Datasmurf Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 De snakker ikke rogalandsk i Sauda. De snakker bare veldig rart. Jeg er uansett usikker på om Sauda går under Ryfylket eller nordfylket. Og Sunnmøre er ikke en del av nordfylket. (Nordfylket er altså Rogaland nord for Kopervik og vest for Ryfylket. Kort sagt Haugesund og omeng.) Det vet jeg ikke noe om, jeg har i all hovedsak aldri hatt noe særlig interesse for steder nord for Kopervik. Ei heller sør og øst for Eigersund. Når jeg snakka om at de skrev iche i nord, mente jeg da ikke nordfylket, men faktisk lenger nord, altså helt opp på Sunnmøre. Har ikke observert det blant folk fra Romsdal vel og merke, men har heller ikke så mye kontakt med slike. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Når et program i Mac er minimert og en eller annen dialogboks er åpen i programmet, så driver programmet å HOPPER opp og ned fra oppgavelinja, hele fuckings tiden. Svært irriterende. Det er sånn "hei se på meg! hopp og hei! se på meg! du må trykke her! hallo! HALLO" 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 De snakker ikke rogalandsk i Sauda. De snakker bare veldig rart. Jeg er uansett usikker på om Sauda går under Ryfylket eller nordfylket. Og Sunnmøre er ikke en del av nordfylket. (Nordfylket er altså Rogaland nord for Kopervik og vest for Ryfylket. Kort sagt Haugesund og omeng.) Sauda er vel Ryfylket ja. Og de snakker helt forskjellig fra resten av fylket, med "ikke" og gudene vet hva. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Grunnen er forøvrig, mye sannsynlig, en kombinasjon av mye kontakt med dalene i Telemark o.l. samt mye innflytting i forbindelse med industri og anleggsarbeid. Håper digresjonen irriterer noen av dere grenseløst slik at vi holder oss innenfor. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Så lei av å vente på det trege systemet også kalt nav, idioter hele gjengen. Ventet snart to måneder på å få utbetalt sykepengene mine, to fuckings måneder. Argh! Med et så tregt system, så er det ikke noe rart at det er så mye sykefravær. Får jo ikke akkurat betalt for behandlingen heller, når ikke sykepengene kommer fortløpende. Kan virkelig ikke fatte og begripe at noen gidder å leve på ett så tafatt system, med mindre de ikke har noe annet valg, og de har gjort det de kan for å forhindre det. Når sykepengene kommer, blir det tiltak. Håper bare jeg slipper å få antibiotika eller penicillin kur, er jo allergisk mot noen typer. Så er det lite morsomt og gå på medisin som forhindrer at man kan drikke alkohol, blir jo ufattelig kjedelig... Blir digg å kurere sykdom over et rolig habitat hos noen kompiser med en god joint. Å endelig kan få sove ordentlig igjen, matlyst osv. Mye å se frem til! Å drive dank om dagene er noe av det verste jeg vet, samme dag ut og dag inn. EDIT; Fuck this shiet! Lei av å avstå trening pga smerter, feber og all den faenskapen som hører med sykdom. Nå blir det hardøkt på mølla, for deretter å trene mage og rumpe. Du skal være frisk for å være syk i Norge. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Smileyene dine er vel noe av grunnen, de får deg til å virke mindre enn det du er. Skjønner ikke hva du prater om, kan smileys få folk til å virke mindre? X'D X'D <3 <3 xD Forøvrig irriterer jeg meg grenseløst over folk som bruker "xD" smileyen, samme med ":3". Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Meh. Har tendenser til å bruke begge, men jeg overdriver ikke. For min del så funker "xD" men "XD" blir bare feil. Nå er jeg 15 år da, så ikke ta meg seriøst. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Meh. Har tendenser til å bruke begge, men jeg overdriver ikke. For min del så funker "xD" men "XD" blir bare feil. Nå er jeg 15 år da, så ikke ta meg seriøst. Har en eks som alltid skriver xD. Etter hver jævla setning. Folk har drept for mindre. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 OMFG!!!! Når Firefox IKKE ÅPNER FANENE IGJEN ETTER FORRIGE ØKT! HAR JO VALGT AT DEN SKAL GJØRE DET FOR FAEN!!!!!!!! Mistet jeg 99 faner. Faen ta deg jævla stygge Firefox drittfaen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 OMFG!!!! Når Firefox IKKE ÅPNER FANENE IGJEN ETTER FORRIGE ØKT! HAR JO VALGT AT DEN SKAL GJØRE DET FOR FAEN!!!!!!!! Mistet jeg 99 faner. Faen ta deg jævla stygge Firefox drittfaen! bokmerker. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Lami: the master of multitasking. Kjipt det der, men så har FF også en funksjon som heter Historikk -> Gjenopprett forrige økt. Burde hjelpe. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 bokmerker. Session managaer ol. addons. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 OMFG!!!! Når Firefox IKKE ÅPNER FANENE IGJEN ETTER FORRIGE ØKT! HAR JO VALGT AT DEN SKAL GJØRE DET FOR FAEN!!!!!!!! Mistet jeg 99 faner. Faen ta deg jævla stygge Firefox drittfaen! Hvordan klarer du å ha 99 faner oppe samtidig? Her har jeg maks 4-5 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 At de ansatte på Kiwi blir fornærmet om jeg skal ha gratis vare som går ut samme dag/dagen etterpå. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Den forstuede fingeren min holdt endelig på å bli bra igjen etter ca en måned, også klarte jeg selvfølgelig å forstue den på nytt i gym-timen på skolen i dag. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 5000kr har rulla ut av kontoen i dag . Er heldigvis akkurat over 50k grensa fortsatt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Uansett, vil ha best mulig virkning. Å måtte ta enda en kur er uaktuelt. Du kan fint drikke alkohol uten at det påvirker antibiotikakuren. Det vil ikke avbryte den. Hvis du må ta en ny kur, så er det i hvert fall ikke alkoholen i seg selv som er grunnen. Endret 12. november 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Faens jævla telefon helvette... Ringer telefonselgere og spørreundersøkelses folk i ETT... Blir så jævla irritert fordi jeg får alle samtalene som likso mskal til mora mi pga mitt nummer starter med det laveste tallet... DRA TIL HELVETTE MED DE TRAGISKE JOBBENE DERES. Ødelegger faen meg dagen min noen ganger... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Så lei av å vente på det trege systemet også kalt nav, idioter hele gjengen. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Klarna som ikke klarer å sende meg regninger før det dumper et inkassovarsel ned i postkassa. Aldri mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå