Pubé Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hvordan er det egentlig med eletriker-linja? Gir det generell studiekompetanse? Nope. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Hvordan er det egentlig med eletriker-linja? Gir det generell studiekompetanse? Bare om du tar almenn påbygg til tredje klasse. Endret 26. november 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det faktum at jeg er en talentløs jævel irriterer meg.. Er rett og slett ikke flink i noe som helst Keep telling yourself that. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det faktum at jeg er en talentløs jævel irriterer meg.. Er rett og slett ikke flink i noe som helst Du har et talent til å se negativt på livet! Lenke til kommentar
defjux Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hvordan er det egentlig med elektrikerlinja? Gir det generell studiekompetanse? Ja, det er akkurat det samme som Medie og Kommunikasjon, du tar generell påbygning tredje året. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Irriterer meg litt at denne uka blir ganske stressende og slitsom. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Eksamen imorgen. SO FUCKED Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Lykke til. Nåvel, muligens det sykeste jeg har sett... :nei2: http://youtu.be/QMWUYMWlEyo Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Eksamen imorgen. SO FUCKED Hva har du eksamen i? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Nåvel, muligens det sykeste jeg har sett... :nei2: Seen worse. Jepp. Japan er sykt. http://www.youtube.com/watch?v=lfrqBIGW3_A Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Informasjonssikkerhet! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Blir irritert når jeg ser venninner nekte kjæresten sin å game osv. ARGH. Du har da for faen ingen rett, til å nekte han noe. Stakkars fyr.. 4 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 For en tøffel. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Indeed! Bare venter på at hun går lei av han, siden "han har forandret seg" og begynner å klage på det. Hun skal såklart få gjøre det hun vil, men han, nei. Dobbeltmoral. /facepalm Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Indeed! Bare venter på at hun går lei av han, siden "han har forandret seg" og begynner å klage på det. Hun skal såklart få gjøre det hun vil, men han, nei. Dobbeltmoral. /facepalm Sikker på at du er jente? 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Sikker på at du er jente? Nei. Dette er ên av utallige fakebrukere, opprettet for å avsløre alle menn sine dypeste tanker og handlingsmønster, slik at kvinner engang kan kontrollere menn med jernhånd. Det blir en framtid med mye meningsløs krangling, minimum med sex, dobbeltmoral og ett verdenstyre basert på "kvinnelig logikk". For med slike løsninger, kan verdensbildet bli endret til det bedre! Vi kaller den nye verdensordenen for Preventing Men from Sex. Det forventes at du IKKE forteller dette videre! Om vi finner ut at du har spredd informasjonen videre, så innebærer dette en straff med kastrering, du må bidra til samfunnet med evig husarbeid og stemmebåndet kommer til å bli kraftig redusert. Med dette ønsker vi deg gledelig velkommen inn som hemmelig agent. Du må derfor behandle den klassifiserte informasjonen med forsiktighet. Livet ditt står på spill. PS: Alle medlemmer får velkomstgave. Vi håper du finner glede av vibratorene og dildoene vi sender i posten snarest. Endret 27. november 2012 av Cakenommy 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Om vi finner ut at du har spredd informasjonen videre, så innebærer dette en straff med kastrering, du må bidra til samfunnet med evig husarbeid og stemmebåndet kommer til å bli kraftig redusert. Så han blir tvangsgiftet hvis han sier noe? Endret 27. november 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Oh, yes indeed! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Oh, yes indeed! 3 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Du har virkelig planer om å overleve et slikt angrep med spraybokser? Høres jo litt ut som en zombie apocalypse. Her kreves det taktikk og god armering, med heavy ammo. Double tap. Got to make sure the bitch is dead! Endret 27. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå