Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh my fucking god! :wallbash:

Glemte kilder på spansk teksten vi brukte hele dagen på skolen å skrive. OMG! SKAL ALLTID GLEMME NOE!! Nå får jeg sikkert en DRITTDÅRLIG KARAKTER!

Andre tanken min fra Techbay har vist sprukket også! Første sprakk, fikk ny, så sprakk faen i helvete meg denne også. La ikke merke til det før nå, dvs at den ikke sprakk når jeg skrudde den på.

Faen skal jeg gjøre nå? Gidd de å sende meg EN til eller skal jeg bare gi faen i hele dritten å kjøpe skikkelig/bedre tank. :wallbash:

Åh for et liv. Kan bli deppa av mindre.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Related: Folk som absolutt syns det er nødvendig å ha en mappestruktur og filnavn på over 255 tegn.

Get out. Dette gjaldt en discography lagt i musikkmappa mi som kun er C:\Users\tim\Music. Deretter kommer navnet på discographyen som er ganske lang, sortering på type album, albumnavn og deretter navn på musikkfilene. Dette er ikke spesielt dyp mappestruktur.

Dette er et reelt problem, og å antyde noe annet er kun å være ignorant.

Lenke til kommentar

Related: Folk som absolutt syns det er nødvendig å ha en mappestruktur og filnavn på over 255 tegn.

Holy shit, er du tilbakestående? En max lengde på 512 bytes er beyond idiotisk (Windows bruker UTF-16 internt, som er 2 byte, ergo 256 tegn), det er faktisk helt latterlig. Det å ikke kunne sortere skikkelig fordi Windows nekter deg denne muligheten er noe som hører hjemme på 90-tallet, og det at du forsvarer slik oppførsel fra ett moderne operativsystem er uforståelig.

Slimda pls go

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jøss, traff jeg en nerve eller, siden begge to flyr løs med personangrep?

Ja, det er dumt at det er en begrensning på 255 tegn. Men om du ikke klarer å sortere musikkbiblioteket ditt uten å skrive en hel setning i adressefeltet, gjør du noe galt.

(PS: Begge linjene over er tilsammen 247 tegn, innenfor grensen.)

Lenke til kommentar

Ja, det er dumt at det er en begrensning på 255 tegn. Men om du ikke klarer å sortere musikkbiblioteket ditt uten å skrive en hel setning i adressefeltet, gjør du noe galt.

Så du hva jeg skrev? Sorteringen min er ikke veldig streng engang, og allikevel støter jeg på slike problemer. Resultatet ble at jeg måtte laste ned discographyen i C:\! Det er latterlig.

Problemet oppstår også i programmer, så det er ikke noe man enkelt kan unngå. Det har ingenting å gjøre med "å klare å sortere".

Lenke til kommentar

>Music

>>Genre

>>>Subgenre

>>>>Artists

>>>>>Albums

>>>>>>Files

Dette kan lett bli over 256 tegn.

EDIT: Forøvrig gjør dette det latterlig mye kjipere å lage sorterte arkiver også.

EDIT2: Jeg er forøvrig ikke kjent for å være rolig i reaksjonene mine på internett når jeg ser noe dumt. Dette tror jeg du vet allerede.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Så fordi de ikke sorterer som deg er det ikke en svakhet i systemet?

Hvis du leser innlegget mitt én gang til, vil du kanskje se at jeg skriver at det er dumt at det er en begrensning på 255 tegn. Men jeg kan godt kalle det for en svakhet i systemet, om det gjør det med klart for deg.

Så du hva jeg skrev? Sorteringen min er ikke veldig streng engang, og allikevel støter jeg på slike problemer. Resultatet ble at jeg måtte laste ned discographyen i C:\! Det er latterlig.

Jeg så hva du skrev. Sier du at 3 mapper og ett filnavn overskriver 240 tegn? I så fall, hva er navnet? :p

Problemet oppstår også i programmer, så det er ikke noe man enkelt kan unngå. Det har ingenting å gjøre med "å klare å sortere".

Tror ikke jeg noen sinne har opplevd et problem som dette i vanlige programmer, installert i programfiler. Men, det er sikkert fordi de som lager programmene kjenner til begrensningen.

>Music

>>Genre

>>>Subgenre

>>>>Artists

>>>>>Albums

>>>>>>Files

Dette kan lett bli over 256 tegn.

Ja, det kan det. Jeg skal innrømme at jeg ikke ser vitsen med å sortere all musikken min etter sjanger og undersjanger, men resten har jeg.

Altså. Hovedpoenget mitt med innlegget mitt var en selvopplevd hendelse på jobb. Noen som jobber der, eier ikke struktur, og hele mappesystemet de har brukt på avdelingen har endt opp i en eneste lang repetisjon av filnavn. Når man må bla igjennom 6-7 mapper med det samme navnet, så har de ikke forstått greia. Det skaper jo selvfølgelig flere problemer for både dem OG oss.

Og ja, selvfølgelig er det dumt (igjen!), men det er ingen problemer å leve livet uten noen sinne å støte på problemet.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...