Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Mhm, ufattelig irriterendes! ^ This Endret 4. desember 2010 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Rwj er irriterende i seg selv. Dem som ser på hans videoer burde skamme seg. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Lan + Snøff = Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Rwj er irriterende i seg selv. Dem som ser på hans videoer burde skamme seg. Er så enig. Så litt på han før, men nå gidder jeg ikke se på de en gang. Han er bare plagsom, og stygg. Og arrogant. Og wannabe morsom. Og har jævli tåplige kommentarer. Humoren hans er sånn ungdomsskolehumor. Hurr dis video fake and gay durr. Endret 4. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Han stjeler humoren sin fra internett og legger det på videoer som har ikke han noen relasjoner til. 1. Kom med en idiotisk intro der du sier "like this guy". 2. Skift vinkel og klipp videoen hvert 1,5 sekund. 3. Sett på en video som du fant på nettet. 4. Legg på barnslige herpderp-kommentarer. 5. ??? 6. Profit! Millioner av views! Endret 4. desember 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 I know. Tåpelig. Er nok ikke lenge før han starter å gjøre narr av memes som var morsomme for 5 år siden. PEDOBEAR HURR DURR Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Herregud, skjønner meg virkelig ikke på sånn der type youtube-humor. Det meste som har millioner av views og er promoted, er jo bare dritt! Alle de der random over-acting folkene, for ikke å snakke om ting som Annoying Orange. Det er jo faen ikke morsomt i det hele tatt, det er bare noe stygt med måten de fremstiller det på som gjør at det ikke funker. At all. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg liker nigahiga, han bruker liksom annen type humor. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Folk som ikke skriver på bokmål eller nynorsk på internett irriterer meg. De skriver dermot en eller annen uforståelig dialekt fra grisgrendte strøk. Dersom du ikke orker å skrive bokmål eller nynorsk kan du heller ikke regne med å bli tatt seriøst. Så mitt tips til alle er: Legg fra deg dette innavla bondske uforståelige språket når du befinner deg på internett. Endret 4. desember 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jeg misliker nigahiga! Jeg har forresten funnet to bra julesanger julemusikk Endret 4. desember 2010 av olehh Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dette irriterer! Folk leser søppelnyheter -> Flere artikler om søppelnyheter lages -> Jeg blir gal. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Alle de mest leste nyhetene er om X Faktor eller tv-programmer. Norges tvsmak suger. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ubekymrede tenåringer og studenter er irriterende. Jeg tror jeg hater dem. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ubekymrede tenåringer og studenter Folk som oppfører seg som fjortiser er irriterende. Jeg tror jeg hater dem. 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ubekymrede tenåringer og studenter Folk som oppfører seg som fjortiser er irriterende. fjortenårige wannabes Jeg tror jeg hater dem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg hater folk som bruker dette ikonet etter at de har sitert ett innlegg de har gjort om på. 4 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 vel, det er vel det det er for? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg hater folk som bruker dette ikonet etter at de har sitert ett innlegg de har gjort om på. Beklager. Skal ikke gjenta seg. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg hater folk som ikke bruker dette ikonet etter at de har sitert ett innlegg de har gjort om på. vel, faktisk syns jeg det er sant (editen min i sitatet) fordi hvis de ikke lager ikonet vet man ikke at det er redigert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå