Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har intet i mot RWJ jeg, foruten at idioten linker hele skjermen til den kontaktgreia.. Og jeg dobbelklikker bestandig på youtube-spilleren for å få fullscreen. Er ikke rart det blir 4 millioner views.. Bare jeg klarer å bomme 2-3 ganger i snitt på den møkkgreia..

Lenke til kommentar

Herre satan, er det ikke mulig å irritere seg over noe uten at det skal komme folk og be dem la være å se/høre/lese/whatever det som irriterer dem? Ja, la oss bare gå rundt og ignorere alt som er galt i verden. Alle de elendige artiklene som publiseres på nettavisene kan vi jo bare la vær å lese, så forsvinner de jo. La oss aldri mer være på YouTube, for der kan man komme over idiotiske, latterlig elendige videoer (eks. RWJ), for hvis vi bare ignorerer det, så opphører de jo trossalt å eksistere.

Det er ikke slik det fungerer. Man kan ikke bare stenge ute alt man irriterer seg over. Hvis jeg ser noe som irriterer meg, så prøver jeg jo ikke å slette mitt eget minne, men jeg kommer til denne tråden og lufter hodet, slipper løs litt følelser og sånt.

Joina forresten en side på FB, "Ray William Johnson sucks". 180 vs. 1,6 mill. Fight the power!

1,659,304 folk liker Ray William Johnson på facebook, det er nok betraktelig mere en 180 som du fikk det til å se ut som.

Lenke til kommentar

Herre satan, er det ikke mulig å irritere seg over noe uten at det skal komme folk og be dem la være å se/høre/lese/whatever det som irriterer dem? Ja, la oss bare gå rundt og ignorere alt som er galt i verden. Alle de elendige artiklene som publiseres på nettavisene kan vi jo bare la vær å lese, så forsvinner de jo. La oss aldri mer være på YouTube, for der kan man komme over idiotiske, latterlig elendige videoer (eks. RWJ), for hvis vi bare ignorerer det, så opphører de jo trossalt å eksistere.

Det er ikke slik det fungerer. Man kan ikke bare stenge ute alt man irriterer seg over. Hvis jeg ser noe som irriterer meg, så prøver jeg jo ikke å slette mitt eget minne, men jeg kommer til denne tråden og lufter hodet, slipper løs litt følelser og sånt.

Joina forresten en side på FB, "Ray William Johnson sucks". 180 vs. 1,6 mill. Fight the power!

1,659,304 folk liker Ray William Johnson på facebook, det er nok betraktelig mere enn 180 som du fikk det til å se ut som.

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke å konstatere at jeg ikke liker Youtube-faggots. Jeg sier bare at det er idiotisk hvordan popularitet fungerer i verden. Se på VG, DB, Youtube, NY Times. Over alt er det møkk!

RWJ er talentløs og snylter seg på andre morsomme klipp som den parasitten han er!

• Liker 1
Lenke til kommentar

RWJ er en stygg fyr med harry sveis, poser under øynene og dårlige vitser. Hvorfor skulle man gidde å se på det?

Finner mye heller originalfilmene selv. De er faktisk det morsome. Så slipper jeg sånn idiotisk piss mellom hver av klippene. Dessuten sparer det meg for voiceoveren hans, som stort sett fucker opp alt.

Blir litt som om man ser på TV. La oss si du ser på en morsom film.. men midt i filmen kommer det en stygg fyr som forteller deg hvorfor filmen er morsom, samtidig som han legger på voiceover og stygge piler på filmen din. Hadde ikke likt det så jævli godt nei? Så hvorfor i helvete ser du på RWJ da?

(Siste setningen var rettet mot de av dere som er hjernedøde nok til å le av han.)

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gikk inn på NY Times for å finne noe som kunne bevise at du tar feil (fordi jeg er en trasig faen etc.), men fant bare skikkelige nyheter. Veldig overraskende i motsetning til VG der det er videoer (kalt "TV" av en eller annen grunn) om samleie overalt.

Irriterer meg at jeg fortsatt er våken, og at jeg istad presterte å multiposte over omtrent to hele sider i DNFK.

God natt folkens.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...