cowboy bob Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hva kan jeg si, det er ingenting her i livet som tilfredsstiller meg like mye som det å ha flere kontoer på diskusjon for å poste tullball. Jeg elsker også å bruke proxy og den slags for å unngå ban for å gjøre dette. Jeg er god med datamaskiner og sånn og gjør dette lett på min Linux rigg. 3 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 I dag er det den store søskendagen! Kopier om du er den mest skikkelige av dine søsken. Får den stå i fred uten at ( Alle ) dine søsken protesterer skylder de deg 6 julebrus og en megastor pose med smågodt. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 "Two and a half men ♥" Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Folk som ikke gidder å bruke blinklys!!! Oh, og når youtube er jævlig treigt. 6 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 YouTube har skiftet layout. Alt er fokusert på venstre side av skjermen. Hva faen? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fy faen er det mulig! http://www.dagbladet.no/2012/12/06/nyheter/film/politikk/tegneserier/medier/24716039/ Er bare en tegneserie for svarte, humoristisk parodi og satire. Hadde de vist Family Guy også, hadde vel kanalen blitt permanent stengt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Velkommen til religiøse land. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Irriterer meg at jeg må ta buss hjem. Har ikke tatt buss på flere år.. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ventetid på levering av produkter. Vil helst ha det før jeg bestiller! 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Kverulering: hvordan skal de vite hva de skal sende deg da? Noen steder tilbyr sikkert ekspresslevering over natta om du har penger nok til det. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Når man skal forklare noen elektronikk (hvordan sjekke noe på PCen eller sjekke noe på mobilen), og de ikke skjønner det etter man har sagt det minst 10 ganger. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Influensa. Spesielt når ein har ein bl som skulle vore på verkstad, mat som skulle vore innkjøpt, og ei gåve som skulle vore sendt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Slutt å grin og kom deg ut! Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Slutt å grin og kom deg ut! Du fekk ikkje med deg kva for ein tråd dette er? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Velkommen til religiøse land. Tyrkia er egentlig ganske sekularisert, greit nok at de ligger noen år bak oss i Norge, men sammenlignet med hvordan dette hadde gått i f.eks Persia eller Pakistan så er det der absolutt ingenting. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Du fekk ikkje med deg kva for ein tråd dette er? Jo, og eg syter! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ja, Tyrkia begynner å bli litt som USA, bare omvendt. I det siste har de begynt å tillate kyssing, klining og seksualitet på åpen TV, men fornærmelser og blasfemi basert på humor og satire slås det hardt ned på. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Den nye layouten til YouTube..... Satans piss. 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Den nye layouten til YouTube..... Satans piss. Ja, skjønner ikke hvorfor de må ødelegge noe som fungerer. Hvorfor i huleste helvete har de satt alt til venstre på skjermen? Må ha midtstilling ffs! 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Så skift den tilbake da. Folk har allerede lagt ut måter å gå tilbake på, ikke vet jeg om de faktisk funker men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå