Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Overskrifter som denne:

HAMAS HAR PÅTATT SEG ANSVARET: (Dagbladet)

Ny, stor eksplosjon i nærheten av Tel Aviv

Jasså, så Hamas har påtatt seg ansvaret?

De har sagt "unnskyld", betalt erstatning til de skadelidende, og går frivillig i fengsel?

Det ville vært å ta ansvar.

Men det eneste Hamas har gjort er å skryte av ugjerningen.

Det er ikke å ta ansvar!

Avisene bruker ordet helt feil!

Man skal ta ansvar for sine handlinger.

Hvis jeg gjør noe kriminellt, skal jeg skryte av det. Da har jeg tatt ansvar uten straff.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 0 problemer med å finne klær i rett størrelse, jeg gidder ikke engang bruke prøverommet, jeg bare sjekker specsene som står på klærene og vet at det passer. Det er fordi jeg har idealkroppen.

Morsomt, utenom det faktum at klær ikke alltid passer størrelsen som står på lappen. Har tre bukser med forskjellig "fit", selv om alle tre har nøyaktig samme størrelse (ifølge lappen).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oh yes, til tider meget vanskelig å finne noe som er langt nok uten at det er plass til en ekstra person inni. USA er enda verre der, til

tross for massivt utvalg i enkelte butikker, så har

det ikke gått opp for dem at folk kan være høye uten å være brede

Får man virkelig ikke kjøpt klær i 'tall' eller 'petite'(sier vel ikke det om men menn vel..:)) i USA da? Får i alle fall det i dameklær i mange andre land.. har ikke sett det i norge. Det irriterer litt.

Lenke til kommentar

I helvette, at det skal være så vanskelig å finne nye klær til høytider. Umulig å finne en kjole som er classy, uten å koste flesk. Savner cashflowen min, da kunne jeg kjøpt det jeg ville, omtrent. Ikke faen, om jeg gidder å bruke penger på en kjole som såvidt dekker rumpa. Argh!

Synd at vintage skal være så dyrt :(

Lenke til kommentar

I helvette, at det skal være så vanskelig å finne nye klær til høytider. Umulig å finne en kjole som er classy, uten å koste flesk. Savner cashflowen min, da kunne jeg kjøpt det jeg ville, omtrent. Ikke faen, om jeg gidder å bruke penger på en kjole som såvidt dekker rumpa. Argh!

Synd at vintage skal være så dyrt :(

Prøv: http://www.polyvore....hop?query=dress

Du burde finne noe der.

Synes også riverisland.com har noen veldig fine kjoler, men vet ikke hva du liker.

Endret av Smaak
Lenke til kommentar

Prøv: http://www.polyvore....hop?query=dress

Du burde finne noe der.

Synes også riverisland.com har noen veldig fine kjoler, men vet ikke hva du liker.

Fant ikke så mye etter min smak på kjolene. De jeg fant, var jo svindyre.

Var mer interessant når det kommer til skjørt, så får jeg mixe og matche litt selv. Noe jeg liker bedre, enn å kjøre safe med en kjole. Tenkte jeg skulle prøve å finne en kjole, siden jeg omtrent aldri bruker det. Blir enten bukse eller skjørt.

Liker å legge røft sammen med noe mer forsiktig for eks, slik at det blir en edge på det. For å forklare litt bedre, så er det type stil som Annette Haga. Bare at jeg ikke bruker like mye penger, som hun gjør.

Skal ta en titt på riverisland.com :)

Lenke til kommentar

Fant ikke så mye etter min smak på kjolene. De jeg fant, var jo svindyre.

Var mer interessant når det kommer til skjørt, så får jeg mixe og matche litt selv. Noe jeg liker bedre, enn å kjøre safe med en kjole. Tenkte jeg skulle prøve å finne en kjole, siden jeg omtrent aldri bruker det. Blir enten bukse eller skjørt.

Liker å legge røft sammen med noe mer forsiktig for eks, slik at det blir en edge på det. For å forklare litt bedre, så er det type stil som Annette Haga. Bare at jeg ikke bruker like mye penger, som hun gjør.

Skal ta en titt på riverisland.com :)

Skjønner hva du mener. Er kresen selv, så lykke til :)

Synes også romwe.com hadde noen kule, men ganske mange stygge også^^

Lenke til kommentar

Plutselig i uka her har jeg ikke følt sult og har spist ett måltid om dagen, og søvnbehovet har blitt helt insane. Det må være mørketida, eller så hadde jeg mistenkt en sykdom.

Uansett, har ingen energi selv om jeg sov gjennom over halve uka her, håper jeg kan bruke helga på å refreshe meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...