Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FAEN jeg blir så irritert og lei meg. Bilen min, som har vaert trofast lenge mot meg, bestemte seg for å dø midt i sentrum av en by i rushtiden. Tenkte at det var noe gale med tenningsystemet, og bilen ble fraktet til verksted som skulle undersøke.

Fikk telefon i dag, og da har registerreima gått til helvete. Det betyr ca 24000 i verkstedreperasjoner, noe som er helt uaktuelt. Å fikse det selv er selvsagt mulig, men det er utrolig mye jobb. Faen, og det som irriterer ekstra er at registerreima ble byttet sist for rundt 40 000 kilometer siden. Spurte moren min, som eide bilen før meg, om når det sist ble byttet registerreim for én uke siden. Dette på en bil som har gått 149 000 kilometer.

Jeg er student, noe som betyr at jeg ikke har god råd.

FAEN

Lenke til kommentar

Tipper de er lei idioter som ikke registrere mobilen på riktig navn. Mordi.

Jeg er ikke myndig, og eneste grunnen til a jeg får alle telefonene er fordi nummeret mitt starter med 40, broren min sitt 41 og mamma sitt starter med 47. Og grunnen til at det irriterer meg er at jeg egentlig ikke engang vil ha en telefon, og når de få samtalene jeg får er telefonselgere og folk som skal spørre om ditt og datt er det enda mer irriterende.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke myndig, og eneste grunnen til a jeg får alle telefonene er fordi nummeret mitt starter med 40, broren min sitt 41 og mamma sitt starter med 47. Og grunnen til at det irriterer meg er at jeg egentlig ikke engang vil ha en telefon, og når de få samtalene jeg får er telefonselgere og folk som skal spørre om ditt og datt er det enda mer irriterende.

Det er ikke noe problem å registrere et nummer med en umynidg person som BRUKER. Du er til og med pålagt å gjøre det.
Lenke til kommentar

Har ikke noe imot "Extended family", men det faktumet at foreldrene mine blir så kontrollerende når de er rundt resten av slekta. De bryr seg alt for mye om sosial status, materialisme osv. Ille til vanlig og, men når de er omgitt av andre enn kjernefamilien blir de ekstrem.

Endret av Cakenommy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke noe imot "Extended family", men det faktumet at foreldrene mine blir så kontrollerende når de er rundt resten av slekta. De bryr seg alt for mye om sosial status, materialisme osv. Ille til vanlig og, men når de er omgitt av andre enn kjernefamilien blir de ekstrem.

Deler av min extended family er veldig sånn. Derav mitt syn.

Lenke til kommentar

Deler av min extended family er veldig sånn. Derav mitt syn.

Bedre når extended family er slik, enn kjernefamilien. Da kan du ihvertfall unngå de det dreier seg om til en viss grad. Kan jo forsåvidt det med foreldre og, men de er mye vanskeligere å få på avstand.

Irriterer meg at jeg ikke har noen i familien å irritere meg over. :p

Luksusproblem.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...