Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Forrige matteprøve gikk til helvete.

I morra får vi en ny sjangse til å gjøre det bedre da det gikk dårlig med flesteparten av klassen.

Jeg øver seff ikke før idag, og er selvfølgelig jævla trøtt, så dette går jo JÆVLA FINT! :wallbash:

Faen jeg er dum. Ny sjangse og greier.. Skyt meg! Blir så deppa :cry:

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I morra får vi en ny sjangse til å gjøre det bedre da det gikk dårlig med flesteparten av klassen.

Jeg øver seff ikke før idag, og er selvfølgelig jævla trøtt, så dette går jo JÆVLA FINT! :wallbash:

Ta deg en pille.

Lenke til kommentar

Du kan være glad det ikke er prøve i norsk :p

Lenke til kommentar

Serr? LOL, har ghort det mange ganger :hmm:

Har det skjedd eller er det bare noe kødd ?

Det skjer ganske ofte, en eller annen gjøk som gjør det. Er ikke alltid det har effekt så du har nok hvert heldig, men noen ganger så har det ødelagt mange servere og da blir man etterlyst av FBI og dømt for hackeangrep. Ikke finn på å gjør det igjen...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Det skjer ganske ofte, en eller annen gjøk som gjør det. Er ikke alltid det har effekt så du har nok hvert heldig, men noen ganger så har det ødelagt mange servere og da blir man etterlyst av FBI og dømt for hackeangrep. Ikke finn på å gjør det igjen...

Oii, tror nesten ikke på det fordi har gjort det sikkert 50-70 ganger bare for kødd, men skjer ingenting til nå av det du sier....men skal ikke gjøre det da, ble litt redd nå.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...