Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

De snakker ikke rogalandsk i Sauda. De snakker bare veldig rart. Jeg er uansett usikker på om Sauda går under Ryfylket eller nordfylket. Og Sunnmøre er ikke en del av nordfylket. (Nordfylket er altså Rogaland nord for Kopervik og vest for Ryfylket. Kort sagt Haugesund og omeng.)

Det vet jeg ikke noe om, jeg har i all hovedsak aldri hatt noe særlig interesse for steder nord for Kopervik.

Ei heller sør og øst for Eigersund. :p

Når jeg snakka om at de skrev iche i nord, mente jeg da ikke nordfylket, men faktisk lenger nord, altså helt opp på Sunnmøre. Har ikke observert det blant folk fra Romsdal vel og merke, men har heller ikke så mye kontakt med slike.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De snakker ikke rogalandsk i Sauda. De snakker bare veldig rart. Jeg er uansett usikker på om Sauda går under Ryfylket eller nordfylket. Og Sunnmøre er ikke en del av nordfylket. (Nordfylket er altså Rogaland nord for Kopervik og vest for Ryfylket. Kort sagt Haugesund og omeng.)

Sauda er vel Ryfylket ja. Og de snakker helt forskjellig fra resten av fylket, med "ikke" og gudene vet hva.

Lenke til kommentar

Så lei av å vente på det trege systemet også kalt nav, idioter hele gjengen.

Ventet snart to måneder på å få utbetalt sykepengene mine, to fuckings måneder. Argh! Med et så tregt system, så er det ikke noe rart at det er så mye sykefravær. Får jo ikke akkurat betalt for behandlingen heller, når ikke sykepengene kommer fortløpende.

Kan virkelig ikke fatte og begripe at noen gidder å leve på ett så tafatt system, med mindre de ikke har noe annet valg, og de har gjort det de kan for å forhindre det.

Når sykepengene kommer, blir det tiltak. Håper bare jeg slipper å få antibiotika eller penicillin kur, er jo allergisk mot noen typer. Så er det lite morsomt og gå på medisin som forhindrer at man kan drikke alkohol, blir jo ufattelig kjedelig...

Blir digg å kurere sykdom over et rolig habitat hos noen kompiser med en god joint. Å endelig kan få sove ordentlig igjen, matlyst osv. Mye å se frem til! Å drive dank om dagene er noe av det verste jeg vet, samme dag ut og dag inn.

EDIT; Fuck this shiet!

Lei av å avstå trening pga smerter, feber og all den faenskapen som hører med sykdom. Nå blir det hardøkt på mølla, for deretter å trene mage og rumpe. :grin:

Du skal være frisk for å være syk i Norge.

Lenke til kommentar

OMFG!!!! :realmad:

Når Firefox IKKE ÅPNER FANENE IGJEN ETTER FORRIGE ØKT! HAR JO VALGT AT DEN SKAL GJØRE DET FOR FAEN!!!!!!!!

Mistet jeg 99 faner. Faen ta deg jævla stygge Firefox drittfaen!

Hvordan klarer du å ha 99 faner oppe samtidig? Her har jeg maks 4-5

Lenke til kommentar

Uansett, vil ha best mulig virkning. Å måtte ta enda en kur er uaktuelt.

Du kan fint drikke alkohol uten at det påvirker antibiotikakuren. Det vil ikke avbryte den. Hvis du må ta en ny kur, så er det i hvert fall ikke alkoholen i seg selv som er grunnen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...