Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke hvor skummelt ligger i skrekkfilmer. De fleste et så åpenbare der de skal være skumle at man bare ler av personene i filmen.

Folk som skriker fordi de blir skremt er mer patetisk imo.

Joa, men når man ler av helt VANLIGE skrekkfilm-effekter som går igjen i utallige tittler, det er teit synes jeg.

Folk som skriker er gjerne jenter så..

Så ihvertfall Sinister igår, kompis satt ved siden av og gjespa osv osv, som om det var kjedelig og ikke noe skrekk. Jævla irriterende med sånne folk som ser skrekk-film og later som om det er kjedelig og ingen skrekk.

Kompisen min på andre siden derimot hadde høy puls store deler av filmen men lata faen ikke som om det var nothing.

Kan godt være han synes det var kjedelig og ingen skrekk, men jeg vet at han ikke er så tøff, er ihvertfall jævla irriterende.

--

Noe annet som irriterer meg så jævlig:

Mann døde på legevakten etter pågripelse

"En mann som politiet i Oslo pågrep torsdag kveld og deretter kjørte til legevakten, døde etter å ha blitt lagt i bakken inne på Oslo kommunale legevakt."

Hva faen feiler det norsk politi? Hadde mannen våpen som f.eks en skje eller tenkte de at de skulle voldta fyren som sikkert ikke hadde en dritt av våpen, så han døde? Jævla pingler som drepe folk for at de skal klare å ta noen.

Disse "tøffe" politi-folka har sett for mye på amerikanske serier.

Blir så forbanna irritert, jævla pingler og idioter. Gå å lek tøff i USA.

2c4ba1f29b47572ed9cc7d79b548b5be.png

Lenke til kommentar

Joa, men når man ler av helt VANLIGE skrekkfilm-effekter som går igjen i utallige tittler, det er teit synes jeg.

Folk som skriker er gjerne jenter så..

Så ihvertfall Sinister igår, kompis satt ved siden av og gjespa osv osv, som om det var kjedelig og ikke noe skrekk. Jævla irriterende med sånne folk som ser skrekk-film og later som om det er kjedelig og ingen skrekk.

Kompisen min på andre siden derimot hadde høy puls store deler av filmen men lata faen ikke som om det var nothing.

Kan godt være han synes det var kjedelig og ingen skrekk, men jeg vet at han ikke er så tøff, er ihvertfall jævla irriterende.

Hva folk finner skremmende, humoristisk osv er helt subjektivt. Ikke alle reagerer likt og har samme smak.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det dem skal gjøre er og ikke bruke dødelige knep. Nå vet vi jo ikke dødsårsak eller hendelsesforløp, men om det viser seg at vedkommende døde pga voldsbruk fra politiet sin side er det totalt uaktseptabelt, og de som gjorde dette bør bli siktet for forsettelig drap. Eller uforsettelig, surrer alltid med begrepene.

Lenke til kommentar

Du skal være passe idiot for å hate hele politiet for hva enkeltfolk gjør.

Når vi ser på hvordan store deler av Politiet opptrer så kan jeg like godt dra hele driten under samme kamm.

Han er ganske idiot når han dømmer politiet uten å vite hva som har skjedd. F.eks som hvorfor personen ble lagt i bakken. Fyren opptrod veldig aggressivt og voldelig, og det ble en slosskamp på legevakta. Hva skal de gjøre? Bare stå der og ta det?

Var du vitne? Nei.

Jeg vet heller ikke hva som skjedde, men som Gypsy sier, når folk DØR av å bli lagt i bakken av Politiet, så er det noe som var JÆVLA gale.

Ja okay, la oss si at fyren opptrod jævla aggressivt og hadde en skje i hånden, og han raserte & skapte slosskamp på legevakten. Stå der og ta det? Nei faen, de må jo drepe han såklart! Er enten å slutte eller bli drept.... Jeez, er du helt retard eller? :ermm:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Når vi ser på hvordan store deler av Politiet opptrer så kan jeg like godt dra hele driten under samme kamm.

Ignorant.

Var du vitne? Nei.

Var du vitne? Nei.

Jeg vet heller ikke hva som skjedde, men som Gypsy sier, når folk DØR av å bli lagt i bakken av Politiet, så er det noe som var JÆVLA gale.

Ja okay, la oss si at fyren opptrod jævla aggressivt og hadde en skje i hånden, og han raserte & skapte slosskamp på legevakten. Stå der og ta det? Nei faen, de må jo drepe han såklart! Er enten å slutte eller bli drept.... Jeez, er du helt retard eller? :ermm:

Vet du om f. eks. personen hadde en sykdom eller lignende, som kunne bidra med at dersom makt ble brukt på personen - så hadde han lettere for å dø? Du vet ikke om det var noen faktorer som bidro til dødsfallet, noe politiet umulig kunne ha visst om. Hvis man skal følge logikken din, så kan politiet aldri gripe inn. Du vet, han kan jo dø. Da er det jo bedre at han raserer en legevakt, og risikerer andres liv og helse. Ikke er det vits å forfølge personen, siden man ikke kan pågripe han - han kan jo dø. Tenk også litt på hvor mange vellykkede pågripelser som foregår i lande ift. dødsfall.

Det er ignorant å lage slutninger når du IKKE vet hele hendelsesforløpet, generaliserer og trekker slutninger. Det er så alt for vanlig for folk å snakke før de tenker. Eller tørke seg før de driter, for her driter du deg virkelig ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar

En gammel kompis skrev til meg at han "fikk til noe sick i dag".

Jeg var spent på hva det var.

Vi brukte å trene sammen før og gjøre sykes moves, så jeg håpa liksom at han hadde fått til noe utendørs.

Men det var noe gaming-relatert.

Jeg har blitt inspirert til å trene på ny og naturligvis blir ikke alle rundt meg automatisk det... Litt synd. Vil hvertfall ikke waste mye mer tid på gaming.

Endret av coyotemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du mener du vet hvordan alle de 8000 norske polititjenestemennene opptrer? Shit ass, du gidder ikke PMe meg neste ukes lottotall i samme slengen?

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...