Lami Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Forrige matteprøve gikk til helvete. I morra får vi en ny sjangse til å gjøre det bedre da det gikk dårlig med flesteparten av klassen. Jeg øver seff ikke før idag, og er selvfølgelig jævla trøtt, så dette går jo JÆVLA FINT! Faen jeg er dum. Ny sjangse og greier.. Skyt meg! Blir så deppa Endret 13. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Forrige matteprøve gikk til helvete. I morra får vi en ny sjangse til å gjøre det bedre da det gikk dårlig med flesteparten av klassen. Jeg øver seff ikke før idag, og er selvfølgelig jævla trøtt, så dette går jo JÆVLA FINT! Faen jeg er dum. Ny sjangse og greier.. Skyt meg! Blir så deppa Ta deg en pille. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Skjønner ikke at en stor aktør som java har sånn toolbar-dritt. Hva faen er det de tenker med? Får lyst til å skyte dem. ASK TOOLBAR LOL HVA FAEN. Alle søkemotorer enn google burde bare gi opp uansett, gå å dø. Endret 14. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Forrige matteprøve gikk til helvete. I morra får vi en ny sjangse til å gjøre det bedre da det gikk dårlig med flesteparten av klassen. Jeg øver seff ikke før idag, og er selvfølgelig jævla trøtt, så dette går jo JÆVLA FINT! Faen jeg er dum. Ny sjangse og greier.. Skyt meg! Blir så deppa Du kan være glad det ikke er prøve i norsk Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Skjønner ikke at en stor aktør som java har sånn toolbar-dritt. Hva faen er det de tenker med? Får lyst til å skyte dem. ASK TOOLBAR LOL HVA FAEN. Alle søkemotorer enn google burde bare gi opp uansett, gå å dø. Hva er google? I følge norsk film er det kun kvasir som gjelder. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Hva er google?br /> Google it.:-) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Google it.:-) Hvis du googler "google" så kan du ødelegge internett. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Serr? LOL, har ghort det mange ganger Har det skjedd eller er det bare noe kødd ? Endret 14. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Serr? LOL, har ghort det mange ganger Har det skjedd eller er det bare noe kødd ? Det skjer ganske ofte, en eller annen gjøk som gjør det. Er ikke alltid det har effekt så du har nok hvert heldig, men noen ganger så har det ødelagt mange servere og da blir man etterlyst av FBI og dømt for hackeangrep. Ikke finn på å gjør det igjen... 4 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det skjer ganske ofte, en eller annen gjøk som gjør det. Er ikke alltid det har effekt så du har nok hvert heldig, men noen ganger så har det ødelagt mange servere og da blir man etterlyst av FBI og dømt for hackeangrep. Ikke finn på å gjør det igjen... Oii, tror nesten ikke på det fordi har gjort det sikkert 50-70 ganger bare for kødd, men skjer ingenting til nå av det du sier....men skal ikke gjøre det da, ble litt redd nå. 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Enten så troller du, eller så er du veldig naiv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Oii, tror nesten ikke på det fordi har gjort det sikkert 50-70 ganger bare for kødd, men skjer ingenting til nå av det du sier....men skal ikke gjøre det da, ble litt redd nå. 4 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 (endret) Slimda: Hvem mener du? Jeg synes bare det høres utrolig rart ut. Skal google det tror jeg Endret 14. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Det jeg mener er at du faktisk tror på det som blir skrevet her helt seriøst. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Haha, ja gjorde det, pleier å stole på mennesker, men kødder selv, men det er vanligvis med folk jeg kjenner så man skjønner det er kødd (: Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Presentasjon om 30min og ingen på gruppa er klare.... 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 At NSB programmet hvor man kan kjøpe biletter nekter å koble seg på nett selv om man er tilkoblet nett. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Presentasjon om 30min og ingen på gruppa er klare.... Den kjenner jeg...... blir som offtest utsatt da... men lykke til Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Typisk fri-fra-jobben-vær i dag. Sola kommer bare fram når jeg ikke har fri. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå