samvittighet av å ikke åpne døren, så jeg ser egentlig helst at ingen ringer på.

Lenke til kommentar

Synes vi blir nok informert om det som det er i media, skole etc.

Om jeg er interessert i en dypere forståelse for Jesus budskap, oppsøker jeg det selv. At noen kommer og ringer på døra og prøver å presse troen sin på meg, har jeg lite respekt for.

Hva vet vel de om at akkurat troen deres, gjør at man kommer til himmelen?

tro er ikke tvang. Det går ikke ann å tvinge noen til tro. Tror neppe at de fordåker å tvinge eller på noen måte kreve at du skal tru. Jeg er helt sikker på at det går ann å formiddle jesu budskap på en bedre og mer respektabel måte og ikke minst til noen som er mer innteressert i å høre på. Foressten så blir det mindre og mindre kristendom på den offentlige skolen og jeg synes ikke at det er så alt for mye i media heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tro er ikke tvang.

Det går ikke ann å tvinge noen til tro.

Tror neppe at de forsøker å tvinge, eller på noen måte kreve at du skal tru.

Om de ikke forsøker å overbevise deg om å tro på religionen sin, hva er da formålet med å oppsøket hjemmet til privatpersoner og fylle postkassene med religiøs propaganda? Jeg, personlig, ser på det som at de presser det på meg.

Hvordan stiller du deg til korstogene? Det er jo fullt mulig til å tvinge mennesker til å bli medlem av en religion, men det betyr ikke nødvendigvis at de blir troende av den grunn.

Det blir jo sagt at om du får høre noe gjentatte ganger over X tid så tror du på det. Som for eks. hvis noen kaller deg dum, stygg ol.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Noen skrev dette på facebook:

"Big Bite - Det hyggelige stedet der de nekter å ha på hansker hvis kunden spør. "Her e alt reint og vi e itj pålagt t å ha på hanska vi!" Og ikke spesielt ypperlig for en allergiker at de har tomat og løk i smøret og kjøttdeig i salaten heller. Mattilsynet hadde nok lunsjpause en annen plass i dag. Og neste gang dere skal prøve å gjøre det rett kjære Big Bite, kan dere bare ikke ta imot pengene med de samme hanskene dere lager maten med? Hilsen sultne kollegaer fra Onkel Henrys Tattoo Shop."

Skjønner ikke at folk må være så jævlig pinglete.

Vik fra meg, ekle mennesker.

Hadde jeg sett dette IRL hadde jeg sagt: "Unnskyld meg, jeg venter i kø, kan du holde kjeft og klage en annen plass? Dra til helvete forbanna fittefaen, du ødelegger verden."

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...