Chocolate-Monster Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Når folk holder et foredrag om noe og sier noe som er feil. Orker ikke høre det får lyst til å bare gå opp på scenen og korrigere han.... -.- Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Er så jævlig kult å poste eksamens bilder på instagram. Jada strø alle bøkene og notatene dine utover borde, få med Mac-pcen din og selvfølgelig ha den ene boka åpen og vis at du har markert et par setning med markerings tusj (folk må jo se hvor flink og ikke minst smart du egentlig er), så må vi jo ikke glemme å få med en kaffekoppe eller noen energi drinker. "1 timers søvn i natt og 80 timers lang eksamen, Åhhhh herre!!!" Sånn så kan du sjekke kommentarene på bildet/statusen 6-7 ganger i halvtimen for å få pause fra studiet og få høre av alle vennene dine hvor smart, flink og utrolig tøff du er som kommer deg gjennom dette! 8 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Når vi er inne på sånt: folk som alltid skal opplyse alle på Facebook om at de er på jobb fra et tidspunkt til et annet. Hver jævla gang. 5 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Katta mi klarte å rive ned ett skjermkort og en harddisk... Er jo strengt tatt min feil for å plassere de på ett sted katten kunne komme til. De falt ca 60cm i bakken. Ingenting føles eller ser ødelagt ut, noen sjangs for at det overlevde? EDIT: Er forresten ett Asus 560Ti DCUII kort og en liten Seagate 2.5" laptop harddisk. Endret 23. november 2012 av Felnahkriin Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Det overlevde. Jeg er den personen i verden som er mest uforsiktig med hardware, men har aldri hatt ødelagte komponenter. Tro meg! Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Alright, håper du har rett. Skulle liksom gi de bort til noen venner. Blir litt kjipt å plutselig ikke kunne gi bort noe fordi katta mi reiv det ned liksom. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Er så jævlig kult å poste eksamens bilder på instagram. Jada strø alle bøkene og notatene dine utover borde, få med Mac-pcen din og selvfølgelig ha den ene boka åpen og vis at du har markert et par setning med markerings tusj (folk må jo se hvor flink og ikke minst smart du egentlig er), så må vi jo ikke glemme å få med en kaffekoppe eller noen energi drinker. "1 timers søvn i natt og 80 timers lang eksamen, Åhhhh herre!!!" Sånn så kan du sjekke kommentarene på bildet/statusen 6-7 ganger i halvtimen for å få pause fra studiet og få høre av alle vennene dine hvor smart, flink og utrolig tøff du er som kommer deg gjennom dette! Hvorfor henger du på instagram? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hvorfor har så mange fødsler komplikasjoner? Har blitt onkel for andre gang, og denne gangen ble ikke barnet født for tidlig, men for seint. Er ikke fødsel den mest naturlige ting? Det år jo aldri problemfritt. Menneskekroppen failer. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hvorfor henger du på instagram? FÅR JO POPUPS GJENNOM FACEBOOK DAAAH. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Popups faktisk.... 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Er ikke fødsel den mest naturlige ting? Det år jo aldri problemfritt. Menneskekroppen failer. Ingenting i naturen er feilfritt. Alt sammen er en lang liste med "feil" som har klart å holde seg i live. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Men når jeg ser naturdokumentarer er alt feilfritt med vakker musikk. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hvorfor har så mange fødsler komplikasjoner? Har blitt onkel for andre gang, og denne gangen ble ikke barnet født for tidlig, men for seint. Er ikke fødsel den mest naturlige ting? Det år jo aldri problemfritt. Menneskekroppen failer. Tviler på det er så mange barn som blir født på termin. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Tviler på det er så mange barn som blir født på termin. Greit nok, men så har man det faktum at man noen gang skjærer et fuckings HULL i magen og bare røsker ut barnet WHAT THE FUCK MAN. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hva er så rart med det? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har bare 3 bayere i kjøleskapet 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Facebook statuser som: ¨ Da er jeg ferdig med tentamen ¨, som om de vil tøffe seg ved å si: Jeg jeg går faktsik ikke på barneskolen. Eller drittunger som har energidrikker som profilbilde. 2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Facebook statuser som: ¨ Da er jeg ferdig med tentamen ¨, som om de vil tøffe seg ved å si: Jeg jeg går faktsik ikke på barneskolen. Eller drittunger som har energidrikker som profilbilde. Kan vel ikke være mere enn 15 år gammel selv, om man irriterer seg over slike ting? Endret 23. november 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Energidrikke som profilbilde er drittkult, stfu. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jenter som har hjemmetid og mødre som maser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå