Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å bli innkalt til heimevernet fire år etter fullført førstegangstjeneste.

Vet ikke om jeg skal irritere meg greneseløst over det. Kan jo faktisk hende det er gøy.

Om det er en eller annen dunbart på 19 som skal være befal, og tror dette skal være som rekruttskolen all over vet jeg ikke helt om jeg orker. Det får da være måte på barnslige gemytter og tullball.

Det skal foregå over tre dager, så gudene vet hva som skal foregå. Noen her som har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar

Å bli innkalt til heimevernet fire år etter fullført førstegangstjeneste.

Vet ikke om jeg skal irritere meg greneseløst over det. Kan jo faktisk hende det er gøy.

Om det er en eller annen dunbart på 19 som skal være befal, og tror dette skal være som rekruttskolen all over vet jeg ikke helt om jeg orker. Det får da være måte på barnslige gemytter og tullball.

Det skal foregå over tre dager, så gudene vet hva som skal foregå. Noen her som har vært i samme situasjon?

Prøv 8 år etter... Det verste er at de ikke gir seg med å kalle meg inn.

Lenke til kommentar

Ennå ikke fått innkalling.

Sånn seriøst, jeg hadde likt å fått det. Moro å ha prøvd.

Det er dessverre ikke en engangsting. Her i Bergen drar de inn folk hvert år, i alle fall, om du først sitter i saksa.

Og det er ikke moro. Det er venting, venting, teite repetisjoner av reservebefal som varierer i motivasjon og kunnskaper (alt fra triggerhappy fenriker til hyggelige gamle kapteiner som ikke veit hva de holder på med). Om det er fint vær og du har mulighet til å lade mobilen er det forsåvidt overkommelig. Om det er nok venting.

Skyte kan du gjøre i en skyteklubb.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Det er noen dager med betaling, hvor A4-livet brytes. Man kan møte nye mennesker med nye opplevelser. :p

Det er noen dager hvor andre gjør min jobb på en medioker måte. Jeg liker ikke å bli tvangsosialisert heller. Og seriøst, jeg er livredd for at en eller annen tulling skal fyre av et løsskudd i min generelle retning. Rekruttskolen holdt i lange baner i så måte. Om jeg vil bryte A4-livet drar jeg på ferie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...