Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Å få skoa fulle av snø.... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 ^ Skaff deg noen ordentlig sko. On-topic: Bråkaldt i dag! Egentlig ikke noe problem. Er jo bare å kle på seg ordentlig, men kom som et sjokk allikevel. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det som er irriterende er når kulda har kommet, og man ikke har råd til skikkelige vinterklær eller vintersko. Spesielt vintersko. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg har begge deler, men bruker ikke... jeg går likt uansett... og bruker ALDRI GENSER eller STILONGS..... bare sånn jeg er Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 De her helvetes kukene i Troms AP med sine intriger irriterer meg veldig. 25-åringen var stor fan av motkandidaten til han gamle grisen, og så har vel hun tenkt "Nå skal jeg endelig få noe nytte av at jeg var en løstøs som 17-åring og pulte han der gamlingen. På tide å varsle mediene, så er nominasjonen i boks." Men slike forkastelige synspunkter kan man jo ikke gi utrykk for under eget navn, så de må havne her... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har boikottet både VG og DB. Så kul du er Jeg har begge deler, men bruker ikke... jeg går likt uansett... og bruker ALDRI GENSER eller STILONGS..... bare sånn jeg er Da går du glipp av noe, ingenting er mer digg nå på vinteren enn stilongs! Kan i hvert fall ikke klage når du ikke kler deg etter årstiden. 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det som er irriterende er når kulda har kommet, og man ikke har råd til skikkelige vinterklær eller vintersko. Spesielt vintersko. Kjøp deg et par minker, slakt dem - voila, du har fått deg et par sko. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Nå må jeg sortere i 4 søppelbokser. Endret 3. desember 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Å ikke ha bil... ble nettopp invitert på pannekaker av ei jente, men ikke faen om jeg går 2 min i snøen for så å sette meg på en buss som tar 20-30min når det tar 6min med bil. Må få skaffet meg bil før jul nå... hvem kan leve slikt. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Oh boo fucking hoo faggot. Endret 3. desember 2012 av Kaymeerah 8 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Sier vel ikke nei til pannekaker!? 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Sier vel ikke nei til pannekaker!? "Pannekaker" == 'Skal suge deg tørr' 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har nylig fått meg briller, og bruker jo skjerf når det er kaldt ute.. så i dag kalte en kompis meg for hipster. Jepp, der har dere meg. 4 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Du kan se frem til spennende fester og sammenkomster hvor du ikke ser noenting fordi alle skal "prøve" brillene dine. Om de spør om lov? Tja.. Endret 3. desember 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Når ble det hipster å bruke skjerf? :\ 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Det er hipster å gå med skjerf i en årstid der ingen andre gjør det. Hver gang jeg skal ha tunfisk og ris og smaksetter det, så blir det ikke godt. Man må la være å gjøre noe som helst. Endret 3. desember 2012 av coyotemannen 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Har bil men ingen jenter inviterer på pannekaker. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Du har jo sikkert noen du kan invitere,.. ingen kan si til meg at de ikke kjenner noen jenter. Bare spørr de du kjenner så har sikkert en del tid Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Visst faen kan jeg si det til deg. Jeg gjorde det jo nettopp 7 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 hmm..... bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå