Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk som bruker "Vi lever faktisk i 2012" som et argument når enkelte ting ikke alltid funker som det skal.

 

Vi har kommet insanely langt de siste hundre årene, men det er faktisk bare 2012 enda og alt er ikke perfekt så hold kjeft og tenk på at for bare noen hundre år siden tok det over seks uker å komme seg til et annet kontinent, og det var 50% sjanse for å dø i forsøket, så det er faen meg ikke verdens undergang om flyet er en time forsent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil også støtte Diskusjon, men det får være grenser.

Jeg vil ikke kjøpe ny datamaskin for å kunne se animerte reklamer.

Jeg reiser mye, og bruker ofte PC med batteridrift og mobilt internett via mobiltelefonen.

Jeg er ikke interessert i å få tregere lasting av nettsider, og dårligere batteritid.

Og flimrende animasjoner som stjeler oppmerksomhet er IRRITERENDE!

Det verste jeg har sett var en reklame med lyd for Norwegian, men det var en annen nettside. Muligens VG, iTavisen eller Dagbladet. Husker ikke.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Var Janice for min del. Fytti helvete så slitsom hun er.

 

Jeg irriterer meg over at været er så jævlig varierende i området her. -22 og snøstorm for snaut to uker siden, istad var det 5 grader med regn.

Tenker du på Janice fra Friends eller Sopranos nå

 

Kom på at Animal Collective spiller konsert i Oslo i dag og jeg kan ikke dra dit pga skole + penger. :(

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Sender veldig sjeldent mms, så har ikke noe bruk for Snapchat. Eneste grunnen til at jeg har det er pga noen venninner som installerte appen, slik at de kan sende meg snaps. Og når jeg får bilder om alt de gjør, så blir det lite moro. Har begynt å rydde oppgavelinjen når jeg ser at jeg har fått en snap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...