Ayb Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Hvorfor kaller NRK P3 programmet sitt for "Verdens rikeste land"? Vi er da ikke verdens rikeste i penger uansett hvordan du regner på det. Mener de at vi er verdens rikeste på musikk? Media har det med å si at vi er verdens rikeste selv om vi ikke er det... Endret 19. november 2012 av Ayb Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 19. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 19. november 2012 Hvorfor kaller NRK P3 programmet sitt for "Verdens rikeste land"? Vi er da ikke verdens rikeste i penger uansett hvordan du regner på det. Mener de at vi er verdens rikeste på musikk? Media har det med å si at vi er verdens rikeste selv om vi ikke er det... Hvorfor heter det Radioresepsjonen når de ÅPENBART IKKE SITTER I EN RESEPSJON NÅR DE SPILLER DET INN HERREGUD SÅ MYE MAN KAN IRRITERE SEG OVER DA. 12 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Burde heller kalle oss verdens beste land heia Norge 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Dette bildet er overalt på skolen min, som om det er et kjempebra bilde. Hadde vært fint om det ikke var for det "smilet" der. Det er riktignok meget uttrykksfullt, men det er egentlig bare creepy. I hvilken anledning kommer dette bilde fra, nyheter eller noe slikt? Og hvorfor er det overalt på skolen din? Henger det på veggene og sånt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvorfor kaller NRK P3 programmet sitt for "Verdens rikeste land"? Vi er da ikke verdens rikeste i penger uansett hvordan du regner på det. Mener de at vi er verdens rikeste på musikk? Media har det med å si at vi er verdens rikeste selv om vi ikke er det... Det er humor... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvorfor kaller NRK P3 programmet sitt for "Verdens rikeste land"? Vi er da ikke verdens rikeste i penger uansett hvordan du regner på det. Mener de at vi er verdens rikeste på musikk? Media har det med å si at vi er verdens rikeste selv om vi ikke er det... Brutto Nasjonal Produkt per Capita. Bare Luxemburg overgår oss, men så har de bare 500.000 innbyggere. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Brutto Nasjonal Produkt per Capita. Bare Luxemburg overgår oss, men så har de bare 500.000 innbyggere. Ja? vi er bare 5 mill, ikke så mye sammenlignet med USA etc.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 "Hva var det jeg sa?" Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Samsung Galaxy Tab 2 eller ny gitar-forsterker? Hardt liv når man har litt penger å brenne Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Gitarforsterker ville jeg godt for da Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Fikk lyst å hoppe med på sydetur om ei uke, men har jobb. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Jeg er klar over BNP, og også at Luxembourg er over oss. Det er derfor jeg klager. Men om folk ser humor i det så er det greit det. Jeg ser det derimot ikke. Mye av grunnen er at media alltid skal ha det til at vi er verdens rikeste. Det viser bare uvitenhet og arroganse. Men mulig janteloven er for sterk with this one. Endret 19. november 2012 av Ayb Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 I hvilken anledning kommer dette bilde fra, nyheter eller noe slikt? Og hvorfor er det overalt på skolen din? Henger det på veggene og sånt? Det er på nettsiden og på mange vegger. Det bare er der. Skylder på fotolinja... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Greit vi er et av verdens rikeste land, men Norge er også et av verdens dyreste land Her må man ha mye penger for å overleve, vi ser jo bare på all preiken om penger, lÅn, stipend, må ha mat, u name it, her på forumet. Så synes ikke det reflekterer så godt av vi er verdens rikeste bare pga oljen. Hva er gjennomsnittlig lønn per innbygger? 300-400.000? Noen som tjener jævla godt i dette landet da.. Med bankkonto i Sveits osv. Endret 19. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Så synes ikke det reflekterer så godt av vi er verdens rikeste bare pga oljen. Hva er gjennomsnittlig lønn per innbygger? 300-400.000? Kødder du med meg nå? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Ikke vær så sint a <3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kødder du med meg nå? Er ikke vits i å ta postene hans seriøst, alt han gjør er å trolle. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Thats what the troll himself said. Kødder du med meg nå? Jeg vet ikke hva jeg skal svare her, ja eller nei, for jeg aner ikke hva gjennomsnittlig lønn per innbygger i Norge er, men jeg tenker den ligger vel på mellom 400-600.000,- Hva vil du fram til egentlig? :nei2: Endret 19. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå