Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hosta konstant i snart en uke. Hodet mitt føles ut som det skal sprenge og invollene mine blir vel hosta opp snart... Og folk som sier "Åååh det er bare en forkjølelse. Det går så bra så." Ja jeg overlever, men det er noe inn i helvettes smertefult.

Det værste er at det bare er noe som konstant irriterer halsen min så jeg må hoste, men det gjør ikke noe vondt i halsen eller noe... Bare i hele resten av kroppen utenom halsen, lungene , armer og bein...

Lenke til kommentar

Fitte faen skulle ønske jeg også var ung, og fikk lommepenger og hundre kroner var som titusen.

Når alt var CHILL. Når man blir 20 er det sånn stoff som skilles ut i hjernen og gjør at man føler bekymringer, virker det som.

Isåfall må den mentale alderen min være under 20. Livet smiler!

Lenke til kommentar

Det er mulig. Men jeg kan ikke forestille meg at en jobb noensinne kan være diggere enn skolen. Jeg bare surfet gjennom på null innsats. Når man jobber har man ansvar og shit.

Jeg har ansvar. Jeg har "shit".

Likevel elsker jeg jobben min langt mer enn hvert eneste skoleår. Tilsammen. Så det så. :tease:

Lenke til kommentar

Eller noen cm ekstra. Skulle nesten lagt på meg litt, slik at t-skjortene ikke blir så baggy. Må jo fort bruke XL slik at de ikke blir for korte.

Oh yes, til tider meget vanskelig å finne noe som er langt nok uten at det er plass til en ekstra person inni. USA er enda verre der, til tross for massivt utvalg i enkelte butikker, så har det ikke gått opp for dem at folk kan være høye uten å være brede

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...