Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er utplassert i bedrift av skulen, og må våkne 1 time tidlegare kvar dag no, til og med neste veke.

Er også sinnsjukt irriterande å arbeide utan lønn.

Se på det som en god mulighet til å vise deg frem. Trives du i bedriften, og gjør det godt - kan det godt tenkes at du kan få lærlingplass der etterpå. Gull verdt i en jobbsituasjon.

Lenke til kommentar

Se på det som en god mulighet til å vise deg frem. Trives du i bedriften, og gjør det godt - kan det godt tenkes at du kan få lærlingplass der etterpå. Gull verdt i en jobbsituasjon.

Opplegget er dårlig organisert, eg må opplyse sjefen om at eg er arbeidsledig slik at han kan spør alle på bygget om dei vil ha assistent, og eg har ikkje noko å vise meg fram på. Det er i mot norsk lov at eg koplar viktige ting for bedrifter, mtp at eg ikkje er utdanna elektrikar.

Vi har derimot kopla 110 led-spottar til kvar sin trafo. 100 og fuckings 10, som kvar kjem i si individuelle papp-øske, som er todelt og dårlig. Vi måtte også kutte av ledningene og sette på nye nitar på 440 ledninger, sidan dei som var på var for store. Spennande og lærerikt. Ikkje så mykje sjanse til å gjere det godt.

Lenke til kommentar

Når du har noe kjøtt, pasta og andre greier så skal du blande alt i kasserollen sammen etterpå så vil ikke pastaen blande seg! ARHHH, enten er alt kjøttet på bunnen eller på toppen, og pastaen er bare en sånn klump.

Samme når man lager wok og skal blande inn nudlene, DET ER UMULIG.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...