Gavekort Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Når folk skriver "Kanada" eller "Kalifornia". Ny York Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Nå skal det sies at det er lov å bruke han istedenfor ham. Det er sant, men jeg er nok litt gammeldags av meg Jeg er enig med deg. Når folk skriver "Kanada" eller "Kalifornia". Ja, faen. Men på norsk skal man av en merkelig grunn skrive "kubansk" og "kanadisk". Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Lånndånn Endret 5. desember 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kæn vi plis ståpp dis her? Its starting tu get a bitt annåing. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jess, jess. Andre ting som irriterer er folk som kaller PCen for harddisk. (stasjonær) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jess, jess. Andre ting som irriterer er folk som kaller PCen for harddisk. (stasjonær) http://www.youtube.com/watch?v=aY_CidIS8YM 3 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, har sett den. Ble flau over at den var tekstet. Nå skjønner utlendinger også hva slags mangel på intelligens enkelte nordmenn har... Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Når folk skriver "Kanada" eller "Kalifornia". Ny York Det er delstaten. Byen heter Ny York By. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jess, jess. Andre ting som irriterer er folk som kaller PCen for harddisk. (stasjonær) Eller noe som irriterer meg mer; Dataen. Dataen. DATAEN. Data er data både i bestemt en-tall og flertall, og det er inkapsulert informasjon. Altså det man har lagret på PC'n Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) ^ This Endret 5. desember 2010 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har æren av å opprette denne artikkelen: http://encyclopediadramatica.com/Ray_William_Johnson NSFW. du trenger ikke å lage en fuckings artikkel om hvor homo du syntes RWJ er for å si din mening. humor er subjektivt, så bare la det ligge der. 3 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg har æren av å opprette denne artikkelen: http://encyclopediadramatica.com/Ray_William_Johnson NSFW. du trenger ikke å lage en fuckings artikkel om hvor homo du syntes RWJ er for å si din mening. humor er subjektivt, så bare la det ligge der. Hehe...humor er subjektiv, men RWJ er fortsatt homo! ^^ Konge artikkel, likte "Video Structure" De jævla pakkisene og dere logikkløse styringsmåte. Nå har de foreslått en ny lov som sier at mannen kan nekte kona mat om hun nekter han sex. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Folk som misbruker gjestepostinga. Begynner å bli trasig mange av dem. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Irriterer meg over jenter som absolutt skal flokke seg innpå det eneste toalettet på en fest, hvor resten av deltakerne banker på for harde livet før de flykter ut i skogen for å gjøre sitt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kan noen lage en artikkel om gavekort også da? Om hvor gay han er siden han ikke liker RWJ. And remember to hate RWJ and Justin Bieber kids, in that way you will remain cool. Slå deg løs! Jeg har æren av å opprette denne artikkelen: http://encyclopediad...William_Johnson NSFW. du trenger ikke å lage en fuckings artikkel om hvor homo du syntes RWJ er for å si din mening. humor er subjektivt, så bare la det ligge der. Jeg opprettet artikkelen, jeg har ikke skrevet den. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fjortis gangstere som alltid skal håndhilse ved å skvise hånda de hardest mulig, og avslutte alle settningene med "maan". Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg er forvirret. Hva er sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå