Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Så kul du er :)

Tenner du virkelig på ordet "boikott"? Har det virkelig blitt så belastet at jeg ikke har lov til å skrive "boikott" istedet for "leser ikke"?

Jeg har ingen intensjoner om å være kul. Jeg liker bare ikke dårlig journalistikk.

Sarkastiske smilefjes irriterer meg også.

Edit: De nye quote-reglene gjør at alle eldre diskusjoner mister konsistens. Tipper det er null sjanse for at dere vet hva vi snakker om uten å gå tilbake 2-3 sider. Irriterende.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenner du virkelig på ordet "boikott"? Har det virkelig blitt så belastet at jeg ikke har lov til å skrive "boikott" istedet for "leser ikke"?

Jeg har ingen intensjoner om å være kul. Jeg liker bare ikke dårlig journalistikk.

Sarkastiske smilefjes irriterer meg også.

Edit: De nye quote-reglene gjør at alle eldre diskusjoner mister konsistens. Tipper det er null sjanse for at dere vet hva vi snakker om uten å gå tilbake 2-3 sider. Irriterende.

Synes jeg og. Greit nok at det er teit om folk siterer sånn dritmye, men de burde heller ta vare på 1-2 ekstra sitater.

Lenke til kommentar

Det er faktisk VELDIG gay når man skal svare på sånne typer innlegg:

Argument A

Argument B

Argument C

Argument D

La oss si at du skal komme med argument F og G eller forsvare de to første.

Alt taes ut av sammenheng, og man må bygge opp quotene på nytt.

what is this. umulig

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Hmm, lei blir jeg nok ikke, og poster ikke i alle tråder og heller ikke for å få en høyre postcount. Jeg poster uansett mest i lekeplassen og nesten ikke andre steder, så her faila du litt.

Hadde jeg brydd meg om postecountsen hadde jeg ikke latt den synke, men har allerede gått ned over 30 inlegg per dag i gjenomsnitt på 2 dager elleno...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når du har nesten 200 poster per dag i gjennomsnitt, og du primært poster i lekeplassen, er det ikke helt "fail" å anta at du primært poster for å øke postcounten din. Det virker virkelig som om du bare presser fram noen få ord for å kunne poste her og der.

Sa ikke at du poster i alle tråder, sa at du poster i alle tråder du kommer over. Nå gjør du kanskje ikke det, men det virker slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hold kjeft. Tenk på alle menneskene som lever i krig, alle menneskene som sulter i hjel, som fryser i hjel. Og du, som bor i et av verdens rikeste land, mener at livet suger fordi du ikke har dame og fordi du er dårlig i matte?

Selvfølgelig skal vi automatisk tenke på de fattige menneskene i Afrika som sulter ihjel når en person klager over en "bagatell".
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...