djgudleif Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Vel, jaja, de får nå penger, men de kan ikke kalle seg artister og de kan aldri få den følelsen av å ha skapt et originalt produkt. Så fuck dem. Irriterer meg at jeg søkte om lån nå som jeg er blakk, skulle ha søkt i overmorra da jeg har noen tusenlapper på kontoen hvertfall. Nå får jeg sikkert ikke en dritt. Endret 13. november 2012 av coyotemannen Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg tipper at det er de samme folka som står bak både den Thanksgivingsangen og Friday. De har ihvertfall med den samme rapper-duden. Han må leve et veldig trist liv som velger å delta på en elendig tenåringslåt ikke bare en, men to ganger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Alt du finner godt. Kan være potetgull, godteri, bakerivarer osv. Mens man er høy. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) At folk vil se sånn ut http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOZEPQGs5U-prOmIIEhSGMNeGpaW65NiAJjLP6B9g_MWFtnDeoA4QDYM0K Endret 13. november 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 No shit. Men ordet brukes bare mer og mer, altså ikke bare når det kommer til rus. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg tipper at det er de samme folka som står bak både den Thanksgivingsangen og Friday. De har ihvertfall med den samme rapper-duden. Han må leve et veldig trist liv som velger å delta på en elendig tenåringslåt ikke bare en, men to ganger. Gidder ikke finne navnet på det "firmaet", men de to sangene her er ikke de eneste. De har produsert sikkert 1000 sanger for amerikanske jentunger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 No shit. Men ordet brukes bare mer og mer, altså ikke bare når det kommer til rus. Synd. Det irriterer meg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Han liker vel cash og smårips da antar jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Vel, jaja, de får nå penger, men de kan ikke kalle seg artister og de kan aldri få den følelsen av å ha skapt et originalt produkt. Så fuck dem. De kaller seg ikke artister. De produserer geniale sanger som fyrer opp folk slik at flammen sprer seg over hele internettet og de kan hamstre inn penger ved å selge sangene på iTunes og få millioner av views på Youtube. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 At folk vil se sånn ut http://t3.gstatic.co...WFtnDeoA4QDYM0K Nå fikk jeg lyst til å irritere deg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Synd. Det irriterer meg. For deg, ja. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Irriterer meg at jeg søkte om lån nå som jeg er blakk, skulle ha søkt i overmorra da jeg har noen tusenlapper på kontoen hvertfall. Nå får jeg sikkert ikke en dritt. Håper du ikke har fått så mange purringer på telefonen, generelt i det heletatt. Sjansen er mindre for å få innviglet lån da. Ettersom du ikke betaler når du skal. Mulig det er annerledes når det kommer til kredittlån. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg burde absolutt begynne å jobbe med mappeoppgaven min som skal inn i morgen, men problemet er at alt annet er så utrolig mye mer interessant når man skal skrive på en tørr oppgave, og det irriterer meg at jeg ikke klarer og konsentrere meg om oppgaven og bli ferdig med dritten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Tenk, hvis du setter deg ned og fullfører driten, så har du tid til å gjøre alt det andre pisset du holder på med. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg burde absolutt begynne å jobbe med mappeoppgaven min som skal inn i morgen, men problemet er at alt annet er så utrolig mye mer interessant når man skal skrive på en tørr oppgave, og det irriterer meg at jeg ikke klarer og konsentrere meg om oppgaven og bli ferdig med dritten Jeg og. Men har et par dager til da, ikke bare en. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 å havne i vannet i GTA san andreas 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 For deg, ja. Ja Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Håper du ikke har fått så mange purringer på telefonen, generelt i det heletatt. Sjansen er mindre for å få innviglet lån da. Ettersom du ikke betaler når du skal. Mulig det er annerledes når det kommer til kredittlån. Har ingen betalingsanmerkninger, men har ingen inntekt å vise til så det er problematisk. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Har ingen betalingsanmerkninger, men har ingen inntekt å vise til så det er problematisk. Verd ett forsøk. Med mindre foreldrene dine låner deg (noe av) pengene, må du nok skaffe deg deltidsjobb, eller jobbe svart. Håper ihvertfall du rekker betalingsfristen. Endret 13. november 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ex.phil. Tullball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå