Gavekort Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Så kul du er Tenner du virkelig på ordet "boikott"? Har det virkelig blitt så belastet at jeg ikke har lov til å skrive "boikott" istedet for "leser ikke"? Jeg har ingen intensjoner om å være kul. Jeg liker bare ikke dårlig journalistikk. Sarkastiske smilefjes irriterer meg også. Edit: De nye quote-reglene gjør at alle eldre diskusjoner mister konsistens. Tipper det er null sjanse for at dere vet hva vi snakker om uten å gå tilbake 2-3 sider. Irriterende. Endret 3. desember 2012 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 julekongen var ekstremt ræva Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Tenner du virkelig på ordet "boikott"? Har det virkelig blitt så belastet at jeg ikke har lov til å skrive "boikott" istedet for "leser ikke"? Jeg har ingen intensjoner om å være kul. Jeg liker bare ikke dårlig journalistikk. Sarkastiske smilefjes irriterer meg også. Edit: De nye quote-reglene gjør at alle eldre diskusjoner mister konsistens. Tipper det er null sjanse for at dere vet hva vi snakker om uten å gå tilbake 2-3 sider. Irriterende. Synes jeg og. Greit nok at det er teit om folk siterer sånn dritmye, men de burde heller ta vare på 1-2 ekstra sitater. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Det er faktisk VELDIG gay når man skal svare på sånne typer innlegg: Argument A Argument B Argument C Argument D La oss si at du skal komme med argument F og G eller forsvare de to første. Alt taes ut av sammenheng, og man må bygge opp quotene på nytt. what is this. umulig Endret 3. desember 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ikke si gay sånn Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Skikkelig fight mellom stavkirkene her Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Skikkelig fight mellom stavkirkene her Når skal du bli lei av å poste svada i alle tråder du kommer over bare for å få en høyere postcount? Endret 3. desember 2012 av Knut Knudsen 6 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hmm, lei blir jeg nok ikke, og poster ikke i alle tråder og heller ikke for å få en høyre postcount. Jeg poster uansett mest i lekeplassen og nesten ikke andre steder, så her faila du litt. Hadde jeg brydd meg om postecountsen hadde jeg ikke latt den synke, men har allerede gått ned over 30 inlegg per dag i gjenomsnitt på 2 dager elleno... 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Når du har nesten 200 poster per dag i gjennomsnitt, og du primært poster i lekeplassen, er det ikke helt "fail" å anta at du primært poster for å øke postcounten din. Det virker virkelig som om du bare presser fram noen få ord for å kunne poste her og der. Sa ikke at du poster i alle tråder, sa at du poster i alle tråder du kommer over. Nå gjør du kanskje ikke det, men det virker slik. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Sier du som har 3000 flere innlegg enn han...lol Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 6,15 per dag vs 197 pr dag Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Life sucks. Hold kjeft. Tenk på alle menneskene som lever i krig, alle menneskene som sulter i hjel, som fryser i hjel. Og du, som bor i et av verdens rikeste land, mener at livet suger fordi du ikke har dame og fordi du er dårlig i matte? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lami Skrevet 3. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. desember 2012 "Tenk på alle som lever i krig." "Sulter i hjel." "Du bor i et av verdens rikeste land." 12 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hold kjeft. Tenk på alle menneskene som lever i krig, alle menneskene som sulter i hjel, som fryser i hjel. Og du, som bor i et av verdens rikeste land, mener at livet suger fordi du ikke har dame og fordi du er dårlig i matte? Selvfølgelig skal vi automatisk tenke på de fattige menneskene i Afrika som sulter ihjel når en person klager over en "bagatell". Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ja, dere skal være utrolig takknemlige for at dere er så heldige at dere har de livene dere har. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hold kjeft. Tenk på alle menneskene som lever i krig, alle menneskene som sulter i hjel, som fryser i hjel. Hva med det? Gjør du noe for å hjelpe dem? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ja, jeg gir i det minste en god del penger til organisasjoner som hjelper dem. Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 3. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. desember 2012 Hold kjeft. Tenk på alle menneskene som lever i krig, alle menneskene som sulter i hjel, som fryser i hjel. Og du, som bor i et av verdens rikeste land, mener at livet suger fordi du ikke har dame og fordi du er dårlig i matte? Jeg har alle vinduene åpne og sitter naken mitt på gulvet i leiligheten mens jeg tenker på dette. Pleier å gjøre det ca 10 timer hver dag nå om vinteren. Synes det er helt forferdelig og har frostskader flere steder på kroppen, men vet at barna i Afrika virkelig setter pris på det. 11 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Hold kjeft. Tenk på alle menneskene som lever i krig, alle menneskene som sulter i hjel, som fryser i hjel. De har sikkert dame da, de jævlene. For de får jo unger i fleng. Det ser vi jo på TV. Jeg har ikke dame. FML. Endret 3. desember 2012 av Sexylubb1 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå