Gjest Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Vi lever faktisk i 2012. Sikker på det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Sørger for å alltid ha ca 100 stykker liggende i skapet jeg. Det løser problemet i ganske lang tid. Har ei handleliste jeg fører opp ting jeg "trenger" og trenger fra Ikea og så drar jeg ut en gang i året eller noe og følger lista slavisk, og da tar jeg med meg en haug med pærer. (Ikea i seg selv er jo ganske irriterende til tider da, men derav den ene turen i året). Men ORDENTLIGE LED-pører er dyre, og spaepærene fra IKEA har veldig kjip fargegjenngivelse,selv om de holder lenge. Man får ikke bra LED-pærer i Norge for under 150kr/stk. DET iriterer langt mer enn 40/50kr. Ikea skal jo satse på LED-ærer, håper de blir brukbare. @Gypsy: I stedet for å kjøpe dyre halogenpærer, kan du kjøpe en adapter fra E27 ("stor sokkel") eller E14 ("liten sokkel") til G9, og kjøpe skjitbillige G9-halogenpærer på ebay. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Fordi jeg har installasjons cd, så da kan jeg jo likesågodt bruke den? Haster ikke så mye at jeg måå fikse det nå, men det er fortsatt irriterende når man ikke har den tilgjengelig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Sikker på det? Nei, men mamma sa det til meg Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Dama jeg drev med fant ut at hu skulle ex'en tilbake. ER DET MULIG?!?!? FAENS JÆVLA DRIT. Unnskyld språket... 3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er irriterende at det man er nysgjerrig på i en film tar det maks 2 timer å finne ut, men faen meg 10 timer i en serie. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Løse tråder i serier irriterer meg mer. Ting som bare aldri blir gjort noe med. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Lyspæra mi i gangen har holdt siden jeg flytta inn, 2 år siden. Ganske sikker på at den ikke var ofte byttet før det heller. Noen varer lenge, noen ikke. Den i gangen min går sikkert en gang i mnd, men tror det er noe feil med det elektriske annlegget, eller noe i den duren. Hater å stå opp så tidlig. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) hater at det er lagt opp til at samfunnet starter dagen 5-7 om morgenen. lenge før det er lyst. kan umulig være naturlig. er en grunn til at samtlige av oss "snur" døgnet når vi har fri.. meeen, det er digg å ha stått opp tidlig tho:p Endret 22. november 2012 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Naturlig? Kom med en god definisjon av naturlig, takk. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) at vi står opp samtidig som sola, altså, når det blir lyst. det mest naturlige ville vel være å våkne av seg selv, ikke av en alarm? Endret 22. november 2012 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Å kalle ulike arbeidssituasjoner for naturlig er nok litt hardt å ta i. Det kommer helt an på hva du jobber med, noen starter grytidlig mens andre jobber om natten. Noen har også fleksitid, så man har mulighet til å komme variert. Irriterer meg at i det siste nå har jeg hatt uflaks med heisene i blokka. Akkurat når jeg trykker, så trykker noen andre 1-2 sekunder før meg og jeg må vente ekstra lenge. Ja ja, er nok et FWP egentlig, men likevel. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Når man bare venter på at læreren skal bli ferdig å prate sånn at man kan komme i gang! 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 At det skal regne i dag.... -.- Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Oppsøkende salg ved utgangen av butikker og kjøpesentre. NEI JEG ER IKKE INTERESSERT. HADDE JEG VÆRT INTERESSERT HADDE JEG OPPSØKT DERE. Utrolig at butikkene lar dem få lov til å henge der. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Akkurat fått min nye ssd men, Win7 dvd`n som jeg skal formatere med har jeg selvfølgelig ikke her hjemme! AAAAH Last ned Windows 7 fra internett. Jeg snakker ikke om piratebay, det finnes en lovlig og offisiell måte å gjøre dette på. Les hvordan jeg gjorde her: http://www.diskusjon... Endret 22. november 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Last ned Windows 7 fra internett. Jeg snakker ikke om piratebay, det finnes en lovlig og offisiell måte å gjøre dette på. Les hvordan jeg gjorde her: http://www.diskusjon... Jeg bruker bare mydigitallife. De har lagt ut link til en god del windows versjoner http://www.mydigitallife.info/download-windows-7-iso-official-32-bit-and-64-bit-direct-download-links/ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Linkene er de samme såvidt jeg kan se i farten. Digital River. Endret 22. november 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Den der "Opp finans"-reklamen med nordlendingen irriterer meg grenselaust ("førr mæ ble kredittkortgjeilla ein evi rujnndans"). Flott å finansiere kredittgjeld med forbrukslån weeeehey! 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Vel, 17,5% er jo bed enn de fleste kredittkort. Skjønt, har man bolig er det best å gå til ban2, hvis boligen ikke allerede er belånt over pipa. Alle helst tar man det ove boliglånet i en normal, billig bank, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå