Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som hele tiden skal kalle folk helter, og at nylig avdøde personer brått går fra å være middelmådige personer til personer som utelukkende gjorde verden til et bedre sted for alt og alle personene var i nærheten av.

 

Kort sagt, hverdagshelter og nylig avdøde personer som blir rost opp i skyene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har opplevd akkurat det samme, bare med klær. Sykt irriterende når du mister favoritt genseren din, som moren din trodde var for "liten".

Verre med en kompis. Moren hans gav bort en original Donkey Kong Game & Watch i rimelig god stand til en treåring, fordi "han ikke trengte den lenger".

Når han fant den ut var den borte for alltid.

 

En slik:

Donkey_kong_game_and_watch_open(1).jpg

Lenke til kommentar

Også gutter kan like sjokolade og det eneste jeg kom på akuratt da :p

Okei, in what way? (:

Hahaha LOL :D :D

 

Joda. Men så har du de humørsyke kvinnfolkene som klikker i vinkel om de ikke får sjokoladen sin, og ikke klarer seg uten.

 

Smileyene dine er vel noe av grunnen, de får deg til å virke mindre enn det du er. Vanskelig å forklare, men oppførselen din er veldig lik ei jentes. Utelukket noen setninger og ord her, for å spare et uskyldig lite barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lei av å vente på det trege systemet også kalt nav, idioter hele gjengen.

Ventet snart to måneder på å få utbetalt sykepengene mine, to fuckings måneder. Argh! Med et så tregt system, så er det ikke noe rart at det er så mye sykefravær. Får jo ikke akkurat betalt for behandlingen heller, når ikke sykepengene kommer fortløpende.

 

Kan virkelig ikke fatte og begripe at noen gidder å leve på ett så tafatt system, med mindre de ikke har noe annet valg, og de har gjort det de kan for å forhindre det.

 

Når sykepengene kommer, blir det tiltak. Håper bare jeg slipper å få antibiotika eller penicillin kur, er jo allergisk mot noen typer. Så er det lite morsomt og gå på medisin som forhindrer at man kan drikke alkohol, blir jo ufattelig kjedelig...

 

Blir digg å kurere sykdom over et rolig habitat hos noen kompiser med en god joint. Å endelig kan få sove ordentlig igjen, matlyst osv. Mye å se frem til! Å drive dank om dagene er noe av det verste jeg vet, samme dag ut og dag inn.

 

 

EDIT; Fuck this shiet!

Lei av å avstå trening pga smerter, feber og all den faenskapen som hører med sykdom. Nå blir det hardøkt på mølla, for deretter å trene mage og rumpe. :grin:

Endret av Cakenommy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...