djgudleif Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Folk som går på gata og kommer på at de må snu, så lager de sånn skuespill for at det ikke skal se dumt ut. Det kan være fake sms, eller at de sier "umm aaah". Guess what, det ser enda dummere ut. Bare vend om, and done. Og folk som sklir på isen og er sånn "hva faen ser dere på??!! jeg er flau og skjuler det med å bli sint" Le eller gå videre din fjott, eller bare vær flau for det er faktisk lov. Folk har sympati med flaue folk. Men ikke sinte folk. Det er irriterende fordi jeg gjorde sånne ting for noen år sida, minus det med isen. Pines litt av å se andre gjøre sånn nå. Endret 7. desember 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Så skift den tilbake da. Folk har allerede lagt ut måter å gå tilbake på, ikke vet jeg om de faktisk funker men. how? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Den nye layouten til YouTube..... Satans piss. No shit? Bruker 60% av skjermen, maks. Endret 7. desember 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Både Google og YT gir en del resultater. Eksperimenter på egen risk. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Folk som praterer irrriterende høyt på lesesal >: | 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Søndag: Manchester City - Manchester United West Ham - Liverpool Da er jeg på jobb Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Folk som slår PC-en son når de selv har fylt den opp med drit. Og det hjelper jo sykt mye å slå. Endret 7. desember 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Dagoth Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ventetid på levering av produkter. Vil helst ha det før jeg bestiller! Telepati bør innføres på nettbutikker! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Og det hjelper jo sykt mye å slå. Det hjelper. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Bare på det psykiske. PC-en har ikke godt av det. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Når man ser en filmtrailer som ser spennedes ut, men filmen inneholder bare de spennings scenene som er på traileren og resten av filmen er sykt kjedelig.... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Når man ser en filmtrailer som ser spennedes ut, men filmen inneholder bare de spennings scenene som er på traileren og resten av filmen er sykt kjedelig.... Er spenningsscener alt som betyr noe når du ser på film? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Disney channel har laget et show som heter Gassie. Det er Lassie... Med flatulens. Hva faen liksom. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er spenningsscener alt som betyr noe når du ser på film? Kommer helt an på filmen. I grunn ja og nei, handling og oppbygging har også mye å si. Jeg sier nå at alle filmer har spennings scener, men de er forskjellige og i forhold til filmen. eks. action: Skytescener, forfølgelser osv. Lovefilmer: Rett før noen kysser, flytter sammen, krangler, blir venner.... Drama: Når noen dør, har tapt, depprisjoner.... Du ser spennings scener er en viktig del av filmen, det er det hele filmen bygger opp til. Så er det handling og oppbygginga som sier hvordan man når dit. Så er viktig, men ikke det viktigste og ikke det eneste som er viktig. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kommer helt an på filmen. I grunn ja og nei, handling og oppbygging har også mye å si. Jeg sier nå at alle filmer har spennings scener, men de er forskjellige og i forhold til filmen. eks. action: Skytescener, forfølgelser osv. Lovefilmer: Rett før noen kysser, flytter sammen, krangler, blir venner.... Drama: Når noen dør, har tapt, depprisjoner.... Du ser spennings scener er en viktig del av filmen, det er det hele filmen bygger opp til. Så er det handling og oppbygginga som sier hvordan man når dit. Så er viktig, men ikke det viktigste og ikke det eneste som er viktig. blasfemi Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 En film er ikke god om den ikke er spennende med f.eks noen som følger etter noen i bil og det er raskt og noen roper og det er høyt og det er intenst og spennende oi nesten så jeg får litt gåsehud nå hehe. 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er det bare jeg som irriterer meg over at så mange norske filmer har så mye unødvendige sexscener og nakenhet? Jeg har ikke noe imot det, langt derifra, men jeg syns det er å finne i nesten hver bidige film! Hva er poenget? Og det skal alltid være "skittent, rått, usminket og ekte" gjerne mellom to så uvaskede mennesker som mulig fordi det er "ekte"! Skal dette liksom gjøre filmen mer kunstnerisk? Skal det vise at dette ikke er en ny "Blockbuster"? Hvorfor ikke bare gå hele veien og lag en svart/hvitt-stum-kortfilm, da ser alle hvor kunstnerisk og rebellsk du er! 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Litt sykt at det er "femi" i blasfemi, haha. Så ikke den med det første, takk for at du gjorde meg oppmerksom på det der. Sitter her og flirer meg skakk, haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå