BadCat Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Kulde. Hadde ønsket å beskue lettkledde damer nå til helgen, ikke innpakkede istapper. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Klarte å hoste og le så hardt samtidig at jeg kasta opp litt, noe av det kom i stolen og lukta går ikke vekk... Prøvd noe vaskemiddel og eddik, men tror jeg trenger klor... 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ta med deg stolen ut et egnet sted og sett fyr på den. Kjøp ny. Mener det, du vil ikke angre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 X-it funker som bare faen mot spylukt. Selverfart. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Folk som ikke respekterer shotgun. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Folk som venter på bussen og ikke står stille. Det er helt greit på alle andre årstider, men lyden av sko som gnukkes mot hardpakket snø i 10 minusgrader skjærer LANGT inn i ryggmargen. Virker som andre folk ikke påvirkes av den syke lyden. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 At mobilen lever sitt helt egne liv når det gjelder vibrering Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jentegjengen holder på å planlegge sydentur, er snakk om en titalls jenter. Ser bare for meg hvordan det kommer til å gå. Kommer til å være drama over halvparten av tiden de er der nede! Og de prøver å overtale meg til å bli med. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Har bestilt biletter til Kings of Leon i Manchester sommeren 2013 til meg, dama, brordern og 2 stebrødre. Det er en julegave fra meg og dama, til alle oss. Fant i forige uke ut at Slipknot skal spille på Roskilde, så da går det lett forran Hove! Men, så ble det i dag offentligjort at Kings of Leon skal spille på Hove neste år! Dette er de to bandene jeg setter høyest av alle band! Så nå har jeg valget mellom å se Slipknot + Kings of Leon x2 til sommeren, men jeg vet ikke om jeg kan sette av så mye ferie i den peroiden, eller om jeg har råd til alt. Hvorfor i helvette må Kings of Leon spille på Hove akkurat den sommeren?! Damn it. Ble mye rot, men jeg VIL få med meg alle 3 konserter, men vet ikke om jeg kan! Raage Edit: Ser nå at Hove og Roskilde er satt til samme uke. Herregud for et dilemma! Endret 14. desember 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Er det samme uke?? Hva faen da, nå kan jeg ikke dra til Hove om noen kule blir annonsert. Crystal Castles skal heldigvis til Bergen da så det går fint at jeg går glipp av dem men herregud, hvor vanskelig er det å legge det etterhverandre? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Roskilde 29juni-7juli <--- Slipknot Hove 30juni-6juli <--- Kings of Leon Begge festivalene hadde jo også vært tjent med å ta det hver sin uke. Skjønner ikke hva de tenker på nei! :nei2: Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Sov til 15:43 i dag...aaagghhhhh, selv om jeg har ferie føles det allllllt for galt. Jeg er ute på kjøret, trenger hjelp! 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Postet i feil tråd -.- Endret 14. desember 2012 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Alt jeg tenker når jeg ser det bildet : *Fuck the system!* Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Masse nysne på veien og jeg har ikke tilgang på bakhjulstrekker :S Holder på og klikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Folk som venter på bussen og ikke står stille. Det er helt greit på alle andre årstider, men lyden av sko som gnukkes mot hardpakket snø i 10 minusgrader skjærer LANGT inn i ryggmargen. Virker som andre folk ikke påvirkes av den syke lyden. Enig hater den lyden, er like ille som isopor på glass, linjal på tavle og de høye skurre lydene en harddisk lager når den er på vei til å død. *grøss* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Enig hater den lyden, er like ille som isopor på glass, linjal på tavle og de høye skurre lydene en harddisk lager når den er på vei til å død. *grøss* Lyden av tørr hud på papir er værre. Endret 14. desember 2012 av Bundy Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 At nasking er en forside sak. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå