Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måka når det var rundt 20 cm... men da jeg var ferdig hadde det igjen kommet 5 cm.... men gadd ikke måke igjen, tar det heller i morra når det er snødd ferdig.

Irriterte meg over at jeg tok på meg feile sko. Tenkte bare måke så tok på meg vanelige vintersko, men så begynte jeg å ordne noen ting underveis og endte opp med kalde føtter... skulle tatt på meg riktige vintersko med en gang.

Lenke til kommentar

Ingen skole på meg til neste år heller, ser det ut til. Blitt frarådet av både foreldre og lege, ettersom immunforsvaret mitt er fuckd, det stadig dukker opp nye problemer og de ikke klarer å finne ut hva det er, bortsett fra de diagnosene jeg allerede har fått.

Veldig irriterende ettersom jeg har motivasjon, selvdisiplin og vet hvor jeg vil. Å sitte på ræva og drive dank er dritkjedelig, har allerede hatt to "fri"år fra skole, pga sykdom, der jeg har hatt to-tre jobber (vikar), nå får jeg såvidt gjøre det og. Må mest sannsynlig si opp to av jobbene, noe som plager meg.

ARGH

Irriterer også at foreldrene mine aldri tar helsen min seriøst, før det det har kommet til det punktet at jeg må gi opp enkelte ting i livet.

Om ikke jeg hadde hatt så mye problemer med helsa, så hadde livet vært perfekt! Ettersom alt annet stortsett går på skinner. Noe som gjør at jeg bare irriterer meg mer over problemet. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...