WarpX Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) At skobutikkene her kun selger skolisser på 120 og 150 cm! Og jeg trenger 135 cm, det blir jo 15 cm forskjell uansett hvilken jeg velger! -7,5 cm på hver av sidene er uakseptabelt. I tillegg har de ikke grå farge. Skulle tro at vi bodde i et uland. Endret 19. oktober 2010 av WarpX 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Før hadde jeg vitaminmangel, og det førte til at jeg var trøtt hele tiden. Når jeg tenker meg om så er det kanskje derfor jeg har vært så trøtt i det siste. Enda en unnskyldning til å kjøpe monsterburger Så kan være verdt å sjekke om du har vitaminmangel Kaymeerah. Endret 19. oktober 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Nja, tror det har med de uttallige gangene jeg måtte døgne i høstferien for å få døgnrytmen på plass. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Plussomaner, bare se på denne siden. Admins, fjern pluss funksjonen den er bare dårlig brukt uansett. Fisking.. Nei, det var ikke ment som fisking. Har sendt melding til administrator om det og, siden det bare er folk som spammer med det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Nei, det var ikke ment som fisking. Har sendt melding til administrator om det og, siden det bare er folk som spammer med det. Jeg også.. Men tips er å sende til TWFA. Det irriterer.. Plussfreaker, altså. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Og så kom vi inn på temaet i tråden igjen! Irriterer med telefoner som absolutt ikke skal reagere... Jeg som trodde jeg hadde kjøpt the good shit denne gangen.... Det hadde jeg, forsåvidt.. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skulle gjerne likt å se plussfunksjonen fjernet jeg også. Tror jeg sender melding til administrator selv, nok meldinger vil vel få den fjernet? 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skulle gjerne likt å se plussfunksjonen fjernet jeg også. Tror jeg sender melding til administrator selv, nok meldinger vil vel få den fjernet? Du er ikke alene om det.. Eller som noen (husker ikke hvem) sa kunne vi hatt kode som vi måtte skrive inn, så det ble litt mer stress å spamme... 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvorfor bry seg om pluss i det hele tatt? Irriterende å komme hjem fra butikken og merke at man glemte å kjøpe noe. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) bryr meg om pluss fordi det gir en god følelse å vite at man har skrevet noe bra / et konstruktivt innlegg! Derfor vil jeg at tullepluss skal bortvekk! Falske sangstemmer irriterer. edit Endret 19. oktober 2010 av diskutant 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det irriterer meg fremdeles at jeg har lagt minnepenna mi på et "lurt" sted.... 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Overbefolkning irriterer. Trenger folk virkelig femten unger hver? Jeg støtter IKKE folkemord og slikt, men jeg synes folk i visse land bør bruke gummi. Vi er nå snart 7 milliarder. (Ja, jeg ser på "Ettervirkninger" på Nat Geo.) 3 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 At folk skal fortelle meg hvordan jeg skal leve, og hvor mange unger jeg kan få, eller ikke få. Det er mitt liv for svarte! 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 And there the liberalists starts invading the rest of the forum... 1 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Facebook-status leker... 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Overbefolkning irriterer. Trenger folk virkelig femten unger hver? Jeg støtter IKKE folkemord og slikt, men jeg synes folk i visse land bør bruke gummi. Vi er nå snart 7 milliarder. (Ja, jeg ser på "Ettervirkninger" på Nat Geo.) Egentlig er man like verdiløs som en maur. Menneskets liv får mindre og mindre verdi jo flere vi blir. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Stumbleupon, sier ikke mer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 De som tror at det kommer til å bli overbefolket på jorda i overskuelig fremtid har visst ikke sett på et kart. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 At folk bare sletter poster uten å si grunn! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Jævla ustabile fitteforum fra horehelvete som faller ned raskere enn du klarer å si "oppgradering takk!" Endret 19. oktober 2010 av L4r5 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå