Skjelvgråt Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Nei han er ikke singel, vi er kjærester. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg sa jo vi ikke skulle gjøre det offentlig enda... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Gratulerer dere to Jeg sa jo vi ikke skulle gjøre det offentlig enda... ? Er ikke det bare koselig da? Og om dere elsker hverandre er det jo i grunn det samme om hele verden vet det eller bare dere? Lenke til kommentar
Populært innlegg cowboy bob Skrevet 15. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. november 2012 kanskje de ikke elsker hverandre, kanskje de bare er kjærester fordi sexen er god og quakecry får coyotemannen til å le. De har det veldig gøy sammen, men det er ikke noe som kommer til å vare. Kanskje det er sånn coyotemannen tenker. 11 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Gratulerer dere to ? Er ikke det bare koselig da? Og om dere elsker hverandre er det jo i grunn det samme om hele verden vet det eller bare dere? Du er virkelig virkelig naiv. 7 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Du er ikke den første som sier det Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Seriøst? Skal gi det en sjanse til. Jess, bare skriv inn et tilfeldig brukernavn og send. Hvis brukernavnet eksisterer sendes bildet, hvis ikke sier den fra. Har sendt mange bilder til tilfeldige, men har merkelig nok aldri fått svar ... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Er utplassert i bedrift av skulen, og må våkne 1 time tidlegare kvar dag no, til og med neste veke. Er også sinnsjukt irriterande å arbeide utan lønn. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Er utplassert i bedrift av skulen, og må våkne 1 time tidlegare kvar dag no, til og med neste veke. Er også sinnsjukt irriterande å arbeide utan lønn. Se på det som en god mulighet til å vise deg frem. Trives du i bedriften, og gjør det godt - kan det godt tenkes at du kan få lærlingplass der etterpå. Gull verdt i en jobbsituasjon. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Se på det som en god mulighet til å vise deg frem. Trives du i bedriften, og gjør det godt - kan det godt tenkes at du kan få lærlingplass der etterpå. Gull verdt i en jobbsituasjon. Opplegget er dårlig organisert, eg må opplyse sjefen om at eg er arbeidsledig slik at han kan spør alle på bygget om dei vil ha assistent, og eg har ikkje noko å vise meg fram på. Det er i mot norsk lov at eg koplar viktige ting for bedrifter, mtp at eg ikkje er utdanna elektrikar. Vi har derimot kopla 110 led-spottar til kvar sin trafo. 100 og fuckings 10, som kvar kjem i si individuelle papp-øske, som er todelt og dårlig. Vi måtte også kutte av ledningene og sette på nye nitar på 440 ledninger, sidan dei som var på var for store. Spennande og lærerikt. Ikkje så mykje sjanse til å gjere det godt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Når du har noe kjøtt, pasta og andre greier så skal du blande alt i kasserollen sammen etterpå så vil ikke pastaen blande seg! ARHHH, enten er alt kjøttet på bunnen eller på toppen, og pastaen er bare en sånn klump. Samme når man lager wok og skal blande inn nudlene, DET ER UMULIG. Endret 15. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Vel, slikt arbeid vil kunne si noe om arbeidsmoral. Får du et godt forhold til kollegaene, så er det også gull verdt. Dersom du synes det er helt uakseptabelt å jobbe der som lærling eller lignende, så betyr jo dette ikke særlig mye. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Har fucket opp Kvelertak-t-skjorta mi litt i vask. Jeg elsker den skjorta. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Er utplassert i bedrift av skulen, og må våkne 1 time tidlegare kvar dag no, til og med neste veke. Er også sinnsjukt irriterande å arbeide utan lønn. Samme her, vi skal være utplassert hele neste uke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Sier bare gro opp... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Utakknemlige drittunger. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 De kommer til å vokse opp en gang,de også. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Likte mye bedre å jobbe den ene uka enn å gå på skole... Kunne gjort det igjen uten lønn lett. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Sier bare gro opp... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Gro opp er forsåvidt et merkelig utsagn.fornorsket engelsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå