Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Joda, bare innrøm det. Du har lyst til å irritere deg over noe bagatellmessig. Det ligger i den kvinnelige natur. Endret 9. desember 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Folk som måker snø så fort det kommer 2 cm. 2 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Haha, ser ut vinduet og første jeg ser er en som måker. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Folk som måker snø så fort det kommer 2 cm. Brøyebiler som er ute å kjører med salt og skuffa nede etter 2 cm... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Folk som måker snø så fort det kommer 2 cm. Ja, og spesielt når den forbanna idioten av brøytefyr her ute ved hytten, skal ha betaling for hver gang han brøyter! :nei2: Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Måka når det var rundt 20 cm... men da jeg var ferdig hadde det igjen kommet 5 cm.... men gadd ikke måke igjen, tar det heller i morra når det er snødd ferdig. Irriterte meg over at jeg tok på meg feile sko. Tenkte bare måke så tok på meg vanelige vintersko, men så begynte jeg å ordne noen ting underveis og endte opp med kalde føtter... skulle tatt på meg riktige vintersko med en gang. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Det er derfor jeg ofte går med 1 av hver sko, da går det aldri helt galt 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hva er forskjell på vanlige vintersko og riktige vintersko? 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hmm, som jeg mente det er vanelige vintersko helt greie til å være ute med, men når mann skal vasse i dy snø kommer det snø nedi skoen. Riktige vintersko er sko som er varme og som man kan gjøre allt med, men de er offt litt tungvinde å ta på seg, så jeg bruker da heller de vanelige til å måke. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Chocolate-Monster, må bare påpeke at det heter vanlige, ikke vanelige. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Takk Jeg er ikke helt 100% med rettskriving enda... me med 3 språk er det en del å holde styr på. Jeg blander offte mellom o og u. Eks: Skriver offte bokse istedenfor bukse. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Holder dessuten med en "f" i ofte Endret 9. desember 2012 av Thommesen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Takk Jeg er ikke helt 100% med rettskriving enda... me med 3 språk er det en del å holde styr på. Jeg blander offte mellom o og u. Eks: Skriver offte bokse istedenfor bukse. Hvor er du fra? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvor er du fra? Tyskland Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Ingen skole på meg til neste år heller, ser det ut til. Blitt frarådet av både foreldre og lege, ettersom immunforsvaret mitt er fuckd, det stadig dukker opp nye problemer og de ikke klarer å finne ut hva det er, bortsett fra de diagnosene jeg allerede har fått. Veldig irriterende ettersom jeg har motivasjon, selvdisiplin og vet hvor jeg vil. Å sitte på ræva og drive dank er dritkjedelig, har allerede hatt to "fri"år fra skole, pga sykdom, der jeg har hatt to-tre jobber (vikar), nå får jeg såvidt gjøre det og. Må mest sannsynlig si opp to av jobbene, noe som plager meg. ARGH Irriterer også at foreldrene mine aldri tar helsen min seriøst, før det det har kommet til det punktet at jeg må gi opp enkelte ting i livet. Om ikke jeg hadde hatt så mye problemer med helsa, så hadde livet vært perfekt! Ettersom alt annet stortsett går på skinner. Noe som gjør at jeg bare irriterer meg mer over problemet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Tank nr2. Fuck this shit, Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Eksamen om 6 timer. Får ikke sove. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er godt du ihvertfall prøver. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Har prøvd i 3 timer ffs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå