Mannen med ljåen Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Når jeg kjører i et T-kryss og det er mye trafikk. Når det endelig er klart fra høyre, kommer det noen fra venstre. Og når de endelig har kjørt, kommer det noen fra høyre igjen. Og sånn fortsetter det. Lenke til kommentar
djfrosk Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 jeg tror de baksnakker meg på skolen !!!!!! pga tskjorte jeg kjøpte på internett 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 At det snør akuratt nå.... kunne ventet i 2-3 uker til før snøen komm.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 jeg tror de baksnakker meg på skolen !!!!!! pga tskjorte jeg kjøpte på internett "Hail satan" t-skjorte? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 sikkert fordi den ble for fake.... eller at den var så digg at de ble misunnlige Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 jeg tror de baksnakker meg på skolen !!!!!! pga tskjorte jeg kjøpte på internett En av disse? 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 At forsterkeren min er litt ødelagt nå.. så nå kommer det bare lyd på en høytaler Irriterer noe jævlig, spesiellt når snagen er lagd for 2 høytalere, så hører du bare noe av den eller mangler den siste gitaristen osv .......... -.- Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Livet suger på VGS synes jeg. Ellers generelt suger livet. Jeg er både blind og døv. Ingen dame. Savner å ha en jente jeg kan SMS'e uten at samtalen stopper opp. Suger i matte på skolen. Life sucks. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Wow, må si jeg er ganske imponert over at du greide og få ut det innlegget der når du er blind og døv. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Høres ut som en typisk vinterdepresjon om du spør meg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Skal visst ikke få lese andre nyheter i dagene fremover. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Har ikke sjekket nettavisene etter det styret der startet. At avisene er/kommer til å være omgitt av slikt lesestoff, er heller ikke noen overraskelse. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Skal visst ikke få lese andre nyheter i dagene fremover. Hva om jeg sa, at det finnes bedre aviser enn Verdens Gang? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Verdens Gnag, mas, gnag og trivialiteter dag ut og inn. Legg ned dritten og finn på noe konstruktivt isteden isteden for å lure folk til å lese verdiløse artikler der poenget kunne ha vært kortet ned til en enkelt setning. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Ja, media irriterer. Bare sex-skandaler og kjendisstoff. Hjernedød fyllmasse er tydeligvis det som selger best blandt det norske folk. Og når det gjelder saken om AP-politikeren, så har jeg kun fått med meg èn eneste detalje, nemlig at han har ligget med ei på sytten. Hva er galt med det? Er det noe mer til saken som jeg ikke vet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Har boikottet både VG og DB. Leser NRK, BBC eller Al Jazeera. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Ja, VG og DB er søppel. Aftenposten er god, men det er fremdeles NRK som er den beste. 79 år på rad. Men vi trenger faktisk VG og DB. Kommentatorfeltene deres dreper fritiden til veldig mange sinte unge menn. Endret 2. desember 2012 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 What else is new? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Leser som oftest Aftenposten, VG er nesten ene og alene grunnet kommentarfeltene, som dreper veldig mye tid med tanke på alt søppelet som skrives der. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 At jeg ikke får vite hvordan det skal gå med darrel og merv før februar 2013 :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå