Thommesen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kjente meg bare så utrolig igjen i hu jenta som tar bildet av en blomst. Første gang jeg skulle bruke kameraet mitt gikk jeg rett ut på ei eng, stakk ræva rett opp, trykte annsiktet inn i gresset og tok bilde av - en sopp. Til dags et av mine beste Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 En av mine første bilder er også en av mine beste, skjønner ikke hvordan jeg fikk det til. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 http://www.osloby.no/shopping/Dumper-nye-klar-rett-til-Fretex-7044741.html Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kjenner et sterkt og intenst savn etter fjellet nå. Og jeg kan ikke gjøre noe med det. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kjenner et sterkt og intenst savn etter fjellet nå. Og jeg kan ikke gjøre noe med det. Det finnes mange bilder på internettet. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 En av mine første bilder er også en av mine beste, skjønner ikke hvordan jeg fikk det til. Det er fordi fotografering handler bare om flaks. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Det er fordi fotografering handler bare om flaks. Nei. Enkelt og greit. Endret 14. november 2012 av Coffey 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Kjenner et sterkt og intenst savn etter fjellet nå. Og jeg kan ikke gjøre noe med det. Du er ikke alene om den. Når det blir sommer skal jeg ta bilen til hytta i Hessdalen å campe på fjellet en ukes tid. Ligge under åpen himmel med en joint, mens jeg nyter synet av UFO's. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Du er ikke alene om den. Når det blir sommer skal jeg ta bilen til hytta i Hessdalen å campe på fjellet en ukes tid. Ligge under åpen himmel med en joint, mens jeg nyter synet av UFO's. Ta deg noe sterkere, så ser du hvertfall UFO's. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hessdalsfenomet. True that! Føler ikke behovet for å prøve noe sterkere enda, holder meg til det som er naturlig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Du er ikke alene om den. Når det blir sommer skal jeg ta bilen til hytta i Hessdalen å campe på fjellet en ukes tid. Ligge under åpen himmel med en joint, mens jeg nyter synet av UFO's. Gi meg bare et døgn mutters alene på hytta med Jens Bjørneboe og noen øl så går ting straks bedre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hvorfor er det ALLTID ei eller annen drittkjerring i serier jeg ser på? Carmela i Sopranos Var Janice for min del. Fytti helvete så slitsom hun er. Jeg irriterer meg over at været er så jævlig varierende i området her. -22 og snøstorm for snaut to uker siden, istad var det 5 grader med regn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Nei, men det skjer nok etter hvert. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Anbefales. Det er fordi fotografering handler bare om flaks. http://imgur.com/a/BGOLf I beg to differ. Endret 14. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) *dobbelpost* Endret 14. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 at det er en gigantisk stor reklame for rikstv øverst på siden. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 at det er en gigantisk stor reklame for rikstv øverst på siden. Bruk AdBlock. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) at det er en gigantisk stor reklame for rikstv øverst på siden. Er det? Har ikke jeg lagt merke til. AdBlock gjør at jeg sparer tusenvis av kroner. Både som "tellerskritt" når jeg bruker mobilt internett og slipper å betale for å laste reklame, og fordi datamaskinene ikke blir trege, selv om de er gamle. Min datamaskin har Core 2 Duo prosessor, og om jeg måtte sett på epileptisk Flash-reklame, ville maskinen vært for treg. Takket være AdBlock, trenger jeg ikke ny PC. EDIT: Slo av AdBlock midlertidig for å se hva "jeg går glipp av". FLASH-reklame burde vært forbudt! Endret 14. november 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå