Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Folk som går på gata og kommer på at de må snu, så lager de sånn skuespill for at det ikke skal se dumt ut. Det kan være fake sms, eller at de sier "umm aaah".

Guess what, det ser enda dummere ut. Bare vend om, and done.

Og folk som sklir på isen og er sånn "hva faen ser dere på??!! jeg er flau og skjuler det med å bli sint"

Le eller gå videre din fjott, eller bare vær flau for det er faktisk lov.

Folk har sympati med flaue folk. Men ikke sinte folk.

Det er irriterende fordi jeg gjorde sånne ting for noen år sida, minus det med isen. Pines litt av å se andre gjøre sånn nå.

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er spenningsscener alt som betyr noe når du ser på film?

Kommer helt an på filmen. I grunn ja og nei, handling og oppbygging har også mye å si. Jeg sier nå at alle filmer har spennings scener, men de er forskjellige og i forhold til filmen. eks. action: Skytescener, forfølgelser osv.

Lovefilmer: Rett før noen kysser, flytter sammen, krangler, blir venner....

Drama: Når noen dør, har tapt, depprisjoner....

Du ser spennings scener er en viktig del av filmen, det er det hele filmen bygger opp til. Så er det handling og oppbygginga som sier hvordan man når dit. Så er viktig, men ikke det viktigste og ikke det eneste som er viktig.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på filmen. I grunn ja og nei, handling og oppbygging har også mye å si. Jeg sier nå at alle filmer har spennings scener, men de er forskjellige og i forhold til filmen. eks. action: Skytescener, forfølgelser osv.

Lovefilmer: Rett før noen kysser, flytter sammen, krangler, blir venner....

Drama: Når noen dør, har tapt, depprisjoner....

Du ser spennings scener er en viktig del av filmen, det er det hele filmen bygger opp til. Så er det handling og oppbygginga som sier hvordan man når dit. Så er viktig, men ikke det viktigste og ikke det eneste som er viktig.

blasfemi
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som irriterer meg over at så mange norske filmer har så mye unødvendige sexscener og nakenhet? Jeg har ikke noe imot det, langt derifra, men jeg syns det er å finne i nesten hver bidige film! Hva er poenget? Og det skal alltid være "skittent, rått, usminket og ekte" gjerne mellom to så uvaskede mennesker som mulig fordi det er "ekte"! Skal dette liksom gjøre filmen mer kunstnerisk? Skal det vise at dette ikke er en ny "Blockbuster"?

Hvorfor ikke bare gå hele veien og lag en svart/hvitt-stum-kortfilm, da ser alle hvor kunstnerisk og rebellsk du er!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Litt sykt at det er "femi" i blasfemi, haha. Så ikke den med det første, takk for at du gjorde meg oppmerksom på det der. Sitter her og flirer meg skakk, haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...