Slimda Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 At nasking er en forside sak. Du fikk ønsket ditt oppfylt. Nå er det en skolemassakre som er toppsak. Bedre? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Du fikk ønsket ditt oppfylt. Nå er det en skolemassakre som er toppsak. Bedre? Ja. Den har høy nyhetsverdi, mye mer interessant en noen jævler som stjeler, som vanlig. 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Skråsikkerhet Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Sikker på det? 4 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Å bli innkalt til heimevernet fire år etter fullført førstegangstjeneste. Vet ikke om jeg skal irritere meg greneseløst over det. Kan jo faktisk hende det er gøy. Om det er en eller annen dunbart på 19 som skal være befal, og tror dette skal være som rekruttskolen all over vet jeg ikke helt om jeg orker. Det får da være måte på barnslige gemytter og tullball. Det skal foregå over tre dager, så gudene vet hva som skal foregå. Noen her som har vært i samme situasjon? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Irriterer meg grenseløst at forsvaret ikke ville ha meg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Du kan gjerne få min plass. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Du kan gjerne få min plass. Er redd for at sesjon del 2 hadde gått litt sånn som det her Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Du kan gjerne få min plass. Dra til sverige om du ikke liker det, Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Å bli innkalt til heimevernet fire år etter fullført førstegangstjeneste. Vet ikke om jeg skal irritere meg greneseløst over det. Kan jo faktisk hende det er gøy. Om det er en eller annen dunbart på 19 som skal være befal, og tror dette skal være som rekruttskolen all over vet jeg ikke helt om jeg orker. Det får da være måte på barnslige gemytter og tullball. Det skal foregå over tre dager, så gudene vet hva som skal foregå. Noen her som har vært i samme situasjon? Prøv 8 år etter... Det verste er at de ikke gir seg med å kalle meg inn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Ennå ikke fått innkalling. Sånn seriøst, jeg hadde likt å fått det. Moro å ha prøvd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Ennå ikke fått innkalling. Sånn seriøst, jeg hadde likt å fått det. Moro å ha prøvd. Det er dessverre ikke en engangsting. Her i Bergen drar de inn folk hvert år, i alle fall, om du først sitter i saksa. Og det er ikke moro. Det er venting, venting, teite repetisjoner av reservebefal som varierer i motivasjon og kunnskaper (alt fra triggerhappy fenriker til hyggelige gamle kapteiner som ikke veit hva de holder på med). Om det er fint vær og du har mulighet til å lade mobilen er det forsåvidt overkommelig. Om det er nok venting. Skyte kan du gjøre i en skyteklubb. Endret 14. desember 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det er noen dager med betaling, hvor A4-livet brytes. Man kan møte nye mennesker med nye opplevelser. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Det er noen dager med betaling, hvor A4-livet brytes. Man kan møte nye mennesker med nye opplevelser. Det er noen dager hvor andre gjør min jobb på en medioker måte. Jeg liker ikke å bli tvangsosialisert heller. Og seriøst, jeg er livredd for at en eller annen tulling skal fyre av et løsskudd i min generelle retning. Rekruttskolen holdt i lange baner i så måte. Om jeg vil bryte A4-livet drar jeg på ferie. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Rødfis er jo bare moro. Hadde en kar som tømte et helt magasin rødfis i ansiktet mitt. Kjempegøy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Rødfis er jo bare moro. Hadde en kar som tømte et helt magasin rødfis i ansiktet mitt. Kjempegøy Det var ikke rødfis jeg snakket om. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Trodde det var det du mente med løsskudd. Vådeskudd er vel det riktige ordet? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Rødfis er jo bare moro. Hadde en kar som tømte et helt magasin rødfis i ansiktet mitt. Kjempegøy Kommer det ikke gnister av rødfis? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Sjelden. Hadde uansett en plast-maske på, siden det var et scenario for et annet kontigent med soldater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå