Rudde Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Feil tråd, den hører hjemme i "Ting som er hyggelige og gjør deg glad". Nei? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det er morsomt, siden de ikke klarer å stå for det som kommer ut av kjeften sin. Ikke alle som har lik holdning som deg til alt, du føler kanskje skadefryd for at folk er håpløst forelsket i deg mens andre synes det er dumt om folk tenker dumme tanker Har aldri syntes at det har vært morsomt å knuse hjerter. Det kalles å leve i fornektelse, gjør hele situasjonen litt lettere. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Rydder i personlige papirer, og har ingen peis eller makuleringsmaskin tilgjengelig. Upraktisk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Tror det heter søppelbøtte. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Tror det heter søppelbøtte. Nei, det heter faktisk søppelkasse. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg er JÆVLIG lei av uttrykkene "captain obvious" "fail" "awesome" "hate" som i å "hate" på noe og "hater" som i å være "hater" "swag" "classy" "legend - wait for it - dary" COME AT ME BRO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg er JÆVLIG lei av uttrykkene "captain obvious" "fail" "awesome" "hate" som i å "hate" på noe og "hater" som i å være "hater" "swag" "classy" "legend - wait for it - dary" Du har glemt: "yolo" "u mad bro?" "cray" "haters gonna hate" Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) At alle på facebook plutselig ble fotballsupportere i det sekundet et lokalt lag (Hødd) slo Tromsø. Endret 25. november 2012 av Kontorstol 1 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Samme gjeld Superbowl, i løpet av natta var fb-veggen fylt med "Go giants!!" og "Giants tar nok denne..." etc. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Kommer hjem til det vesenet her. Hva har jeg gjort galt i livet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Kommer hjem til det vesenet her. Hva har jeg gjort galt i livet? At du er en liten jente. Man up! 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 At alle på facebook plutselig ble fotballsupportere i det sekundet et lokalt lag (Hødd) slo Tromsø. Samme gjeld Superbowl, i løpet av natta var fb-veggen fylt med "Go giants!!" og "Giants tar nok denne..." etc. Hva om de faktisk heier på laget men har ikke gaddet å SPRØYTA det ut før? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 At du er en liten jente. Man up! Okay, spiste den nå! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Kjørte bil i dag og hørte på radio. Nyhetssendingen åpnet med at et ganske ukjent fotballag uventet hadde vunnet en viktig kamp. I andre nyheter: 160 mennesker omkommet i brann i Bangladesh. Hva skags prioritering er dette? Brannen burde være den første og viktigste saken. Fotballen er mindre viktig. 2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Nå er vel sport og nyheter delt opp i forskjellige kategorier? Men trodde nyheter kom før sport ja. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Nei denne fotballsaken var tydeligvis så viktig at den ikke kunne vente til sportssendingen. Det var hovedsaken. Endret 26. november 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 At hver gang jeg forsøker meg på å få en kebab på sjappa borti gata de siste ukene, så er det den samme personen som ekspederer hver gang (utav tre stk som jobber der). Han står hele tiden og hoster inn i hendene sine og etterpå håndterer maten uten å vaske seg. Så må snu i døra med uforrettet sak. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Skal ha meg en skolebolle, går bort til avdelingen med boller på Meny, ser bakekjerringa tar i alle bollene med hendene (for å dra de ned mot luken i skuffen), uten noe hansker eller SHIT! FOR FAEN, BRUK HANSKER ELLER EN AV DE 10000 KLYPENE DA FOR SATAN! Det er så JÆVLA nasty å se! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå