Cakenommy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Du kan fint drikke alkohol uten at det påvirker antibiotikakuren. Det vil ikke avbryte den. Hvis du må ta en ny kur, så er det i hvert fall ikke alkoholen i seg selv som er grunnen. Smooth! Takk for verdifull informasjon. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Grunnen til at legen ikke anbefaler alkohol er nok at det senker immunforsvaret litt, samtidig som man utsetter seg for smittefare ved å henge på utesteder sammen med mange andre mennesker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 At alt blir mer rotete når jeg rydder. >< Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Da gjør du noe feil. Anbefaler deg å prøve på nytt. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Dødtid på 4timer mens jeg venter på en release av et spill <-- FAILER hardt -.- Endret 12. november 2012 av Woltox Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Da gjør du noe feil. Anbefaler deg å prøve på nytt. Vel, jeg er ikke ferdig akkurat heller da. For å gå gjennom alt jeg har, må jeg rote frem alt rotet. Er ikke plass på gangen, for der har pappa stablet opp en del bøker mens han bygger nye bokhyller. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hvordan klarer du å ha 99 faner oppe samtidig? Her har jeg maks 4-5 99 er kanskje litt mye, men 4-5 er veldig lite. Irriterer meg over at jeg ikke kom inn på diskusjon i Opera i sted. Forstår ikke hvorfor, men fungerte bra i chrome. blir sikkert løst med en restart men det gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Dødtid på 4timer mens jeg venter på en release av et spill <-- FAILER hardt -.- Endret 12. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Satan så irriterende Visumsøknaden til USA er. Alt de spør og lurer om. Er det normalt å vite telefonnummer og adresse til arbeidsgivere fra 10 år tilbake? Eksakt dato jeg var i USA på sist jeg var der? (Jeg husker faen ikke årstallet engang). Gaaah. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) http://www.5080.no/2...-for-hoy-musikk Endret 12. november 2012 av Rudde93 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Satan så irriterende Visumsøknaden til USA er. Alt de spør og lurer om. Er det normalt å vite telefonnummer og adresse til arbeidsgivere fra 10 år tilbake? Eksakt dato jeg var i USA på sist jeg var der? (Jeg husker faen ikke årstallet engang). Gaaah. Prøv å søke om godkjennelse til å jobbe for Forsvaret. Søknader til politiet, luftfartstilsynet, forsvaret med mer. Og hver av de er på 6-7 sider Endret 12. november 2012 av TMB Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 http://www.5080.no/2...-for-hoy-musikk For noe idiotisk. De tar jo all gleden fra folket! Alt bare for pengene sin skyld. Akkurat slik det er med de røykelovene de prøver å få igjennom. Gjennomsyret hele systemet. Alt for å få kontroll over samfunnets grupper. Irriterer noe grenseløst! Alle som ikke har autoritet blir behandlet som om de er med i et dukkespill. Fuck the system! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Aww, minner meg på når jeg var 16 og sinna på systemet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Står at den nettsiden der (5080.no) er en humorside, så jeg hadde tatt det der med en klype salt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 For noe idiotisk. De tar jo all gleden fra folket! Alt bare for pengene sin skyld. Akkurat slik det er med de røykelovene de prøver å få igjennom. Gjennomsyret hele systemet. Alt for å få kontroll over samfunnets grupper. Irriterer noe grenseløst! Alle som ikke har autoritet blir behandlet som om de er med i et dukkespill. Fuck the system! Eh. Er du dobbeltironisk nå, eller? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Jeg tror det bare er en spøk bygd videre på radio-saken. Selve radio-saken burde være en spøk i seg selv... https://gramo.no/artikkel/69 Irriterer meg at jeg har vendt meg til US-layout på tastaturet på den ene pc'en når den stasjonære er på NO-layout. Endret 12. november 2012 av Refsa Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Står at den nettsiden der (5080.no) er en humorside, så jeg hadde tatt det der med en klype salt La ikke merke til den detaljen. ololo Aww, minner meg på når jeg var 16 og sinna på systemet. Nei, du finner deg vel i alt. Å bli rævkjørt er vel dagens høydepunkt for din del Eh. Er du dobbeltironisk nå, eller? Misset en viktig detalj. Dessuten er det vanskelig å forklare ordentlig når man irriterer seg over noe, sinnet tar over. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Aww, minner meg på når jeg var 16 og sinna på systemet. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Han skrev mange sinte innlegg på Samfunn-delen av Diskusjon.no. Endret 12. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 At man trenger søvn.... unødvendigste i verden omtrent.... -.- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå