Lami Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Folk som ser skrekkfilmer og begynner å le. Det er faen ikke morsomt, jeez så irriterende og tragisk! Endret 30. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Når min gode bror har pissa ut over dasslokket. Jeg bæsjet på dasslokket på skolen i dag 4 Lenke til kommentar
medlem-230551 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Det var godt å høre, bedre lykke neste gang Endret 30. november 2012 av medlem-230551 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Irriterer meg over komplett.no og kulden! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Folk som ser skrekkfilmer og begynner å le. Det er faen ikke morsomt, jeez så irriterende og tragisk! Subjektivt. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Det var godt å høre, bedre lykke neste gang Takk! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Folk som ser skrekkfilmer og begynner å le. Det er faen ikke morsomt, jeez så irriterende og tragisk! Ser ikke hvor skummelt ligger i skrekkfilmer. De fleste et så åpenbare der de skal være skumle at man bare ler av personene i filmen. Folk som skriker fordi de blir skremt er mer patetisk imo. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Helt opplagt at Refsa ikke har sett Fritt Vilt...hater når folk som ikke har litt peil på skrekkfilmer snakker om hvor tøffe de er som aldri blir skremt... 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Helt opplagt at Refsa ikke har sett Fritt Vilt...hater når folk som ikke har litt peil på skrekkfilmer snakker om hvor tøffe de er som aldri blir skremt... Jeg synes fritt vilt ikke er en filmserie jeg vil se på nytt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ferdig med å kjøpe/lage julegaver. Nå mangler det bare å pakke de inn, for å så kjøre rundt å levere. Så mye styr med jul.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ferdig med å kjøpe/lage julegaver. Nå mangler det bare å pakke de inn, for å så kjøre rundt å levere. Så mye styr med jul.. Skaff mindre venner. Løser slike problemer! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ferdig med å kjøpe/lage julegaver. Nå mangler det bare å pakke de inn, for å så kjøre rundt å levere. Så mye styr med jul.. Imponerende. Du er ferdig noen timer før desember. Jeg pleier vanligvis å være ferdig med slikt noen timer før julemiddagen. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Skaff mindre venner. Løser slike problemer! All moroa vi har sammen kompenserer, heldigvis. Kjøper ikke til alle heller, bare de jeg får av hvert år. Imponerende. Du er ferdig noen timer før desember. Jeg pleier vanligvis å være ferdig med slikt noen timer før julemiddagen. Startet tidlig i år, slik at jeg slapp stresset i siste liten. Har ikke satt foten innenfor ett kjøpesenter, heller. Lykke! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Ferdig med å kjøpe/lage julegaver. Nå mangler det bare å pakke de inn, for å så kjøre rundt å levere. Så mye styr med jul.. En eller annen plass har du tatt livet ditt i feil retning, for jeg har ikke kjøpte en eneste pitteliten julerelatert ting, og jeg har ingen planer om å gjøre det heller. Julegaver får jeg kjøpe når jeg har lønn. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har bare gavene å styre med. Takk og lov! Har aldri brukt penger på julepynt ol. Kommer ikke til å skje heller. Lønna i desember skal brukes på alkohol. Må fylle opp barskapet! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Skaff mindre venner. Løser slike problemer! Hvorfor i alle dager hjelper det å skaffe dvergvenner eller venner som er kortere av vekst? Tror ordet du lette etter var færre. Snakkast & Prekæst! 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Investere oljefondet i usa.. yeah right.. Far Cry 3 kræsjer på et og samme sted.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Nettbanken til SMN fungerer ALDRI. Er det mulig å lage så jævlig buggete tjeneste? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Når det er eviglang kø foran kassene på jobb, og kollegaer bruker lang tid på å komme når jeg tilkaller de. Ender opp med at jeg og står ser som en idiot foran kundene og unnskylder meg på vegne av kollegaen. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Privatisteksamen i geografi på Onsdag. Bare rukket å lese boken en gang, men har heldigvis et jævlig godt sammendrag av boken pluss at nettsiden til boka hadde pdf filer med de viktigste begrepene til alle kapitlene. Skikkelig eksamensagnst nå. NB: Husk å kjøpe Imodium før onsdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå