Utah Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 lol. Har alle sesongene i HD. u mad? bro Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hostess har gått under. Jaja, da ble det ikke noe Twinks, sno balls for meg i dette livet ;( Er mange twinks der ute dersom det er det du liker, men jeg er redd de stort sett ikke spiser produkter fra Hostess! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skulle egentlig øvd til fysikk nå, meeeeeeeeeen gamer CS:S. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hostess har gått under. Jaja, da ble det ikke noe Twinks, sno balls for meg i dette livet ;( Ser ut til at du får sjansen alikevell: http://www.businessinsider.com/twinkies-are-saved-hostess-and-bakers-union-agree-to-mediation-2012-11 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Faen blir stresset, har fått To saftige hysteriske big spoiler madbro spoilers fra Dexter Skal faen aldri like Dexter på facebook elns mer! Vil ikke skrive her pga jeg vil ikke spoile for andre rundt omkring :c + Jeg vetke hvordan jeg skal lage spoilertag Endret 20. november 2012 av Zoku Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva, fått vite at Dexter dreper noen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Spoilertag får du ved å skrive følgende: [spoiler]SKJULT TEKST[/spoiler] 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Takker Here it comes Vet at Rita dør, og at Debra muligens har følelser for Dexter Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hostess har gått under. Jaja, da ble det ikke noe Twinks, sno balls for meg i dette livet ;( Lever i håpet om at noen kjøper opp rettigheter, oppskrifter og teknikker. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Faen blir stresset, har fått To saftige hysteriske big spoiler madbro spoilers fra Dexter Skal faen aldri like Dexter på facebook elns mer! Vil ikke skrive her pga jeg vil ikke spoile for andre rundt omkring :c + Jeg vetke hvordan jeg skal lage spoilertag samme her bare med breaking bad Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Når folk ringer og jeg akkurat misser telefonen. Så ringer jeg opp umiddelbart og de svarer ikke. HVA FAEN ER DET FOLK GJØR DA? Skulle tro noen har for vane å ringe rett før de hopper i fallskjerm eller noe. Og så går det en time og de svarer ikke. Nei, vel drit i det tenker jeg. Så blir jeg oppringt flere timer senere om noe som sannsynligvis er helt uvesentlig nå... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ringe opp igjen? Wut? Ringer aldri opp igjen jeg (med mindre jeg vet hva de vil og er avtalt ofc.) Vil de meg noe, ringer de en gang til. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Når folk ringer og jeg akkurat misser telefonen. Så ringer jeg opp umiddelbart og de svarer ikke. HVA FAEN ER DET FOLK GJØR DA? Skulle tro noen har for vane å ringe rett før de hopper i fallskjerm eller noe. Og så går det en time og de svarer ikke. Nei, vel drit i det tenker jeg. Så blir jeg oppringt flere timer senere om noe som sannsynligvis er helt uvesentlig nå... passiv agressiv "hevn" Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg innser at det er onsdag i morgen. Hadde fantasier og drømmer om torsdag. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Ingen bruker ingame kommandoene (z,x og c) i CS:S, omfg :nei2: Endret 20. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 itslearning er DRITT 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ingen bruker ingame kommandoene (z,x og c) i CS:S, omfg :nei2: Er ikke vits å bruke de. Spiller man public går man "one man army" og spiller man match bruker man ts3/vt/skype osv. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 One man army er ikke særlig gøy på cs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå