djgudleif Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Søppeldynga var noe av det beste godteriet før. Nå mangler det noen biter og det er nesten ingenting i posen. og 35 kroner da, OMFG! Trenger søppeldynga med kun fisker, og sånne gule, oransje, svarte kuler. Og sånne hvite for litt variasjon. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) det var INGEN gule aper! Endret 11. desember 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Gule aper er ute. Ingen liker dem. Kunne i det minste hatt sånn "krydder" inni dem. Endret 11. desember 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 det var krydder i de gule apene Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Samsung Galaxy S2 får Android-oppdatering i januar. Samsung ga uttrykk for november-desember, men nå står det desember-januar. FFFFFUUUUU- Edit: rettelse. Endret 11. desember 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 det var krydder i de gule apene Det er det dummeste jeg har hørt. Både med og uten kontekst. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Samsung Galaxy S2 får Android-oppdatering i januar. Samsung ga uttrykk for desember, men nå står det januar. FFFFFUUUUU- Strengt talt ga de uttrykk for November først. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Folk som skriver statuser med natta, checker inn i senga og tagger kjæreste og whatever. FFS! 5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Eller de som skriver statuser hver eneste dag om hvor vidunderlig ungen deres er, eller hvor mye h*n syter, eller hva slags form/farge bæsjen dens har. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 angående datamus, er det bare meg eller er dette den styggeste datamusa noen gang? dritstygg Den er gjerne stygg, men den holder i hundre år. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Valve Hammer Editor har utvilsomt tidenes verste compiler. Det tar gjerne over et kvarter å kompilere et map, og PC-en blir helt ubrukelig i mellomtiden. Hvis du prøver å lage terreng så funker det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Folk har allerede sett Hobbiten. Logger av alle nettsamfunn og forum fram til fredag. Snakkes! 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Folk har allerede sett Hobbiten. Logger av alle nettsamfunn og forum fram til fredag. Snakkes! Jeg tviler på at du får det til. Snakkes i morgen rundt 14.00 tiden. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Folk har allerede sett Hobbiten. Logger av alle nettsamfunn og forum fram til fredag. Snakkes! Det er en ring og noen hobitter. Filmen handler i all hovedsak om hobitter før LOTR. Håper ikke jeg spoilet noe. Ringenes Herre er bra, men har aldri sett hva som gjør det så ekstremt mye bedre enn andre filmer. Generelt sett er følelsen etter å ha sett en overhypet film "meh". Venter til jeg kan plukke opp dritten fra bukta så tar vi det der i fra. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Det er en ring og noen hobitter. Filmen handler i all hovedsak om hobitter før LOTR. Håper ikke jeg spoilet noe. Hahahaha. Nope! Du kan vel ikke egentlig ta mer feil. Gratulerer! Endret 12. desember 2012 av Coffey Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Hahahaha, nope. Du kan vel ikke ta mer feil tror jeg. Gratulerer. Well, det er hobitter og det blir funnet en ring. Basicly akkurat det jeg oppsummerte det til. De tre LOTR filmene var bra å dra og slite mest mulig med forholdsvis kjedelige opp og nedturer for karakterene. Kunne nok samlet alt som skjedde i tre filmer i en og samme film. Blir fort trøtt på den samme triste stemninga som legger seg som et lokk over hele filmen. Kast inn noen store kamper mellom orcer, alver og mennesker og dermed har du lagd hele suppa. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Well, det er hobitter og det blir funnet en ring. Basicly akkurat det jeg oppsummerte det til. Det er ikke engang i nærheten av hva Hobbiten går ut på. Det er sant at Bilbo finner en ring, men hovedtemaet til historien er noe helt annet. Har du lest boken? 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Folk har allerede sett Hobbiten. Logger av alle nettsamfunn og forum fram til fredag. Snakkes! Lol har du ikke lest boka? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Lol har du ikke lest boka? Hvorfor lese boka når du kan se filmen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Fordi boka kommer først + inneholder mye mer detaljer etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå