Saft Suse Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Pro-tip: Kroppen og hjernen hviler selv om du bare ligger og våker i senga, så lenge du ikke bruker hjernen nevneverdig. Det er dritkjedelig, ja, men det hjelper. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er jeg klar over. Men det går ei grense for kjedsomhet. Har sovet såpass mye de siste dagene at 3-4 timer søvn nå om litt, om jeg sovner, og en kaffe i morgen sikkert får meg gjennom det hele. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Et tips er å holde pusten, og spenn alle musklene du klarer i kroppen så lenge du klarer, til du ikke har mer pust igjen, slipp, pust rolig og merk du blir utrolig mye mer avslappet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) FINNER IKKE MOBILEN MIN. Får leve en dag uten. Endret 10. desember 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Logikken til kroppen min.... Ååå, det er en halvtime til timen starter og du må drite??? Vel jeg vil ikke slippe ut en dritt nå. Åjsann, halveis ut i timen og læreren underviser. Tror du skal drite nå jeg kompis.. 7 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er jeg klar over. Men det går ei grense for kjedsomhet. Har sovet såpass mye de siste dagene at 3-4 timer søvn nå om litt, om jeg sovner, og en kaffe i morgen sikkert får meg gjennom det hele. Fikk meg gjennom. Jævlig trøtt nå :< Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Forkjøla og sulten.... -.- Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 "trykk LIKER om du liker meg " 65 likes. The fuck... 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg greier ikke å bestemme meg for om jeg skal poste det der eller ikke. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Allerede gjort det. Straks oppe i 120 likes. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Når folk sier de forstår hva du mener / deg, når det er så ufattelig åpenbart at de ikke skjønner noe som helst! Gaah. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Er det teit av meg å spandere maten hos Meny for en kompis som har bursdag? Vil ikke de andre også komme å si at jeg skal spante på dem når de også har bursdag? Det vil jeg jo ikke Irriterende at jeg er så jævla usikker!! Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Er det teit av meg å spandere maten hos Meny for en kompis som har bursdag? Vil ikke de andre også komme å si at jeg skal spante på dem når de også har bursdag? Det vil jeg jo ikke Irriterende at jeg er så jævla usikker!! Nei, det er ikke teit. Du får bare si det som det er, kun bromance med denne ene karen! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jobb. Dra til helvete. Jeg hater dere så intenst. Alle sammen. Ensomhet. Tosomhet. Mindreverdighetskompleks. Depresjon. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Naboen min laster ned så mye at jeg smasha datamusa i gulvet. Helvete faens fittegreier. (Og nei, internett er inkludert i leia og jeg har ikke råd til eget nett så NEI DET GÅR IKKE) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Når folk sier de forstår hva du mener / deg, når det er så ufattelig åpenbart at de ikke skjønner noe som helst! Gaah. Nei, for å forklare ting som en vanlig menneske er jævlig vanskelig? Jeg leste "Gaah" og antikk du var kvinne, sjekket profilen din og det stemte vist, du befinner deg ikke akkurat i den halvdelen av mennesker som er mest dekrypterte. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Tank nr2. Fuck this shit, Fått tak i ny tank enda? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 At det skulle være så sykt kaldt i dag... Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Er jo regelrett varmt ute i forhold til det det har vore i det siste? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nei, vi hadde -18 i dag og i det siste var det kaldeste -13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå