Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Du deler hver bit opp i to, og spiser en annenhver time.

Har spist opp alt. :(

ALT FOR MYE

Skjønner ikke at folk klarer å høre på så mye musikk.

Når lytter til musikk på bussen har jeg brukt opp kvoten min innen bussturen er over, og må ha stillhet.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg skal spare sjokoladen min eller spise den nå.

Spare den slik at jeg får en opptur om 5 timer, eller spise den nå og deretter være uten sjokolade i 10 timer?

Det er snickers, så det er mulig å spise en nå og en senere, men jeg vet ikke... JEG VET IKKE.

La være både nå og senere. Problem solved.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Ikke at jeg bruker radioen på last.fm, men det irriterer meg at man i 2012 ikke kan la folk høre på/se på det de vil bare fordi man bor i forskjellige land.

Dette minner meg om hvor mye jeg savner 1978.

Vet ikke om jeg skal spare sjokoladen min eller spise den nå.

Spare den slik at jeg får en opptur om 5 timer, eller spise den nå og deretter være uten sjokolade i 10 timer?

Det er snickers, så det er mulig å spise en nå og en senere, men jeg vet ikke... JEG VET IKKE.

Du gir den til meg.
Lenke til kommentar

Dette irriterer meg, fikk akkurat mail:

JcrBe.png

Ikke at jeg bruker radioen på last.fm, men det irriterer meg at man i 2012 ikke kan la folk høre på/se på det de vil bare fordi man bor i forskjellige land.

Hvorfor abbonerte du i det hele tatt om du ikke brukte radioen?

Fikk mail fra Desmond Tutu. Hvordan faen fikk den gamle skrullen mailadressen min jesus chr*st

Lenke til kommentar

Skrev en fittelang melding her på diskusjon som skulle sende til en annen bruker.

Men denne skrev jeg på skole-bærbaren. Så jeg trykket på "Lagre samtale" inne der med meldingene, og tenkte at det jeg skrev ble lagret og kunne hente opp på stasjonæren hjemme.

MEN IKKE FAEN! :wallbash:

Hvorfor i helvete kan man ikke lagre enkeltmeldinger, eller blir lagret automatisk når man går ut av siden uten å ha sendt den, som et helt jævla normalt mailsystem! Faen så irritert altså.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

me njeg trenger en hest NÅ , hvorfor skal de andre jentne i klassen min ha hest og ikke MEG!!?? verden er bare SÅÅ uretferdig !!!"

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

me njeg trenger en hest NÅ , hvorfor skal de andre jentne i klassen min ha hest og ikke MEG!!?? verden er bare SÅÅ uretferdig !!!"

Hva trenger du den til? Hva er poenget med å sammenligne seg med hva andre har og ikke har? Jeg har ikke sportsbil, privatfly, yact, osv, buhu. Hadde jeg ønsket det, muligens. Trenger jeg det, nei. Har jeg tid til det, nei. Er det fornuftig pengebruk, nei.

Eventuelt får du vokse opp og kjøpe deg en hest? Hvor gammel er du egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...