Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er morsomt, siden de ikke klarer å stå for det som kommer ut av kjeften sin.

Ikke alle som har lik holdning som deg til alt, du føler kanskje skadefryd for at folk er håpløst forelsket i deg mens andre synes det er dumt om folk tenker dumme tanker :(

Har aldri syntes at det har vært morsomt å knuse hjerter. Det kalles å leve i fornektelse, gjør hele situasjonen litt lettere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Jeg er JÆVLIG lei av uttrykkene

"captain obvious"

"fail"

"awesome"

"hate" som i å "hate" på noe

og "hater" som i å være "hater"

"swag"

"classy"

"legend - wait for it - dary"

Du har glemt:

"yolo"

"u mad bro?"

"cray"

"haters gonna hate"

;)

Lenke til kommentar

At alle på facebook plutselig ble fotballsupportere i det sekundet et lokalt lag (Hødd) slo Tromsø. :wallbash:

Samme gjeld Superbowl, i løpet av natta var fb-veggen fylt med "Go giants!!" og "Giants tar nok denne..." etc.

Hva om de faktisk heier på laget men har ikke gaddet å SPRØYTA det ut før?

Lenke til kommentar

At hver gang jeg forsøker meg på å få en kebab på sjappa borti gata de siste ukene, så er det den samme personen som ekspederer hver gang (utav tre stk som jobber der). Han står hele tiden og hoster inn i hendene sine og etterpå håndterer maten uten å vaske seg. Så må snu i døra med uforrettet sak. :hm:

Lenke til kommentar

Skal ha meg en skolebolle, går bort til avdelingen med boller på Meny, ser bakekjerringa tar i alle bollene med hendene (for å dra de ned mot luken i skuffen), uten noe hansker eller SHIT! FOR FAEN, BRUK HANSKER ELLER EN AV DE 10000 KLYPENE DA FOR SATAN!

Det er så JÆVLA nasty å se! :sick:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...