Need44speed Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 ta hånda i posen, plukk opp bolle og vreng Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 ta hånda i posen, plukk opp bolle og vreng Forsvinner de potensielle basseluskene fra hånda til bakekjerringa da? 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 nei, mente at folk må lære seg å gjøre sånn. Eller bruke klype Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ser ikke problemet, i matvarebransjen er det strenge krav til hygiene. Hun må vaske hendene godt før hun tar i varene så er neppe noen flere basilusker på hendene hennes en det er på dine egne. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) å, trodde det var en kunde Endret 26. november 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ser ikke problemet, i matvarebransjen er det strenge krav til hygiene. Hun må vaske hendene godt før hun tar i varene så er neppe noen flere basilusker på hendene hennes en det er på dine egne. Strenge krav er det ja, men det følges ikke alltid opp. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ser ikke problemet, i matvarebransjen er det strenge krav til hygiene. Hun må vaske hendene godt før hun tar i varene så er neppe noen flere basilusker på hendene hennes en det er på dine egne. Om alle hadde fulgt disse kravene til punkt og prikke, hadde vi ikke hatt spesielt bruk for Mattilsynet. 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kan vel ikke være mere enn 15 år gammel selv, om man irriterer seg over slike ting? Nei jeg er nok bare en drittunge som irriterer seg over andre drittunger, og gleder seg til å bli eldre <3 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kompisen min skulle til å ta en gaffel meg lapskaus og en god klatt sort damehår i kjeften, stoppet han idet han tok gaffelen opp av maten. Kan ikke la en kompis leve igjennom noe så jævlig. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Irriterte dette deg grenseløst? Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Var liksom for å bygge på hygiene hos folk som håndterer mat i butikkene-praten. Gadd ikke å sitere fordi postene var rett over meg, så ninja posta du og ødela hele greia. Det irriterte meg. Faen til skrivefeil på meg idag da. Endret 26. november 2012 av Felnahkriin Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Skal ha meg en skolebolle, går bort til avdelingen med boller på Meny, ser bakekjerringa tar i alle bollene med hendene (for å dra de ned mot luken i skuffen), uten noe hansker eller SHIT! FOR FAEN, BRUK HANSKER ELLER EN AV DE 10000 KLYPENE DA FOR SATAN! Det er så JÆVLA nasty å se! Fisefin du var da. Greit nok, jeg skjønner at du synes det er uhygienisk, men nasty er det nå vel ikke. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Skal ha meg en skolebolle, går bort til avdelingen med boller på Meny, ser bakekjerringa tar i alle bollene med hendene (for å dra de ned mot luken i skuffen), uten noe hansker eller SHIT! FOR FAEN, BRUK HANSKER ELLER EN AV DE 10000 KLYPENE DA FOR SATAN! Det er så JÆVLA nasty å se! En gang så jeg en sigøynerdame elns ta på alle bollene (de som er sånn 5 for 20) på Meny på Bystasjonen i lunchpausen min. Hvilken Meny var du på? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Fisefin du var da. Greit nok, jeg skjønner at du synes det er uhygienisk, men nasty er det nå vel ikke. Jo, sånt er nasty. 4 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ting som irriterte meg idag: -Kjedelig 1. time på skolen -Stengt bibliotek og lesesal, så jeg måtte sitte på klasserommet i lunsjen -Det regnet -Kjedelig norsk-time -Lang vei hjem -Lang kø på vei hjem -Og en tusen andre tanker og ting som ikke er verdt å skrive ned Følte for å dele dagen min, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jo, sånt er nasty. Germaphobe? Slikt bryr meg ikke. Hadde fortsatt spist den. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Andre mennesker irriterer meg i dag. Det skjer alltid når jeg er irritert på meg selv uten å vite hvorfor. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Dritt lei skolen, dritt lei kjemi, dritt lei Kinesisk og dritt lei Norsk. Lærerne presser på oss prøver hele fuckings tiden. Privatist eksamen neste uke som jeg må ha 5 helst 6 på. Stresset som helvette. Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg ikke ble på elektro, hvor jeg bare fikk 5 og 6 uten å gjøre en dritt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Hvordan er det egentlig med elektrikerlinja? Gir det generell studiekompetanse? Endret 26. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
defjux Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det faktum at jeg er en talentløs jævel irriterer meg.. Er rett og slett ikke flink i noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå