Battone Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har intet i mot RWJ jeg, foruten at idioten linker hele skjermen til den kontaktgreia.. Og jeg dobbelklikker bestandig på youtube-spilleren for å få fullscreen. Er ikke rart det blir 4 millioner views.. Bare jeg klarer å bomme 2-3 ganger i snitt på den møkkgreia.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fordi han er idiot, rett og slett. Hvorfor snakker vi om det her? Alle vet allerede at jorda er rund, vi går da ikke og prater om det av den grunn? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg hører bryllupsklokkene ringe allerede. Irriterer meg forøvrig at det ser ut til at PC-en min fra Komplett ankommer senere enn forventet. Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Herre satan, er det ikke mulig å irritere seg over noe uten at det skal komme folk og be dem la være å se/høre/lese/whatever det som irriterer dem? Ja, la oss bare gå rundt og ignorere alt som er galt i verden. Alle de elendige artiklene som publiseres på nettavisene kan vi jo bare la vær å lese, så forsvinner de jo. La oss aldri mer være på YouTube, for der kan man komme over idiotiske, latterlig elendige videoer (eks. RWJ), for hvis vi bare ignorerer det, så opphører de jo trossalt å eksistere. Det er ikke slik det fungerer. Man kan ikke bare stenge ute alt man irriterer seg over. Hvis jeg ser noe som irriterer meg, så prøver jeg jo ikke å slette mitt eget minne, men jeg kommer til denne tråden og lufter hodet, slipper løs litt følelser og sånt. Joina forresten en side på FB, "Ray William Johnson sucks". 180 vs. 1,6 mill. Fight the power! 1,659,304 folk liker Ray William Johnson på facebook, det er nok betraktelig mere en 180 som du fikk det til å se ut som. Lenke til kommentar
Prisen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Herre satan, er det ikke mulig å irritere seg over noe uten at det skal komme folk og be dem la være å se/høre/lese/whatever det som irriterer dem? Ja, la oss bare gå rundt og ignorere alt som er galt i verden. Alle de elendige artiklene som publiseres på nettavisene kan vi jo bare la vær å lese, så forsvinner de jo. La oss aldri mer være på YouTube, for der kan man komme over idiotiske, latterlig elendige videoer (eks. RWJ), for hvis vi bare ignorerer det, så opphører de jo trossalt å eksistere. Det er ikke slik det fungerer. Man kan ikke bare stenge ute alt man irriterer seg over. Hvis jeg ser noe som irriterer meg, så prøver jeg jo ikke å slette mitt eget minne, men jeg kommer til denne tråden og lufter hodet, slipper løs litt følelser og sånt. Joina forresten en side på FB, "Ray William Johnson sucks". 180 vs. 1,6 mill. Fight the power! 1,659,304 folk liker Ray William Johnson på facebook, det er nok betraktelig mere enn 180 som du fikk det til å se ut som. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Prøv å les setningen ordentlig neste gang, du. Endret 5. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg bryr meg ikke å konstatere at jeg ikke liker Youtube-faggots. Jeg sier bare at det er idiotisk hvordan popularitet fungerer i verden. Se på VG, DB, Youtube, NY Times. Over alt er det møkk! RWJ er talentløs og snylter seg på andre morsomme klipp som den parasitten han er! 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) RWJ er en stygg fyr med harry sveis, poser under øynene og dårlige vitser. Hvorfor skulle man gidde å se på det? Finner mye heller originalfilmene selv. De er faktisk det morsome. Så slipper jeg sånn idiotisk piss mellom hver av klippene. Dessuten sparer det meg for voiceoveren hans, som stort sett fucker opp alt. Blir litt som om man ser på TV. La oss si du ser på en morsom film.. men midt i filmen kommer det en stygg fyr som forteller deg hvorfor filmen er morsom, samtidig som han legger på voiceover og stygge piler på filmen din. Hadde ikke likt det så jævli godt nei? Så hvorfor i helvete ser du på RWJ da? (Siste setningen var rettet mot de av dere som er hjernedøde nok til å le av han.) Endret 5. desember 2010 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jag hatar RWJ! Han är ful och dum. Ett humorlös svin. 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det er så deilig å lese sånt. Varmer hjertet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Sitter her på dass og lider meg gjennom de grusomste magesmerter. Av og til suger livet. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Huff.. føler med deg. Sats på det her: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 NY Times. NY Times er sett på som verdens beste avis. Har aldri kommet over møkk der. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Gikk inn på NY Times for å finne noe som kunne bevise at du tar feil (fordi jeg er en trasig faen etc.), men fant bare skikkelige nyheter. Veldig overraskende i motsetning til VG der det er videoer (kalt "TV" av en eller annen grunn) om samleie overalt. Irriterer meg at jeg fortsatt er våken, og at jeg istad presterte å multiposte over omtrent to hele sider i DNFK. God natt folkens. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fan, se på klokka. Hvorfor går tida så fort når det er natt?? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 At i kjøleskapet så holder eggskuffen 8 egg, men de kommer jo i 12 pakkninger!!?!? Så likevel må jeg ha en HEL kartong sittende i kjøleskapet som har 4 egg i! 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Greit å ha dem i kartongen siden datoen står på den. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er jo stemplet dato på alle eggene da. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Datoen er et EU-krav uten rot i virkeligheten. Eggene holder seg mye lengre i Norge. EU må ta høyde for at man i varmere land oppbevarer eggene i romtemperatur, og har derfor definert eggets holdbarhet som temmelig kort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå