Patrick123 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Slikkelapp anyone!? Var ei som ville at jeg skulle bruke det når jeg gikk ned på henne. Slikkelapp? LOL. La meg ta denne teltduken ut av lomma og kjøre den mellom leppene dine. Kanskje like greit at jeg droppa det. I don't even Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 folk som ikke respekterer og akspterer at alle er forskjellige. Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det irriterer meg at jeg ikke har nok PC'komponenter liggende til å lage en fungerende rigg inne i det utstoppede reinsdyret mitt. Aner ikke hva annet jeg skal gjøre med det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Wut ar u takin abut? Jeg sier Norges befolkning er latterlige fordi de har stemt "JA" på at Trond Ali Linstad skulle fratas Kongens fortjenestemedalje fordi han ikke liker jøder. Er det virkelig sånn nå til dags at man blir hatet/ikke likt, og det skal hindre ham fortjenestemedalje for å ikke like jøder? Hva i helvete? "Og så skal alle hate Israel fordi de forsvarer seg selv mot konstante bombeangrep?" Ååå, stakkars Israel De uskyldige lammene, får et par håndgranater på seg, uffavmeg. Det var helt sikkert en grunn til at Hitler ville utrydde alle jødene. Synes dette med jødene blir latterlige. Hvorfor skal det være så jævla mye strengere/dummere/whatever å hate jøder enn negre? Du gikk glipp av hele greien med at han, i likhet med de fleste muslimer, også hater homser, noe som har fått overraskende lite fokus fra media ettersom det er en langt mer relevant minoritet i Norge. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Synes dette med jødene blir latterlige. Hvorfor skal det være så jævla mye strengere/dummere/whatever å hate jøder enn negre? Å hate en hel folkegruppe pga individer innad er tegn på idiotskap. Det finnes mange ålreite jøder der ute, og det finnes mange dumme. Det samme går for nordmenn også. Endret 18. november 2012 av Coffey 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 At jeg har minst 53 uleste bøker liggende rundt meg (og sikkert enda flere), som jeg har kjøpt de siste to årene, og jeg kjøper stadig nye før jeg rekker å lese ut de jeg har. >< 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Feel ya, bro. Kjøpte hele Game of Thrones serien, ble ferdig med bok 1 og begynte på neste, men der sa det stopp. Har ikke lest noe videre og er fortsatt 3 bøker til å lese. Hadde også kjøpt et par tjukke historiebøker som jeg begynte å lese i, men har ikke fullført den heller. TWD kompendium 2 ligger også bare i hylla som pynt. Pluss et par selvhjelpsbøker også som ligger og samler støv. Irriterende at jeg alltid gjør ting bare halvveis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ja, kom aldri så langt som til å begynne på bok to av ASoIaF engang. Står masse ulest fantasy, skjønnliteratur, biografier, historiske verk om Skottland, vikinger. litterære klassikere etc rundt om i hyllene her. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Skal legge meg. Ikke trøtt. Helvete. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Når læreren spør "Har dere sett den filmen?" Så svarer noen "Nei" "Den må dere se!!!" JEG HAR JO SETT DEN MEN DU KAN JO IKKE SPØRRE ALLE SAMTIDIG lololo 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Når læreren spør "Har dere sett den filmen?" Så svarer noen "Nei" "Den må dere se!!!" JEG HAR JO SETT DEN MEN DU KAN JO IKKE SPØRRE ALLE SAMTIDIG lololo ÅNEI! NÅ FÅR IKKE ALLE VITE AT DU HAR SETT EN FILM! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Vil jo være den awesome personen som har sett den kule filmen. Det er som å gi airborne high five til læreren. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Vil jo være den awesome personen som har sett den kule filmen. Det er som å gi airborne high five til læreren. Nøkkelen er jo å skrike høyest da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Så klart! Nå var jo poenget mitt at man ikke kan spørre en gruppe mennesker om et ja og nei spørsmål. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Joda, om du roper høyt nok så kan du selv velge hva gruppen svarer. Ikke gjør det vanskeligere enn det er. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg gjør alt vanskeligere enn det er. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Dekka på bilen begynner å bli dårlige, idag var det glattere enn vanlig. Kunne ikke bremse uten å skli. Kom meg ikke på skolen og har allerede masse fravær. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Dette bildet er overalt på skolen min, som om det er et kjempebra bilde. Hadde vært fint om det ikke var for det "smilet" der. Det er riktignok meget uttrykksfullt, men det er egentlig bare creepy. Endret 19. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Uff, ja det ser ut som man har tatt en "klipp ut lim inn" med den munnen..... -.- Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Eller bare klipp ut. Jeg ser ikke bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå