cowboy bob Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Lol, jeg skulle til å poste at det er synd at ingen på min venneliste driver med sånt tull, og så så jeg at 6 folk jeg kjenner nettopp skifter profilbilde. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jess, jess. Andre ting som irriterer er folk som kaller PCen for harddisk. (stasjonær) http://www.youtube.com/watch?v=aY_CidIS8YM DEN MÅTTE KOMME!! TAKK KFOR HJERTEINFARKTET!!!! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg vet ikke hvordan man bytter cpu? Jeg vet ikke noe om grafikkbrikker og sånt no. Det er nok ganske normalt, hun blondien er nok... litt under gjennomsnittet på IQ, hun diskuterer om at "PCen" er boxen, skjermen er PCen osv... det gjør nok ikke du ;P Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Jeg vet at det ikke er skjermen som er "hovedkomponenten" som lagrer info og lignende Men jeg er ganske udugelig i PC. litt for stort ord da du leiker blondie edit: nvm, leste feil, så ikke at du skrev "ikke" (altså jeg trodde du skrev at skjermen var hovedkomponenten for å "leike" hun i videon ) Endret 5. desember 2010 av CP-ape Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nye trenden på facebook med tegneseriefigurer. (INB4 facebook er teit) 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 faen skjer med at alle skal bytte profilbilde til en tegneserie figur, hvorfor gidder folk? 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg vet at det ikke er skjermen som er "hovedkomponenten" som lagrer info og lignende Men jeg er ganske udugelig i PC. Men vi kunne skikker forklart deg hvordan du skal gjøre det, i motsettning til blondieblondblond! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg er forvirret. Hva er sant? Den øverste der gir jo ingen mening. Hvorfor skulle pedofile be andre om å skifte profilbilde? Er det liksom noe hemmelig "rekrutter-en-pedofil" opplegg? Bare dritt. Jeg har ingenting i mot at folk har tegneseriebilder. Bare gøyalt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Synes det er kos jeg. Har profilbilde av Simba nå Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har byttet profilbildet mitt, til en tegneseriefigur som betydde noe for meg da jeg var mindre. Håper andre også vil gjøre det samme. Innen Mandag (6 Des) burde det ikke være menneskeansikter som profilbilder, men en invasjon av barndomsminner! Dette er en kampanje for å stoppe vold mot barn! Jeg deltar - gjør du? ^This Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg er forvirret. Hva er sant? Den øverste der gir jo ingen mening. Hvorfor skulle pedofile be andre om å skifte profilbilde? Er det liksom noe hemmelig "rekrutter-en-pedofil" opplegg? Bare dritt vel, nei - det gir ingen mening Jeg har ingenting i mot at folk har tegneseriebilder. Bare gøyalt. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg er forvirret. Hva er sant? Den øverste der gir jo ingen mening. Hvorfor skulle pedofile be andre om å skifte profilbilde? Er det liksom noe hemmelig "rekrutter-en-pedofil" opplegg? Bare dritt. Jeg har ingenting i mot at folk har tegneseriebilder. Bare gøyalt. tror du misforstod, det han mente var at pedofile folk stod bak hele tegneserietingen for selv å ha en tegneseriefigur som profilbilde... med ungdomstema i profilbilde håper de vel på å bli godkjent som venn hos de yngre lettere enn ikke å ha noe bilde... tror heller at det ikke har noe med pedoer å gjøre btw. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, og hva skulle disse "pedofile" få ut av å be andre om å skifte profilbilde? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Uansett, det irriterer, og utretter absolutt ingenting godt i verden. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, og hva skulle disse "pedofile" få ut av å be andre om å skifte profilbilde? Snakke med de, lure de trill rundt. Eller bare fapfap til bildene deres. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Snakke og fappe til bildene av BARNA ja. Det gjør de vel allerede. Hvor kommer TEGNESERIEFIGURENE inn? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Snakke og fappe til bildene av BARNA ja. Det gjør de vel allerede. Hvor kommer TEGNESERIEFIGURENE inn? At da ser de lettere hvem som er ung og enkel å forgripe seg på! Og de blir lettere venn med andre dersom vedkommende ser at profilbilde er en Disneyfigur, altså en jevnaldrende person! 1+1 for faen! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hentaipedofile. Er ny trend. I 2007 var det emo, i 2011 blir det hentaipedofile. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå