koosepus Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Ser og høres veldig ut til at fysikk-vikaren vår kjeder segselv i det han prøver å formidle litt kunnskap flesteparten ikke kan vente med å glemme.. Endret 11. desember 2012 av koosepus 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nei, for å forklare ting som en vanlig menneske er jævlig vanskelig? Jeg leste "Gaah" og antikk du var kvinne, sjekket profilen din og det stemte vist, du befinner deg ikke akkurat i den halvdelen av mennesker som er mest dekrypterte. Hehe, huff da. Akkurat denne diskusjonen har jeg ingen interesse om å ta opp, så den lar jeg ligge død 3 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Fått tak i ny tank enda? Spiller du WoW? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Tror han snakker om en vanntank... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Var nok en vanntank jeg snakket om Og nei, spiller ikke WoW. Endret 11. desember 2012 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Og nei, spiller ikke WoW. +1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Fått tak i ny tank enda? Nop. Idioten hos Techbay svarer faen aldri. Sånn var det sist gang også jeg lurte noe. Sendte mail og ba om ny forrige torsdag. Begynner å bli irritert. Endret 11. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 At det snøen kom rett før bykjøring i dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Spiller du WoW? Du som tydeligvis kjenner sjargongen. Spiller du WoW?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 At banken min har sperra kortet mitt fordi jeg betalte $1 til ei nettside. >< Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Spilte når jeg var sammen med eksen min, sluttet samtidlig som det ble slutt. (Win-win) Tidsslukende spill, ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Det kan være ganske sosialt da, men det virker jo som om du klarer deg på den fronten uten. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Klarer meg rimelig bra uten på den fronten, ja. Har vel egentlig aldri hatt noe problem med å bygge opp et sosialt nettverk. Vi hadde jo en del LAN sammen. Spilte i underkant av ett år, kom ganske fort inn i det. Vi konkurrerte mot hverandre med hvem som fikk høyest DPS for eks. Slo noen av kompisene hans i DPS når vi raidet, veldig moro, var visst ikke så moro å bli slått av ei jente, som ikke hadde spilt så lenge. Endret 11. desember 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Som om du ikke fikk alt det beste gearet fordi du er jente. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 At det snøen kom rett før bykjøring i dag. Er det problem å kjøre i snø? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Nope! Kjøpte mesteparten av gearet mitt med emblems, og fra raids så var det som oftest de med høyest prioritet som fikk det. Eller så rollet vi for for det! Som om du ikke fikk alt det beste gearet fordi du er jente. Om det får deg til å føle deg bedre, så må du nå gjerne tro det. Endret 11. desember 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ja, de færreste damer som er seriøse på WoW får gear og raidplass fordi de er jenter. Det er hovedsaklig kun hvis guild leader / raid leader er idiot og tror han kan få seg noe ved å gi jentene det han tror de vil ha. Irriterer meg også at jeg har fått vondt i nakken og høyre skulder av å pusse for mye sølvtøy og stål i dag. Tror jeg sitter feil eller bruker feil teknikk eller noe. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Om det får deg til å føle deg bedre, så må du nå gjerne tro det. Defensiv a gitt. Ja, de færreste damer som er seriøse på WoW får gear og raidplass fordi de er jenter. Det er hovedsaklig kun hvis guild leader / raid leader er idiot og tror han kan få seg noe ved å gi jentene det han tror de vil ha. Whiteknightin' like a hero. Har raidet nok til å vite at selv i high end hender det at slik skjer. Drama er det alltid noe av Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Var to jenter i mitt forrige guild. De fikk aldri gear fordi de var jenter. Hu ene var tank og hu andre var healer, også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå