Slimda Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Strengt talt sa du at ingen jenter inviterer deg på pannekaker. Det betyr ikke at du ikke kjenner jenter. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Haha, leste feil, trodde han sa han hadde bil, men ingen å invitere Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Wow, må si jeg er ganske imponert over at du greide og få ut det innlegget der når du er blind og døv. Stemmestyrt PC, lolz. Kulde. I dag frøs jeg i ansiktet, på hendene, føttene, og på kuken. True stori bros. Ellers nå som det er vinter kommer det til å stinke råtne lik så lenge det er kaldt. Naboen brenner bosset sitt som bare faen. Forbanna kødd. Går ikke an å gå ut eller har på ventilasjonen ellers går det inn i huset og alle dauer. Sant, det stinker helt forjævlig. Endret 3. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 "Hail satan" t-skjorte? Haha så du det? Har bare fått positive kommentarer på skjorten! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ellers nå som det er vinter kommer det til å stinke råtne lik så lenge det er kaldt. Naboen brenner bosset sitt som bare faen. Forbanna kødd. Går ikke an å gå ut eller har på ventilasjonen ellers går det inn i huset og alle dauer. Sant, det stinker helt forjævlig. Anmeld ham. Helt seriøst. Strengt talt sa du at ingen jenter inviterer deg på pannekaker. Det betyr ikke at du ikke kjenner jenter. Ikke min feil at Sjokolademonsteret ikke klarer å lese! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Haha så du det? Har bare fått positive kommentarer på skjorten! Du glemte å bytte bruker. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Ellers nå som det er vinter kommer det til å stinke råtne lik så lenge det er kaldt. Naboen brenner bosset sitt som bare faen. Forbanna kødd. Går ikke an å gå ut eller har på ventilasjonen ellers går det inn i huset og alle dauer. Sant, det stinker helt forjævlig. Be han slutte, hvis han ikke gjør det så anmelder du han. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Haha så du det? Har bare fått positive kommentarer på skjorten! quoted for rulebreak Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 hjælp nå blir jeg bannet altså 3 Lenke til kommentar
djfrosk Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 http://www.zazzle.co.uk/gol+stavkirke+tshirts det var denne skjorta folkens har brukt den hver dag 8 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Har nylig fått meg briller, og bruker jo skjerf når det er kaldt ute.. så i dag kalte en kompis meg for hipster. Jepp, der har dere meg. Bruk jakke som går opp til halsen i steet for skjerf. Profit. Endret 3. desember 2012 av TMB 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 "stav kirker" irriterer meg og. 1 Lenke til kommentar
djfrosk Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 stav kirker irriterer meg de er så gamle nei nå bli jeg jammen meg skuffet her er et dikt om stavkirker: jeg liker dem veldig godt jeg synes det er kjempeflott vakre bygg som alltid står aldri brenner eller forgår bare når folk setter fyr så stikker alle folk og dyr for kirken brenner i lang tid men bygges opp av individ 7 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 stav kirker irriterer meg de er så gamle He!! He!! Hu!! Hu!! Hey! Hey! Lenke til kommentar
djfrosk Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 dårlig dikt leverte det i norsktimen ... tror du??? hvis jeg ikke får bra norsk karakter så får jeg ikke fem hundre av mamma Lenke til kommentar
djfrosk Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 LoL jeg får seks hundre hvis jeg brenner en stavkirke (og tar ut søppla()` nå syns jeg nesten det blir person angrep her hvis du brenner en stavkirke skal jeg sende søknad om restuarering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skal følge med på nyhetene. jeg lover deg hvis jeg ser det så skal jeg si at jeg kjenner noen på forum som gjorde det for seks hundre kroner (og tok ut søpla) 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Godt å se at Cowboy Bob™ leverer. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 hvem er det han har jeg aldrig hørt om enkelte kaller meg en trollmann og andre trollmeister men det er litt "kleint" som de sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå